perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen en resultaat van werk is positief boven verwachting. Een motorreiniging laten uitvoeren en probleem was verholpen. Bedankt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn verwachtingen waren niet zo hoog gespannen, maar werden ruim overtroffen.\r\nNa de beurt en de schoonmaak van de motor reed mijn Citroen C5 weer als nieuw.\r\nEen prettige ervaring dus.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen een goede service .\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen en gezellige sfeer

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren vaste klant bij dit bedrijf! we worden altijd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Je komt nooit voor verrassingen te staan bij het afrekenen. Als er kostbare reparaties moeten plaatsvinden wordt je van tevoren op de hoogte gesteld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct, goede service, deskundig.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en geen onnodige reparaties Al met al prettig zaken doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf is erg klantvriendelijk\r\nZit ik met een probleempje word ik onmiddellijk geholpen\r\nBreng ik mn auto voor een reparatie word er altijd overleg gepleegd i.v.m onvoorziene kosten

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een nette en vriendelijke manier geholpen. Verder niks op aan te merken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf! Bram en Kees zorgen ervoor dat je weer snel over je auto kan beschikken wanneer je die moet achterlaten in de garage!! Al jaren goede ervaringen met garage Reijerkerk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn nog steeds erg tevreden met de auto die we bij Reijerkerk gekocht hebben, een volvo V50. Goede service en we werden goed geholpen, de auto\'s zien er netjes uit en hebben niet veel km gelopen, de kop is eraf en dat is wat we zochten. Een prima auto zo goed als nieuw maar niet voor de nieuwprijs. Fijn ook een familie bedrijf i.p.v. zo\'n grote merkdealer waar ze je liever geen tweedehands zien kopen.... \r\nToppie allemaal \r\n\r\nMet vriendelijke groeten, \r\n\r\nBart

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht. als je binnenkomt ziet alles er super netjes uit in de werkplaats kun je van de grond eten zo schoon! Je ziet dat er oorde en netheid heerst wel een belangrijk visitekaartje Verder het allerbelangrijkste een nette overdracht auto was helemaal opgepoetst en van binnen netjes schoongemaakt en rijd tot nu toe perfect!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als je belt voor het maken van een afspraak voor onderhoud/apk, kan dat altijd snel. Ze bellen als er onverwachte reparaties nodig zijn en als de auto weer opgehaald kan worden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op advies van de heren, de motor laten reinigen van mijn Mercedes SLK, en opnieuw laten vullen met schone olie en tevens nog het luchtfilter vervangen.\r\nOngekend resultaat.........\r\nAuto reageert veel sneller en vlotter en brandstof verbruik aanzienlijk gedaald\r\n\r\nTop advies

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede ervaringen:\r\ngoed advies\r\ngoede nette indruk achter gelaten.\r\nalle snetjes verzorgd\r\naanrader..top..

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima snelle service!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je kunt altijd bij de gebroeders Reijerkerk terecht. Je wordt altijd direct geholpen met of advies of reparatie.\r\nBij onderhoud motorreiniging laten doen, en motor draait weer als nieuw. Je merkt meteen het verschil.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met goed vertrouwen naar autobedrijf Reyerkerk gegaan en hoop dat dit terecht zal zijn op korte termijn is het nog niet mogelijk om al een cijfer te geven maar daar ik de eigenaar goed ken zal ik toch een beoordeling geven!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had ze gevraagd om naar een leuke auto te kijken voor mij. Prijs en type heb ik doorgegeven. Binnen twee weken had ik beet. Een super auto en helemaal klaar gemaakt voor gebruik. Nu een jaar later en weer een apk- je verder ben ik nog steeds dik tevreden. Dank nog voor alle goede zorgen.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kwamen zonder afspraak voor een radio in te bouwen was geen probleem heeft ie gratis gedaan top toch
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wordt altijd jaren goed geholpen . Snelle service, goede communicatie en prima prijs/kwaliteit

Grevelingstraat 73 75

2161 WE Lisse