prima service

afspraak kon gemakkelijk gemaakt worden en snelle service ter plekke

Uitermate deskundig, tijdig en vriendelijk

Juist, tijdig en vriendelijk geholpen.

Super service!!!

Altijd even vriendelijk en behulpzaam! Zelfs op dezelfde dag van het bellen een band geplakt, echt top!

goede contacten .Afspraken nakomen en uitvoeren . helder verhaal.

Met Honda auto is t probleemloos auto rijden .

Goed en vertrouwd

APK en kleine beurt waren vlot afgewikkeld. Ik rijd weer vol vertrouwen mijn kilometers in mijn inmiddels twaalf jaar oude Civic. Het personeel is vakbekwaam en vriendelijk, de reis vanuit Brabant zeker waard.

Een heel fijne en warme ervaring...

We werden prettig en goed ontvangen. Er werd goed geadviseerd met voor- en nadelen. Er werd geprobeerd om de gewenste kleur eerder te krijgen en dat lukte. Fijne mensen...

Uitmuntend

Deskundig Nemen de tijd Zorgzaam Koffie staat altijd klaar

Deskundig en klantvriendelijk

Altijd goed advies en denken mee; de werknemers zijn deskundig en klantgericht.

Vakkundige,betrouwbare en gezellige Garage.

Ben al ruim 20 jaar bij deze Super vakkundige garage. Kan aan eenieder van harte aanbevelen. Altijd een Honda auto.

Helemaal tevreden!!!!!

Zoals gewoonlijk weer helemaal tevreden!!

Prettige garage met vriendelijk personeel

Kleine en goede persoonlijke Honda garage.

Goed voorgelicht en heel tevreden over de nieuwe Honda civic

Klantvriendelijk geholpen en attent op vragen en ervaring van m'n nieuwe Honda civic

Ruiter doet het goed

Ruiter doet het goed

Prima ontvangst en keurige communicatie.

Prima ontvangst op de vestiging. Keurig verteld hoe en wat en interesse over de auto. Fiets meegekregen en netjes gebeld toen de auto weer klaarstond. Enthousiasme alom en echte Honda liefhebbers.

Een beterrevew iser nietTOPPY

Zeer goed,

Zoals normaal bij Auto Ruiter, zijn we weer 100% tevreden

De monteurs hebben weer goed hun werk gedaan! Wat een snelle service, en ook in de informatie alle duidelijkheid! Mannen.....dank jullie wel!

Topservice

Elke grote of kleine beurt voor mijn auto is bij Auto Ruiter top. Je wordt vriendelijk te woord gestaan, ze bellen je altijd op als er iets aan de hand is en nemen door wat er gedaan moet worden. Daarna krijg je een belltrje als je auto klaar is. Kortom Top.

Ben al jaren een tevreden klant met verschillen auto’s Honda, Peugeot en nu Mercedes.

Komen keurig afspraak na en bellen bij bijzondere kosten. Betrouwbaar en schappelijke prijzen.

Staan gelijk voor je klaar met 100% kennis en kunde

Snel geholpen, prijs opgave vooraf, tijdens de reparatie werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang, nette afwikkeling, top bedrijf !

Hele fijne auto!!

Heerlijke auto met alles erop en eraan! Zit heerlijk, rijdt heerlijk! Ziet er mooi uit, van binnen en van buiten! Kortom een super auto

Goed service

Apk goed gekeurd.

Mensen die serieus met hun vak bezig zijn. Betrouwbare info, goede service, eerlijk, no-nonsens. Blij met mijn bij hun gekochte Honda Jazz en blij met de service, nu alweer een aantal jaren.

Service

Altijd goede service en snel geholpen. Top!

TOP!

Love these guys!