uitstekend

Persoonlijk Uitstekende service Veel vertrouwen in

Superblij met Autobedrijf Reijerkerk!

Helemaal blij met de aangeschafte auto. Auto werd tip top afgeleverd en hij glom je tegemoet! Super tevreden over Autobedrijf Reijerkerk voor zowel aanschaf als onderhoud van onze auto's, daarom zijn wij al jaren klant. Dat komt ook door de goede en vriendelijke service die zij verlenen. Daarbij denken zij heel goed met de klant mee. Helemaal top!

Klantvriendelijk en doen wat ze zeggen

Ik heb hier pas mijn Toyota Aygo gekocht, een prachtige auto voor een prima prijs. Bij de verkoop hebben ze er een keurig beurtje bijgedaan en 6 maanden garantie. Helaas na een week had ik al een schroef in mijn band zitten. Zonder kosten hebben zij dit gerepareerd, dat noem ik nog eens service! Reijerkerk bedankt!

Prima garage

Sinds 3 jaar is onze Skoda yeti in onderhoud bij deze garage, altijd een vriendelijk woord en snelle service, ze doen wat er gedaan moet worden en geen dingen waarvan je later denkt was dat nou wel nodig, alles voor een redelijke prijs. Kortom zeer tevreden klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf. Eigenaar doet goed zijn best om alles piekfijn in orde te maken. Ook nadat de auto was afgeleverd regelde hij toch dingen die je niet had gevraagd. Wat een perfecte service, een tevreden eigenaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als er iets stuk is, of bijv. een imperiaal besteld moet worden of voor een a.p.k keuring, grote- of kleine beurt, bel ik en maak een afspraak.\r\nIk kan altijd vlot te recht.\r\nIk word altijd keurig gebeld als er een reparatie of vervangend onderdeel nodig is. Dat is fijn.\r\nAls de reparatie of beurt klaar is, wordt ik netjes via een belletje of berichtje op de hoogte gebracht.\r\nZe leveren goed werk. Ze kloppen het geld niet uit je zak. Ze zoeken altijd de beste en goedkoopste oplossingen. Ze denken met je mee.\r\nEen heel fijn en goed bedrijf met hardwerkende mensen.\r\nOok fijn dat ik mijn auto in de avond kan brengen en de sleutels bij hen kan achter laten , zodat ze de volgende ochtend vroeg kunnen beginnen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij autobedrijf Reijerkerk. Daar een gebruikte auto gekocht en nu voor Apk en onderhoud. Altijd goede service, vriendelijk en behulpzaam. Helemaal tevreden. \r\nEn nu heeft mijn dochter ook daar een gebruikte auto gekocht, haar eerste auto. En is ze heel goed geholpen, wat een service. Top!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, prettige omgangsvormen afspraak is afspraak

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top garage!\r\nBen hier jaren geleden terecht gekomen ,en nog steeds zeer tevreden.\r\nJe kan ze altijd bellen met vragen en ik heb nog nooit het gevoel gehad dat ik (te veel) moest betalen. \r\nEerlijk en betrouwbaar. \r\nEen garage die ik zeker aan kan raden.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto in de avond gebracht.\r\nhebben hem in de avond en vroege ochtend gemaakt zodat ik verder kon met mijn werk.\r\ntop bedrijf\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Waanzinnig goed!\r\nBram en Kees Reijerkerk doen niet alleen het onderhoud van mijn auto, maar zij hebben mij meermaals bij spoedreparaties zeer snel en uiterst vakkundig geholpen. Als ZZP-er (deejay) ben ik wekelijks afhankelijk van mijn autobus en al 2x verzorgden zijn spoedreparaties, zelfs in hun vrije tijd!\r\nGeweldig bedrijf, echt top! En de heren zijn altijd vrolijk, denken in oplossingen en zorgen zeer goed voor hun klanten.\r\nGegarandeerd Goed dus!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na 2 maanden tobben met diverse klachten van een vervuilde motor van mijn Ford Mondeo en inmiddels 2 andere garages gehad te hebben die de problemen niet op konden lossen ben ik gaan zoeken op internet naar bedrijven die hier iets aan kunnen doen en kwam zo uit op Autobedrijf Reijerkerk, ondanks dit bedrijf niet bij mij in de buurt is besloot ik toch na telefonisch informatief contact mijn auto hier te brengen voor het oplossen van de vervuiling.\r\nIk kreeg gelijk bij binnenkomst al een goed gevoel bij deze garage en werd gelijk goed geholpen.\r\nDe motor is intern geheel gereinigd van binnen.\r\nTijdens het reinigen bleek dat de 4e cilinder ook niet lekker werkte en dit probleem is ook gelijk hersteld.\r\nToen ik weg reed bij deze garage leek het wel of mijn auto weer helemaal nieuw was, de motor heeft sinds deze in mijn bezit is nog nooit zo goed gelopen als na de reiniging van de motor. \r\nInmiddels zijn we 3 weken verder en mijn auto rijd nog steeds als nieuw terwijl hij al 15 jaar oud is.\r\nKortom kan ik iedereen aanraden die een auto hebben met de klachten van een vervuilde motor zoals stotteren ,inhouden, ruiken naar brandstof en een hoog brandstofverbruik om deze langs te brengen naar deze garage om de motor te laten reinigen. \r\n
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een bijzonder plezierig bedrijf dat deskundigheid en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Door de persoonlijke benadering voel je je daar gewoon een beetje thuis. Ondanks dat ik niet bepaald om de hoek woon, blijf ik om die redenen ook voor het onderhoud bij Reijerkerk komen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service. Omdat de auto de volgende dag nodig was werd deze s-savonds nog even afgemaakt. Hier was ik stomverbaas over en werd er ook erg stil van. Petje af voor deze service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben altijd heel goed en beleefd en tot volle tevredenheid geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen en resultaat van werk is positief boven verwachting. Een motorreiniging laten uitvoeren en probleem was verholpen. Bedankt.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn verwachtingen waren niet zo hoog gespannen, maar werden ruim overtroffen.\r\nNa de beurt en de schoonmaak van de motor reed mijn Citroen C5 weer als nieuw.\r\nEen prettige ervaring dus.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen een goede service .\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar goede ervaringen en gezellige sfeer

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren vaste klant bij dit bedrijf! we worden altijd snel, vriendelijk en vakkundig geholpen. Je komt nooit voor verrassingen te staan bij het afrekenen. Als er kostbare reparaties moeten plaatsvinden wordt je van tevoren op de hoogte gesteld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct, goede service, deskundig.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk en geen onnodige reparaties Al met al prettig zaken doen.

Grevelingstraat 73 2161 WE Lisse