Afgelopen vrijdag vanuit Eindhoven naar Zeddam afgereisd om mijn nieuwe auto, een fraaie BMW 320d, op te halen. Nette prijs voor de auto betaald en een meer dan faire inruilwaarde voor mijn oude auto terug gekregen. Zonder dat ik daarom hoefde te vragen werd BMW afgeleverd met nieuwe banden, remblokken en APK. De heerlijke fles wijn hebben mijn vrouw en ik \'s avonds soldaat gemaakt. Kortom: het was voor mij meer dan de moeite waard om naar Zeddam af te reizen en Remmen-Gademan biedt naast het mooie aanbod aan auto\'s (hoofdzakelijk hogere segment) een perfecte service en eerlijke prijzen. Ik kan dit familiebedrijf dan ook van harte aanbevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prettig en snel zaken gedaan. Alle afspraken zijn correct nagekomen, Rick geeft persoonlijk advies en aandacht, professionele afhandeling. Zeker een bedrijf om aan te bevelen!

Mijn vier jaar geleden bij van Remmen-Gademan aangeschafte Audi had een lekkende oliepakking en wat parkeer- en gebruikschades. Na een -zoals altijd- zeer gezellig onderhoud met Rick de auto in Zeddam achtergelaten en met een leenauto (Een cabriootje!) weer naar huis. Een weekje later de Audi weer opgehaald. In showroom conditie! Onderweg naar huis was mijn glimlach even groot als toen ik de auto nieuw kocht! Rick, dank je wel! Het is een genoegen om zaken met jullie te doen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Erg goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle service en uiterst klantvriendelijK!

De afgelopen week heb ik een auto gekocht bij Rick nadat een collega van mij ons samen had gebracht. Goede service, zeer vriendelijk behandeld en professioneel afgehandeld. En achteraf is Rick ook prima bereikbaar voor hulp en advies. Tot de volgende keer Rick!

Mijn auto was total-loss door een ongeluk. De stress en het geregel is dan niet fijn. Het geregel is helemaal overgenomen door dit bedrijf. Niet alleen het noodzakelijke geregel, maar meer dan dat!Meteen was er een leenauto en ook gingen ze op zoek naar een \' nieuwe\' auto. Eerlijk advies en een service waar menig garage een voorbeeld aan kan nemen! Ik heb inmiddels heel wat garages gezien, maar ben zwaar onder de indruk! Ga vooral zo door!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb afgelopen vrijdag 24 juni 2016 een Mercedes A Klasse bij Rick gekocht en ben er super blij mee. De service en openheid heb ik als zeer prettig ervaren. Als vrouw zijnde was ik heel blij met het aanbod van Rick dat ik hem altijd voor advies kan bellen als er iets mijn auto aan de hand is. Het was het reizen naar Zeddam vanuit Den Haag de moeite waard.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Rick levert hele goede service. Erg tevreden met de afhandeling. Zelfs na verkoop denkt hij nog mee en is hij altijd te benaderen voor vragen of andere zaken. Zou mijn volgende auto zeker ook weer bij Rick kopen.

Weer super geregeld bij van Remmen Gademan, 2e hands Audi A3,. Auto rijd als een zonnetje.

Een Mercedes C-klasse gekocht bij Remmen-Gademan. Het was een snelle deal met perfecte afhandeling! Auto zeer netjes gepoetst en op de afgesproken dag afgeleverd. Wat mij betreft een zeer net en correct autobedrijf waar je gerust een auto kan kopen!

Rick en Pim, super bedankt voor jullie uitstekende service. De Mercedes werd zelfs gewassen bij ons op de oprit gezet. Grote Klasse!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Via telefoon en mail prettig contact. Serviceverzoek om behulpzaam te zijn bij verzorgen nederlandse papieren bij autoimport is vlot afgehandeld naar volle tevredenheid

• Reden bezoek Andere reden

Na het inleveren van mijn leaseauto moest ik op zoek naar een eigen auto. Een van mijn collega\'s gaf mij het advies: ga voor een mooie import met weinig kilometers naar van Remmen-Gademan in Zeddam. Ik wilde heel graag weer een VW CC, een auto die ik in de lease al eerder en met heel veel plezier had gereden. Op mijn verzoek is van Remmen voor mij op zoek gegaan .... en binnen korte tijd kwam het telefoontje: ik heb een hele mooie voor je. Om een lang verhaal kort te maken: we rijden weer in een prachtige CC. Geweldige service bij aflevering, 2 dagen later gevolgd door een telefoontje met de vraag: helemaal tevreden? En tevreden zijn we! Frans van Remmen: dank!!!!

Niets dan lof! Op zoek naar een jonge tweedehands Mercedes kwamen wij uit bij Remmen-Gademan in Zeddam. Wij konden op zaterdagmiddag terecht voor een bezichtiging en kregen ruimschoots gelegenheid om vragen te stellen. De contacten met Rick van Remmen waren uitstekend en hij beantwoorde al mijn vragen, o.a. over garantie en onderhoud zeer geduldig en vakkundig. Altijd bereikbaar en geen enkele vraag is te gek. Hij leverde ons keurig op de afgesproken tijd onze prachtige nieuwe auto. Ik kan dan ook van Remmen-Gademann aan iedere aspirant koper aanbevelen. Wij weten nu al waar wij onze volgende Mercedes gaan kopen.

“Via internet gezocht naar een jonge tweedehandse auto en al snel kwamen wij uit op het bedrijf Remmen-Gardeman. De auto bleek mede door onze wensen spaarzaam aangeboden te worden en indien aangeboden al weer snel verkocht te zijn. Op de site van Remmen-Gademan troffen wij de auto aan welke aan onze wensen voldeed. Wij komen zelf uit het midden van het land. Vooraf gebeld naar het bedrijf om de auto te bekijken en om meer informatie te verkrijgen. De reis naar Zeddam is het helemaal waard geweest. Vlotte en uitgebreide informatie over de auto en info over mogelijkheid voor eventueel inruil eigen auto. Proefrit kon direct worden gemaakt en verkoper gaf voor de proefrit uitleg van de werking van systemen (o.a. automatische snufjes) en allerlei algemene vragen over mogelijkheden van de auto. Keuze was vrij snel en makkelijk gemaakt omdat de auto aan alle voorkeuren voldeed en verkoper en het bedrijf ons een goed gevoel van vertrouwen gaf. Bij aflevering ontdekte wij een verdikking van de lak op de achterbumper, hier hebben wij gelijk een vervolg afspraak voor ingepland en alles is zeer netjes en professioneel hersteld. Top service gehad! Groet, Kirsten & Bjorn Wassenberg

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mijn oog was gevallen op een audi in het prachtige aanbod van auto\'s door van Remmem-Gademan. Rick wist mij echter te overtuigen van een prachtige Mercedes en arrangeerde een gesprek met de vorige eigenaar. Daar mijn vrouw en ik geen ervaring hadden met een automaat werd er door Rick een professionele autorijles gegeven! De instructie boeken werden tot in de puntjes verzorgd, waarvoor onze hartelijke dank. De auto bevalt ons uitstekend en mijn vrouw en ik bevelen garage van Remmen-Gademan zeer aan voor de aankoop van een auto.

Ik heb hier mijn BMW 318 gekocht. Betrouwbare partij die gespecialiseerd is in Mercedes/BMW/Audi. Vakmensen, van harte aan te bevelen.

Prettig en deskundig

Gisteren onze nieuwe aanwinst opgehaald. (mercedes CLA Shooting Break AMG) Auto werd netjes afgeleverd met een mooie bos bloemen en een volle tank !!! Zeer tevreden over de service & afhandeling. Bedankt Rick !!! Met vriendelijke groet, Pascal Meulenhoff Meulenhoff Koeriersdiensten

Super mooi auto gekocht erg tevreden over alles zijn heel vriendelijk en klant gericht volgende auto zeker weer kopen daar

Komen eerlijk en betrouwbaar over. Niet opdringerig. Kundige mensen die weten waar ze over praten. Ook na aankoop auto nog goed contact en interesse vanuit hen zijde hoe alles bevalt.

Een prachtige Mercedes CLA 180 gekocht bij Van Remmen-Gademan. Wij zijn zeer klantvriendelijk geholpen. Als er iets is, bellen we Rick!!

Prima communicatie en afspraken werden extra bevestigd. Gaf ons een goed gevoel. Bedrijf was voor ons nieuw maar zeker aan te raden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Rick heeft ons een fantastische Mercedes Benz verkocht waar we elke dag nog steeds met plezier instappen. De volgende auto zal zeker weer daar gekocht worden ivm omgang klanten, service, afleveren. Ik kijk regelmatig op de site, er staan alleen top-producten op :-)

s-Heerenbergseweg 22

7038 CC Zeddam