Keurig geholpen door eerlijke mensen!!

Open en eerlijke onderhandelingen. En de koffie was goed!

Klantvriendelijk, snel en betrouwbaar

Onze auto reed niet meer. Koppeling moest vervangen worden. Erg snel en vriendelijk geholpen. Op zeer korte termijn kreeg ik een offerte en de werkzaamheden waren een dag later al klaar. Uiteindelijk waren we ook nog goedkoper uit omdat er minder werkuren nodig waren. Dit laat voor mij zien dat dit een betrouwbaar bedrijf is wie ik aan iedereen kan aanbevelen!

Al jaren goed

Het is gewoon goed ik kom er al meer dan 30 jaar

Vertrouwen wekkende ervaring met deze garage.

Vooraf werd ik vriendelijk en adequaat geïnformeerd over de reparatie. En alles bleek te kloppen. De service, de kosten en de aflevering. Wat je ziet is wat je krijgt. Dat is fijn en wekt vertrouwen!

Prima geholpen en goeie koffie!

Duidelijke afspraken. Zakelijke omgang. Plaats voor een persoonlijke noot.

Uitstekende hulp en advies

Zij hebben ons geholpen met het zoeken naar een mooie tweedehands auto met een kritische blik. In totaal 3 x meegegaan en of gekeken. Uiteindelijk heeft hij voor ons een auto gekocht zonder dat wij deze hebben gezien, laat staan in hebben gereden. Het vertrouwen in hun is daarvoor groot genoeg, wij zijn zeker niet teleurgesteld.

Snel, uitstekend en meedenkend!

Altijd een goede ervaring gehad. De mannen van van Roekel denken met je mee!

Een autobedrijf waar je blij van wordt !

Bij autobedrijf van Roekel een auto gekocht en ben zeer tevreden ! Tevreden over de koop, over de vriendelijke klantgerichte werkwijze van het autobedrijf en hun service ! De klant is daar nog echt koning ! Vanaf het eerste contact voelde het prettig en vertrouwd aan ! Een aanrader voor wanneer u een betrouwbare 2e hands auto zoekt !

Prettige personen met kennis en ervaring

Ze staan altijd voor je klaar om te helpen. Ik voel dat ik goed geholpen word en daarom blijf ik terug komen.

Betrouwbare en servicegerichte garage

Inmiddels enkele jaren ervaring bij deze garage. Fijne en betrouwbare garage om je auto in onderhoud te hebben.

Vriendelijk en goed

Je kunt snel terecht, niet de hoofdprijs hoeven betalen, aanbod van vervangend vervoer en bericht wanneer hij klaar is via sms. Geheel als zeer plezierig ervaren!

Fijne betrouwbaar bedrijf, zeker aan te raden!

Ik kom al jaren bij dit fijne familiebedrijf en kan hen volledig aanbevelen. Bij hen weet ik zeker dat ze alleen onderdelen vervangen als het echt nodig is. De prijs die in rekening wordt gebracht is zeer acceptabel. Er zouden meer als deze bedrijven moeten zijn! Autobedrijf van Roekel, ga zo door.

Geweldige klantvriendelijkheid garage

Garage bedrijf van Roekel is goed toegankeklijk , klantvriendelijkheid, levert goed werk en is niet duur

Goede en snelle service!

Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen. Goede service en goede communicatie!

Goede, vriendelijke service

De service is goed, vriendelijke mensen en er wordt goed gecommuniceerd, bijvoorbeeld per WhatsApp dat de auto weer klaar staat.

Fijn, warm en proffesioneel familiebedrijf

Ik zag de auto staan, en het was liefde op het eerste gezicht! Gezien, gekocht en nog steeds enorm blij ermee..

Snel en vakkundig geholpen

Ik kon snel terecht, de auto rijdt weer als een zonnetje, duidelijk wat de verwachtingen waren.

Alles volgens afspraak!

Vriendelijk en deskundig!

Op zeer korte termijn een afspraak kunnen maken voor de APK keuring. De auto gebracht, leenauto mee gekregen en na 1,5 uur werd ik al gebeld met de resultaten van de keuring! Netjes een factuur ontvangen en na mijn goedkeuring zijn de reparaties uitgevoerd. Zeer goede communicatie en schappelijke prijzen. Nogmaals bedankt voor voor de fijne en snelle service!

bijzonder hulpvaardig

aan alle kanten geholpen en op een vriendelijke manier te woord gestaan.

Aan de hand van deze beoordeling hebben wij contact opgenomen. Na overleg en verdere uitleg over de website en ons bedrijf is alles duidelijk geworden. Omdat wij verschillende websites hebben voor onze producten bleek dat degene op de verkeerde website heeft gezocht. Na meerdere keren overleg hebben wij de klant ook verder kunnen helpen met de officiële papieren voor een keuring bij de RDW. Met vriendelijke groet, Jos van Roekel Autobedrijf J.C. van Roekel Ede

Klant gericht

Beste garage van Ede

Snel en duidelijk

Altijd staan ze voor je klaar. Rekenen wat nodig is, niet meer.

Service gericht

Al eerder had ik een positieve review gegeven, maar na vandaag kom ik daarop terug. Dat wil zeggen dat Autobedrijf J.C. van Roekel nog meer in mijn waardering gestegen is. De goede service is dat ik bij een gratis winterinspectie werd geattendeerd op 2 gladde banden wat niet mocht gebeuren na zo'n korte tijd dus kreeg ik 2 nieuwe. Kortom. TOPSERVICE

Prima service en behulpzaam

Prima en smelled service

Deskundig behandeld luisterend oor voor mijn wensen en aanpassingen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Elleboog 6 6713KP Ede gld