• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag bij auto Ruinemans in Wolvega geweest voor het spoelen van automaatbakvan mijn Mercedes e klasse. Was eerst bij de dealer geweest in verband met trillen niet goed schakelen van mijn auto. Na een uitgebreide proefrit werd mijn klacht bevestigd en mij meegedeeld dat de automaatbak vervangen moest worden ivm slijtage . Ik heb hier een prijsopgaaf voor gevraagd en viel bijna van mijn stoel toen ik het bedrag hoorde. Ik ben gaan zoeken en heb contact opgenomen met auto Ruinemans . deze bevestigde mijn klacht na een proefrit en stelde voor om de automaat eerst eens te gaan spoelen omdat hij bekend was met dit probleem. Dit is vandaag gebeurt en al mijn problemen ( trillen en schokken bij overschakelen) zijn helemaal verdwenen .Voortaan ga ik liever naar iemand met liefde voor het vak en de deskundigheid dan naar de dealer die alleen maar aan mijn portemonnee denkt.Redney bedankt

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik was getipt door een collega SLK rijder Afspraak gemaakt. Ik was er ruim een uur te vroeg, omdat de verwachte verkeersdrukte niet daar was. Zeer vriendelijk ontvangen. Mijn probleem voorgelegd, en direct werd er begonnen. Binnen 10 minuten was de bron van mijn klacht gevonden. Toch maar zoals aanbevolen de bak laten spoelen. Daarvoor heeft men een prachtig apparaat . Anderhalf uur later volledig tevreden afscheid genomen. Overweeg om de bakken van andere auto´s ook te doen spoelen.

Hier onlangs de automaatbak van mijn CLK 430 laten spoelen, dit is zeer vakkundig uitgevoerd , dit bedrijf is duidelijk vakkennis aanwezig en ook nog eens klant vriendelijk. De rit naar huis gelijk al positief merkbaar verschil , de automaat schakelt soepeler/vloeiender/sneller. Absoluut een aanrader dit bedrijf!

goeie service , geen klachten [ miste alleen een bakje koffie ] maar dat zal de volgende keer wel komen

Ik heb het idee dat ik een gebruikte auto heb gekocht die ondanks zijn leeftijd nog een paar jaar mee kan! Het bedrijf geeft een betrouwbare indruk.

Uitmate correct. Vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Zoals je het als klant verwacht of zelf ook zo zou doen. Gewoon net dat beetje meer wat je bij andere garage bedrijven niet terug ziet.

Nog geen jaar klant, maar de paar keren dat ik geweest ben werd ik snel en goed behandeld. Uitstekend!

Goede service vriendelijk personeel mooie garage showroom

Bij dit bedrijf word je goed en vriendelijk geholpen. Je word goed op de hoogte gehouden als er meer mankementen zijn met de auto dan verwacht.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede ervaringen met Ruineman\'s Auto\'s. Staan voor je klaar, ook buiten kantoortijden. Staan je netjes en rustig te woord, en zoeken een goede oplossing. Prima bedrijf.

Behulpzaam , klantgericht, auto schoon gemaakt bij onderhoud

Goede ervaringen. Zowel de aanschaf als ook het onderhoud aan de wagen, verlopen op een goede manier!

Snelle service, auto gewassen en schoon weer terug

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb in juli 2014 een auto van 14 jaar oud gekocht. Communicatie via de mail en telefoon is goed. Er wordt goed en snel op vragen gereageerd. Gemaakte afspraken worden waargemaakt. Ik schrijf deze review midden september 2014. Ik heb inmiddels probleemloos met de auto gereden. Een klein minpuntje. Er zat maar 1 autosleutel bij de auto en dat had men (vind ik) mij moeten vertellen voor de koop wordt gesloten.

• Service N.v.t.

Persoonlijk, auto gewassen en van binnen schoon gemaakt