uitstekende persoonlijke ervaring

het contact is zeer persoonlijk en getuigt van een zeer prettig contact waarbij de klant centraal staat

Vlotte afhandeling

Prima service!! Zeer tevreden.

Auto en service rondom aflevering tip-top in orde

Zoals we gelukkig al enige jaren mogen ervaren, de eigenaren en medewerkers van Auto Ruiter staan voor klant-vriendelijkheid en -tevredenheid. Onlangs weer mogen ervaren bij de aflevering van een nieuwe Honda HRV.

100% tevreden!

Zoals ik bij eerdere servicebeurten heb ervaren is ook deze keer de servicebeurt perfect uitgevoerd! De auto rijdt dan ook daarna merkbaar prettiger.

Altijd goede service - al jaren lang

Wat je probleem ook is, ze zorgen altijd voor een oplossing en denken mee. Vriendelijk en behulpzaam. Je wordt als klant altijd serieus genomen en er wordt nooit iets aanbevolen wat niet nodig is...

Service

Zeer snelle en goede service

Vakkundig en professioneel

Goede communicatie en advies rondom onderhoud.

Niks te klagen Altijd vriendelijke mensen. Prima ontvangst Koffie smaakt goed.

De medewerkers van Auto Ruiter Honda adviseren je altijd vanuit het perspectief van de klant.

Meedenken met de klant maar advies over veiligheid en kwaliteit altijd voorop geeft mij een vertrouwd gevoel.

prima onderhoud uitgevoerd

Ook aan een oudere Honda wordt met aandacht gewerkt, niet alleen kijken naar de onderhoudspunten, maar ook opmerken die zaken die daar niet bij horen. Ik rij graag wat verder voor die aandacht!

Reparatie netjes uitgevoerd, alleen kosten berekend die naar mijn idee geen geld hoefde te kosten

De reparatie is netjes gemaakt. Alleen teleurstellend, dat er geld wordt doorberekend voor een proefrit om naar een rammel in de auto te luisteren. Dit had had ook in de categorie service afgehandeld kunnen worden. Overal geld voor vragen is naar mijn idee klantonvriendelijk en een beetje jammer.

Familier bedrijf

Je wordt er ontvangen en behandeld als een goede kennis. Al kom je er een jaar niet, je naam vergeten doen ze niet. Super

perfect

Prima geholpen bij de schade, tevens gelijk de beurt en APK gedaan. Goede leenauto ter beschikking gesteld. Op de hoogte gehouden van het proces.

Keurig

Zoals altijd was alles netjes in orde gemaakt.

Correct en vriendelijk geholpen.

Goed een afspraak in te plannen. Vriendelijk geholpen. Goed geïnformeerd over wat er gebeurt en of ik dat wil. Goede leenfiets voor tijdens de werkzaamheden.

Betrouwbaar, vriendelijk en denken met je mee.

Betrouwbaar, vriendelijk en denken met je mee.

Snel en vakkundig opgelost

De reparatie is snel en vakkundig opgelost!

Altijd even klantvriendelijk en deskundig.

Als ik kom voor advies word ik altijd direct te woord gestaan en geholpen/of wordt er een afspraak gemaakt.

Geweldige garage en medewerkers

Super goed

Bij klachten aan de auto staan ze direct klaar om het probleem op te lossen. Goede vaklui. Aardige werknemers. Toppie,ga zo door. Wij zijn zeer tevreden.

Snel geholpen

Rijdt sinds 8 maanden in een 11 jaar oude Honda Civix Hybrid. Kreeg een defect aan het elektrische systeem. Auto is opgehaald door Honda Assistance. Was een dure reparatie net naar de garantietermijn. Zonder te vragen kreeg ik 50% korting op het arbeidsloon en 15% op het te leveren onderdeel. De garantie van zes maanden was voorbij dus Auto Ruiter was niet verplicht dit te doen. De volgende dag was de auto weer gerepareerd en rijdt nu weer perfect

Perfect! Zou echt niet beter kunnen.

Ik heb deze auto gekocht als vervanger van mijn Honda Civic (25 jaar), en ik goed geadviseerd. Dit is mijn 4e Honda en hij is perfect afgeleverd. Ik hoop dat ik met deze net zolang rijd als met de vorige, maar dat zal wel goed komen zolang Auto Ruiter het onderhoud maar doet.

Prettige ongedwongen sfeer zonder gladde verkooppraat.

Ik heb deze garage als zeer prettig ervaren. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam, professioneel en ontspannen. Ik heb hier een mooie tweedehands Honda HRV gekocht. Deze werd heel netjes opgeleverd en ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn zeer oude Honda Jazz. Voordat ik de auto ging ophalen kreeg ik alle afspraken duidelijk op papier in een contractje in de mail. Geen drukke gladde verkopers hier. Geen verrassingen. Deze garage komt op mij over als betrouwbaar.

Goede en vakkundige begeleiding

Klant staat voorop je wordt van begin tot de uiteindelijke aankoop goed geïnformeerd

Zoals altijd zeer tevreden

Altijd zeer vriendelijke benadering en goede uitleg van de verrichte werkzaamheden.