prima nauwkeurig werkend gemoedelijk autobedrijf.

Jaarlijkse beurt plus APK en ook nog een lekkage aan de automaatbak verholpen.

Kundige garage

Een zeer prettige garage, korte lijntjes, reageren vlot en zijn erg kundig. Dik tevreden.

Kundige garage

Zelf bij alleen een apk keuring zonder gebreken word de auto gewassen afgeleverd

Absolute topservice in alle opzichten

Vervangende auto nooit een probleem, bij problemen staan ze altijd klaar en de service en kwaliteit is echt perfect (zeker voor de BMW en Mercedes rijders, maar de VW van mijn vriendin was ook van harte welkom toen de dealer niet thuis gaf). Rij zelf al jaren BMW en ben van de dealer overgestapt naar Ruinemans en dat had ik eerder moeten doen. Een garage als deze is een opluchting en zelfs een reden om een BMW of Mercedes te kopen :)

Met veel plezier een prachtauto gekocht

Een auto koop je niet dagelijks, en als je dan vindt wat je zoekt is het heerlijk als je dan op een informele en eerlijke manier zaken kunt doen. Al een tijdje was ik zoekende naar een BMW 5-serie met de juiste "papieren" en opties. En ineens was daar de advertentie van Ruinemans Auto's. Meteen gebeld met Redney Lodewijks voor een afspraak en er was direct een goed contact. Redney praat vanuit zijn technische kennis, en hoe de beleving van auto's moet zijn. Hij weet waar hij het over heeft. Zijn BMW DNA straalt van hem af. Als kritische en veeleisende liefhebber had ik nog een paar aanvullende wensen. Het was geen enkel probleem en werd tussentijds steeds geïnformeerd over de voortgang richting de geplande aflevering. De auto was eerder klaar voor afleveren dan gepland en eerder ophalen was ook prima mogelijk. Meegaand en flexibel alom. Ik heb ervoor gekozen om de auto zelf op te halen, thuis afleveren was ook mogelijk geweest. Ik ben uiterst tevreden over mijn BMW 5-serie die ik met veel plezier bij Ruinemans Auto's heb gekocht, een pareltje!

Aankoop occasion & inruil eigen wagen

Bij aankoop van een schitterende & luxe occasion en inruil van onze, inmiddels oude, wagen heb ik een prettige, professionele geduldige, meedenkende verkoop sessie ervaren met Redney. Goede tips, adviezen en tot slot een fijne rustige begeleiding met oplevering van de nieuwe wagen behoort tot een geslaagde ervaring. We hebben een heerlijke Friese suikerbrood mee gekregen. Gaan we van genieten.... En van de wagen natuurlijk. Bedankt Redney

Redney is geen typische autoverkoper. Helemaal niet opdringerig. Reageerde ook per e-mail snel op al onze vragen en dat waren er veel. Hij heeft uitgebreid vertelt over de auto. Heel prettig. Ook naderhand goed contact.

Prima!

Prima bedrijf. Goede communicatie. Zeker aan te bevelen!

Helder en duidelijke communicatie

Keurig verzorgde auto's, eerlijke en vakkundige mensen.

Goedendag Evert, Bedankt voor uw beoordeling. Vriendelijke groet Ruinemans auto's

Top bedrijf, altijd snel geholpen en goede prijzen.

Prima service!

Ik heb een Mercedes occasion gekocht bij Ruinemans Auto's. Op een prettige manier te woord gestaan door Redney. Ze nemen alle tijd voor je, ook na de aankoop om de werking van accessoires, etc uit te leggen. Nieuwe banden eronder, keurig gepoetst en uitgelijnd. Eerlijk verhaal, geen poespas. Helemaal tevreden!

Mooi bedrijf, zeer correct in het maken van afspraken.

Met heel veel plezier hebben wij zaken gedaan met deze zeer deskundige, hartelijke mensen. Een echte aanrader om hier een auto te kopen. Transparant zaken doen, daar word je blij van dat dit nog bestaat.

Geweldig!!!

Ik heb een Mercedes SLK bij Redney gekocht en ben daar zeer tevreden mee. Vriendelijke ontvangst in dit familiebedrijf. Er wordt alle tijd voor je genomen. Prijs en kwaliteit van de auto klopten. Er waren een paar beschadigingen en deze zijn perfect hersteld. Aflevering was zeer netjes. Kan dit bedrijf en mn Redney zeer aanbevelen als betrouwbaar en vakkundig.

Helemaal goed.....

Al via Facebook gelezen over de ervaring van anderen en nu zelf meegemaakt. De trefwoorden zijn: deskundig, klantgericht en laagdrempelig. Hier rijden we graag een blokje voor om.

Autoliefhebber die weet waar hij het over heeft

Ik heb het genoegen gehad om met Hans zaken te doen en dit is erg goed bevallen. Hij is vriendelijk en heeft mij enorm goed geholpen. Ik raak hem dan ook zeker aan als u een auto zoekt! Hans bedankt!

Zeer goede ervaring....

Nadat onze Mercedes SLK totall loss was gereden. Hebben wij via internet dit bedrijf ontdekt. Bij de eerste contacten voelde het al erg goed.Dus we besloten af te reizen van Schiedam naar Wolvega voor bezichtiging van een nieuwe auto. En die reis was het dubbel en dwars waard. We werden goed geholpen, vriendelijk, goed verstand van zaken, en mensen die zich aan hun woord houden. Goede service dus we waren verkocht. We hebben nu weer een mooie Mercedes. Zelfs toen we na een paar dagen nog vragen hadden werden we op de zelfde vriendelijke en goede manier behandeld. Vol lof over dit bedrijf en onze mooie auto.

Erg professioneel en vriendelijk behandeld

Vandaag heb ik mijn eerste Mercedes gekocht bij Ruinemans in Wolvega .. Een E200 cabriolel uit 2010. Na 45 jaar Volvo gereden te hebben en nog steeds liefhebber te zijn van de 2.4 5 cylinder Volvo motor beviel de E 200 1800 cc motor mij binnen enkele kilometers ... De behandeling van de eigenaar Redney was erg relaxed .. Hij maakte een zeer open en professionele indruk .. Ik hoop jaren plezier van de E 200 cabrio te hebben .. Mocht ik weer een Mercedes willen hebben , ik kijk al naar een Sl 500 van 2008 , dan zal ik zeker bij Ruinemans langs gaan ...

Uitstekende service en persoonlijk contact

In mijn Mercedes SLC 300 zat er een kleine speling in het onderstel van de bestuurdersstoel. Dit is, na een eerste onderzoek, prima verholpen. Leenauto meegekregen en zonder ongemak voor mij is het probleem opgelost!

In 1 woord:

Lang verhaal kort: Had een Crossfire met zogenaamd een kapotte automaatbak welke echt niet te repareren was... aldus een monteur in Rotterdam. Hij zou mij wel even €1150 maximaal bieden voor m’n auto. Ik m’n auto op marktplaats gezet. Ruinemans Auto’s deed mij een veel beter bod waarna ik ze heb gevraagd of ze mij wilden bellen als de automaat tóch te herstellen was voor een acceptabele prijs, want dan wilde ik m’n auto alsnog laten repareren. Wat bleek? Automaatbak was niet reddeloos verloren zoals ze in Rotterdam beweerden, maar er moest gewoon een bepaalde module vervangen worden. That’s it! Dit hebben ze vakkundig gedaan! Ook de draagarm rubbers zijn vervangen en 2 nieuwe banden. Auto rijdt weer als nieuw! Als ik dat bod van €1150 geaccepteerd had dan was die meneer uit Rotterdam nu heel erg blij geweest met een mooie Crossfire voor weinig! Ruinemans is voor mij niet bepaald naast de deur, maar die ruim 2,5 uur rijden is het meer dan waard geweest! Bedankt voor de goede service! Wat mij betreft is Ruinemans een nuchter No-Nonsense Autobedrijf uit Wolvega. Chapeau!!

Op en top autobedrijf!

Ik heb er een aantal maanden geleden een prachtige Volvo V60 gekocht. Het was voor mij een eindje uit de buurt maar het was zeker de moeite waard. Ik ben er zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Ruinemans Auto draait er niet om heen, een duidelijk verhaal over de auto, ze weten waar ze over praten en doen wat ze zeggen. Ik heb een klein probleempje met de auto gehad, maar ook hier heeft Ruinemans Auto (op afstand) super in geholpen!

Betrouwbaar bedrijf

Vrij recent heb ik een BMW occasion aangeschaft welke met een grote onderhoudsbeurt is afgeleverd. Daarbij zijn ook diverse onderdelen preventief vervangen op kosten van Ruinemans. Een paar dagen had ik een storing (deze komt vaker voor bij BMW) en deze is door hun opgelost. Mijn indruk is goede service, geen gladde praters gewoon zoals het is, duidelijke uitleg, staan open voor alle vragen en opmerkingen en komen afspraken na. Werken met originele onderdelen , keurige werkplaats en goed te bereiken. Zoek je een occasion zou ik zeker contact met hun opnemen!

Snelle en goede service

Een goede ervaring met Ruinemans. Heeft mij vrijwel meteen geholpen bij iets dat vervangen moest worden. Komt afspraken na en erg klantvriendelijk.

Bedankt voor de beoordeling. En graag gedaan. Ruinemans auto's

GEWELDIG

EEN NETTE , VRIENDELIJKE , KUNDIGE , EERLIJKE , BETROUWBARE GARAGE VOOR EEN NETTE PRIJS ONVOORSTELBAAR EN VERDIENEN EEN WARME DOUCHE !!!

Bedankt voor deze leuke positieve beoordeling. en graag tot ziens Ruinemans auto's