Zeer goede en betrouwbare service

Wij hebben bij de aanschaf van onze auto hele fijne aankoopbegeleiding gehad. We rijden nu zo’n anderhalf jaar met veel plezier rond in onze Kia Ceed. Bijna nog nooit iets mee gehad, en als er iets was dan werden we snel en professioneel geholpen. Top bedrijf!

Top garage!

Al een aantal jaar vaste klant. Uitstekende service, eerlijke prijs.

Goede service, eerlijk advies .

Onverwacht probleem met de auto op zaterdag eind van de ochtend, er werd snel het onderdeel besteld, terwijl het al bijna sluitingstijd was en de auto was s maandag weer gereed. Er werd ook gevraagd over onze bevindingen van een paar maanden eerdere reparatie.

POSITIEF!

Dit bedrijf bij toeval ontdekt. Sinds enkele jaren trouwe klant vanwege de volgende kenmerken: - uiterst correcte bejegening - welgemeende vakkundige adviezen, technisch én financiëel - zeer redelijke tarieven - altijd behulpzaam en oplossingsgericht, indien nodig gratis leenauto - schone werkplaats [énige minpuntje: kan toch nog wel wat schoner…., vandaar geen 10!] - nuchterheid en werklust zijn troef. ZEER AANBEVELENSWAARDIG (FAMILIE) BEDRIJF [Nee, ik ben geen robot, noch familie, inmiddels wel ‘huisvriend’]

Erg klantvriendelijk!

Mijn ervaring is erg positief! Ik ben aan de telefoon en persoonlijk erg klantvriendelijk behandeld. Ik heb mijn auto ook gewassen teruggekregen, wat ik niet had verwacht. Dus zeer tevreden en een garage waar ik mijn auto met plezier naartoe brengt.

Vakkundig, vriendelijk, snel en communicatief

Van Roekel autobedrijf is een bedrijf waar het onderhoud van onze (oude) auto in goede handen is.

Een 10 sterren autobedrijf.

Op zoek naar een gebruikte Seat Altea XL kwam ik via een advertentie terecht bij autobedrijf Van Roekel. Via een zeer prettig verlopen telefoongesprek werd een afspraak gemaakt om de auto te bekijken. Wat mij bij aankomst direct opviel was de vriendelijke sfeer. De onderhandeling en de bezichtiging van de Seat was heel relaxed en er werd eerlijk en open advies gegeven. Bovendien was de prijs zeer schappelijk. De auto gekocht en werd met een nieuwe Apk afgeleverd. Inmiddels rijd ik nu ruim een maand en 2100 kilometer verder met de Seat. Zeer tevreden over de Seat. Fijne auto. Dit bedrijf is echt een aanrader. Eerlijk,open, goed advies, sympathieke mensen en in mijn geval heel redelijke prijs. Hartelijke groet, Emiel van de Beek, Nijkerk

Ik ben tevreden. Mensen zijn eerlijk en oprecht.

De advisering om een reparatie wel of niet te doen wordt op een goede manier besproken. Uit de jarenlange ervaring heb ik vertrouwen in dit bedrijf.

Een vriendelijk, betrouwbaar en kwalitatief autobedrijf!!

Ik ben zeer tevreden over autobedrijf J.C. van Roekel!! De keren dat ik hier ben geweest voor een reparatie of beurt voor mijn auto ben ik altijd snel en goed geholpen door vriendelijk personeel. Ook voor een schappelijke prijs.

Efficiënt en transparant

Zeer behulpzaam in het doorlopen van het proces van de oude auto overhandigen, het regelen van de nieuwe auto. Communicatie tussendoor was helder en punctueel. Al om al gewoon efficiënt en transparant dus.

Behulpzaam en betrouwbaar

Vriendelijk, betrouwbaar, vakkundig, kon er snel terecht en oplossingsgericht. Bij een langere reparatie werd er zonder kosten een leenauto beschikbaar gesteld.

Vakkundig en klantvriendelijk

Zeer ervaren monteurs die verstand hebben van zaken. Problemen worden tot de bodem opgezocht. Zelfs als deze onverklaarbaar zijn. Ik beveel deze garage iedereen aan als je wilt dat je auto in goede handen is.

Top garage

Garage van Roekel is een erg meedenkende garage. Technisch erg goed en altijd bereid om je te helpen Ook de factuur is altijd volgens verwachting, nooit verrassingen. Contact is erg persoonlijk Al met al heel erg goed.

Zeer prettig!

Komend met snel even kijken naar een storing, bleek er meer aan de hand. Bedrijf denkt goed mee en houd je netjes op de hoogte. Ook nog een snel klaar ondanks de drukte zo vlak voor kerst! Zeer gewaardeerd. Ik ga hier vaker terug komen.

Zeer goeie service

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van een andere auto

Een top-garage!

Lang geen vaste garage gehad totdat ik klant werd bij Van Roekel. Betrouwbaar advies voor een eerlijke prijs bij een fijn familiebedrijf!

Goud waard

Ze zijn er altijd voor je en hele goede service.

Zeer goed en vakkundig famieliebedrijf.

Al enkele jaren zeer tevreden over autobedrijf van Roekel omdat: * ze vakkundig zijn, er werken erg goede monteurs die regelmatig bijscholing krijgen * het contact vriendelijk, persoonlijk en klantgericht is * er een goede prijs/kwaliteit verhouding is * je op korte termijn geholpen wordt als dat nodig is * we goede hulp kregen bij aankoop van. jonge occasion (hybride, dus extra lastig) * het gewoon een heel prettig en betrouwbaar bedrijf is

Meedenkend en doen wat ze beloven

Nieuwe auto en dus nieuwe winterbanden met velgen nodig. Ik zocht velgen online uit en kreeg van hun advies. Zij regelden de rest, qua banden kreeg ik drie opties. Persoonlijk vind ik dat prettig, want online zie ik door de bomen het bos niet meer. Omzetten van de banden werden direct gedaan, zomerbanden laat ik bij hun opslaan. Kortom absoluut tevreden

Kwaliteit en aandacht

Dit is een familie bedrijf dat gaat voor kwaliteit en aandacht. Voor mij is duidelijk dat zij dit belangrijker vinden dan geld (alleen). Er worden goede adviezen gegeven, men denkt actief mee, met kennis van zaken.

Van Roekel denkt met je mee, echt vakmanschap

Dit bedrijf is een pareltje, al vele generaties, het autovakmanschap zit in hun genen en gaat er niet meer uit ;-) Wil je een garage die ervoor zorgt dat je auto storingsvrij rijdt of wil je hulp bij de aanschaf van een nieuwe occasion, ga dan eens praten met Van Roekel. Door de monteurs van Van Roekel voel je je écht gehoord, zij nemen je serieus en willen maar één ding: ze gunnen jou weer vele duizenden onbezorgde kilometers. En vindt er onverwacht tóch een storing plaats willen ze je zo snel mogelijk helpen.

BOVAG vakgarage met goed opgeleid en vriendelijk personeel

Mijn auto werd in goed overleg vlot gerepareerd. Wanneer ik op de reparatie kon wachten stond er een kopje verse koffie voor me klaar. Mochten de kosten boven en bepaald vooraf besproken bedrag komen dan werd ik eerst in kennis gesteld. Een prettige garage met vakkundig personeel

Heel fijn en goed geholpen!

Goed en snel geadviseerd, nu rijden we vol vertrouwen de winter tegemoet.

Fijne mensen en goede service en deskundigheid

Prima garage

Wordt snel geholpen en goed.. Kijken goed alles na toppie

Over Bosch Car Service