Altijd top!

Erg fijne ervaring met Honda Ruiter. Vaak kan er wel wat tussendoor worden geregeld qua kleine werkzaamheden (lees: accu vervangen, ruitenwisserbladen e.d.)

Super zoals altijd!

Al 31 jaar klant bij Auto Ruiter en jij blijft klant wanneer je tevreden bent, toch? Nu een kleine beurt en APK en kon er even op wachten. Vriendelijk en snel geholpen met vakmanschap en een nette prijs. Wat zoek je nog meer bij een dealer? Honda CRV 12 jaar oud en nooit problemen. Dank en fijne feestdagen!

Hoe staat het met de follow up voor reparatie of vervanging van navigatiesysteem

Deze casus loopt nog. De heer van der Meer zou informeren naar een vervangend navigatiesysteem indien reparatie niet mogelijk of te kostbaar is! Tot op heden nog niets gehoord….. Het zou mooi zijn als er voor de jaarwisseling nog een oplossing komt!

Altijd snelle, kundige een vriendelijke service

Altijd snelle, kundige en vriendelijke service.

Uitstekende sevice

Eerste kennismaking was al meteen goed, snel en direct goed geholpen. Je krijgt een vertrouwd gevoel. Uiteraard helpt het ook dat ik een uitstekende auto hebt gekocht, honda hrv. Een aantal dagen na ontvangst met vragen gekomen, vriendelijk en direct geholpen. Ondanks de afstand zal ik de beurten zeker bij Auto Ruiter doen. Aanrader.

goede service en klantvriendelijkheid

snel en professioneel geholpen

Super tevreden en dat is echt waar

Van aankoop tot aflevering echt allemaal top altijd lekkere koffie erbij nee hoor wij zijn zoals reeds geschreven “super tevreden “

Professionele en vriendelijke zeer klantgerichte service.

Hij rijdt weer als een zonnetje

Altijd vriendelijk Altijd deskundig Altijd meedenkend Fijn adres!

je woord altijd goed en netjes geholpen en ze staan altijd voor je klaar

bijzonder fijn autobedrijf

als je naar binnen loopt voel je dat je welkom ben,bijzonder prettige mensen om mee te werken,,na afspraak gaat alles prima op tijd,, service is uitstekend ,en de koffie staat altijd klaar, kan het iedereen aanbevelen

Super service!

Zeer klantvriendelijk en super service.

Batterij in de sleutel vernieuwd maar dat heeft niet geholpen. Sleutel weigerd nog steeds

Altijd bereid voor goed advies en uitvoering van de werkzaamheden is perfect

Vriendelijke mensen, goede service,

Goede service, vriendelijk team, top.

Zoals altijd meedenkend en snel

Gewoon weer blij, ff een belletje als iets duur is om te overleggen, gewoon echt weer top service

Zoals altijd enorm goede service en altijd gezellig om met John ff te kunnen bijkletsen, je voelt je echt gezien!!!

Een tevreden klant

Prettige dame achter de receptie die keurig alles netjes uitlegd. Krijg altijd een leenfiets mee ( auto zou misschien ook kunnen) En service is goed.

Heel erg tevreden!

Altijd snelle service en oplossing!

Deskundig en zeer vriendelijke medewerkers

Al jaren klant en altijd naar tevredenheid geholpen.

Very Good

I like the details provided while servicing of my car and the work done.

Keurig geholpen

Top lui daar bij Honda Ruiter

Word altijd goed geholpen een plek waar ik zonder zorg mijn auto langsbreng

Ik breng mij Honda sinds ik hier woon altijd bij ze langs, Altijd duidelijke uitleg over wat de bevindingen zijn, welke opties er zijn en een eerlijk advies over wat en wanneer het verstandig is om onderdelen te vervangen.

Snel, servicegericht, vriendelijk

Denken mee met de klant voor een goede prijs