Zeer tevreden!

Erg lieve medewerkers bij de dealer en staan voor je klaar! Ondanks dat we niet meer in de buurt wonen en onze auto elders hebben gekocht blijven we er komen voor de onderkoud.

Betrouwbaar en kwaliteit!

Al jaren is Auto Ruiter mijn garage: betrouwbaar, eerlijk, hoge kwaliteit en geweldige service!

Goede en snelle afhandeling van servicebeurt

Nette garage en showroom Vriendelijk en behulpzaam personeel Snelle afhandeling servicebeurt Altijd behulpzaam als je vraag hebt Hebben altijd tijd voor je als er iets is

Top garage

Je bent er nog echt klant en geen nummer. Nemen altijd de tijd voor je en zijn zeer correct. Geen onverwachte kosten en beurten worden netjes uitgevoerd. Kortom, top garage lekker in de buurt.

Fijn bedrijf, Top personeel

Enige tijd geleden onze auto aangeschaft bij dit bedrijf. Fijn gesprek gehad, goede koffie! En kon gelijk een testrit maken. er wordt meegedacht met de klant, zijn klantvriendelijk. Ze zijn ook niet voor niets een van de oudste honda dealers van nederland!

Betrouwbaar, Vriendelijk

Denken mee , veel praktijk kennis . Belangrijk om de klant te adviseren met het geavanceerde Honda hybride aandrijf systeem . Goede service .

Goed. 1 woord mag toch ook.

Mijn ervaringen zijn voor 90% altijd tot volle tevredenheid.

Prima service.

Duidelijk verhaal betreffende te mankementen en de oplossingen.

ben super tevreden met auto. de ruiter

ze staan altijd voor je klaar super

Helemaal top!!!

Vriendelijk personeel en goede service!!

oke

oke

Zonder meer goed.

Prettig geholpen bij de aanschaf van een Honda HRV h.

Goede kleine beurt

Volgens afspraak een kleine beurt uitgevoerd waar ik onder genot van koffie en aardig gesprek op kon wachten.

Wij zijn al vele jaren zeer tevreden over de vriendelijke en perfecte service.

Heel fijn bedrijf. Staan altijd voor je klaar. Denken met je mee en geven goede suggesties. Top team.

Heel goed , betrouwbaar en vriendelijk

Ik kom al meer als 40 jaar bij Honda ruiter, en ben altijd plezierig en goed geholpen Goeie koffie, en vriendelijk personeel, En dat kan je tegenwoordig niet van alle bedrijven/winkels meer zeggen

goed overleg en tips

afspraak gemaakt geen lange wachttijd kan wachten met kleine beurt

zeer goede ervaring met de aankoop en betaling.

In september heb ik de in voorraad staande Honda HRV e.hrv elegance gekocht en betaald, onder de conditie dat ik de wagen in januari 2024 zou afnemen, op 10 Januari hebben we de auto opgehaald nadat alle formaliteiten zoals verzekering overschrijven, vrijwaring ingeleverde auto, etc was geregeld, vertrokken we naar huis. In overleg met Berry heb ik af gesproken nog langs te komen voor overleg over de werking van het navigatie systeem. Helaas kreeg ik na 2 dagen een ernstig trombosebeen en staat de auto voor de deur onder een autohoes wegens werkzaamheden op deze weg. van de week heb ik de eerste kilometers gemaakt en de auto is comfortabel en lekker stil, heel wat stiller en comfortabeler dan mijn HRV uit 2020, al waren er wat problemen met de cruise control maar dat was een leesfoutje van mij zelf. hopelijk geneest mijn been zodat ik weer veel meer ga rijden.

In 1 woord: Uitstekend!

Het team is altijd beleefd, deskundig, komt zijn afspraken na, biedt oplossingen in moeilijke situaties. Blij dat ik al 24 jaar klant van het bedrijf ben.

Prima service door prima mensen!

Dit jaar kleine beurt na 5.700 km. rijplezier in 2023. Van mijn kant geen enkele wanklank; prima service door prima mensen uitgevoerd. Tot januari 2025!

Wordt herinnerd aan apk, vriendelijk te woord gestaan en het gevoel dat er naar de beste maar goedkoopste oplossing wordt gezocht.

Zeer klantvriendelijk .

Heerlijke koffie !

Mijn ervaring met Auto Ruiter kan ik alleen uitstekend noemen.

Zou willen dat Auto Ruiter met meer merken, dan alleen Honda, dealer was. In geval van het eventueel over schakelen naar een ander merk vervoermiddel zou ik dat het liefst bij hun in onderhoud houden.

Prettig en zeer vriendelijk geholpen

Wij kwamen binnen want mijn achterruitenwisser was niet in orde. We werden gelijk vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Wij zijn gaan zitten en na een tijdje kwam de jonge man weer terug dat het in orde was en dat hij gelijk mijn bandenspanning had nagekeken en in orde had gebracht. Perfect vind ik dat want ik kijk er niet naar want ik weet niet wat ik er mee aan zou moeten. Ik kreeg de rekening, gelijk betaald en ik weer op pad. Dit is echte service! Dank daarvoor.

Perfect geholpen weer

Zoals al jaren normaal is bij de Ruiter