Vandaag onze Fiat Punto opgehaald bij van Remmen. Oude auto erop ingeruild en samen tot een goeie deal gekomen. Bij aflevering een mooie bos bloemen en een volle tank, topservice!

In juni dit jaar prachtige Mercedes A klasse gekocht bij Rick van Remmen. Alles perfect voor elkaar kon de auto meteen meenemen. Afspraken worden netjes nagekomen en goed bereikbaar. Fijne communicatie. De zaak ziet er ook tip top uit.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Nadat we bij van Remmen - Gademan overgegaan waren tot aanschaf van onze huidige auto waarvan we overigens zeer tevreden waren, bleek achteraf onze linker koplamp niet goed was en onze gedachten in eerste instantie was oei oei dit gaat geld kosten. Maar nadat we telefonisch overleg hadden met verkoper Rick gehad bleek achteraf onze zorgen ongegrond. Dit bedrijf waar we onze auto zonder garantie hadden gekocht heeft ons op een geweldige manier geholpen door de schade welke de koplamp had op een vakkundige manier en zonder kosten te repareren we zijn garage bedrijf Remmen - Gademan daarvoor erg dankbaar dit getuigt uiteraard de manier waarop ze met hun klanten omgaan, uiterst vriendelijk en met grote passie en onder het genot van de nodige kopjes koffie was het herstel na 2 uur verholpen. Wij zijn niet voor het uitdelen van een warme of koude douche maar wil garage Remmen - Gademan voor een warme douche aanbevelen bij ieder die het horen wil. Bedankt en blijf volharden in deze ingeslagen weg. Fam. Vrijaldenhoven Winssen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prima bedrijf met prima en deskundige uitleg over de door ons uitgezochte auto. Een aanrader voor iedereen die een auto wil aanschaffen of dit nu gebruikt of nieuw is de passie voor hun vak druipt er van af. Wij hebben er een fijn en zeer tevreden goed gevoel overgehouden van onze gebruikte aanschaf en zouden van Remmen - Gademan dan ook een fijne toekomst willen wensen, een prachtige Mercedes B 170 in het zwart blinkend als een nieuwe wij hopen op vele jaren van rij plezier en zullen zeker als we toe zijn aan vervanging bij van Remmen - Gademan aankloppen om onze wens weer in vervulling te laten gaan. Onze oude auto konden tot tevredenheid inruilen op de door ons uitgezochte juweel die prachtig gepoetst en geboende exemplaar voorzien van een prachtige boeket bloemen heeft ons een uiterst tevreden gevoel gegeven. Bedankt garage van Remmen - Gademan ondanks ver van huis zullen wij zeker ieder die het horen en weten wil vertellen over jullie passie voor jullie beroep. Ria en Ben Vrijaldenhoven

Klantvriendelijk, persoonlijk, goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Op zoek naar een Jaguar X-type uiterst prettig en vertrouwenwekkend contact gehad met in eerste instantie Luuk en daarna ook Rick. Een win-win afspraak kwam vrij snel tot stand m.b.t inruil en aanschaf van de Jaguar. Op de afgesproken dag stond de auto schitterend gepoetst te pronken. Alle gemaakte afspraken zijn tot in alle kleine details nagekomen. Een woord van dank en waardering is beslist ook op zijn plaats gericht aan Ricardo. Thans nog in opleiding als monteur maar zichtbaar met passie voor het vak en geboren met gouden handjes. Eigenschappen die niet in een opleiding zijn te verkrijgen. Ik voorspel hem een grote toekomst als geboren techneut. Gezien onze ervaringen kunnen wij dit bedrijf niet anders dan van harte aanbevelen. Trouwens ook de koffie is hier van prima kwaliteit. We wensen Van Remmen-Gademan BV toe deze koers vast te houden!

Ik kom al jaren bij dit leuke bedrijf. Ik kan iedereen aanraden om hier een kijkje te komen nemen wanneer je op zoek bent naar een andere auto. Top service

Hiermee kom ik terug op mijn review van 20-6 waarin ik beloofd heb mijn review aan te passen naar een 10. Dat doe ik bij deze. Er waren nog 2 kleine puntjes(de airco lekte een heel klein beetje vloeistof en een mistlamp was geoxideerd). Nadat wij dit gemeld hebben is alles perfect hersteld/in orde gemaakt en ook nog bij een garage bij mij om de hoek! Ideaal! Hier komen ze echt afspraken na en wat ze beloven doen ze. Bedankt mannen, ik hou jullie in gedachten en misschien wel ook een adres voor mijn zoon. En ik rij iedere dag met heel veel plezier in mijn Toyota Yaris!

Onze droomauto gevonden bij Van Remmen-Gademan. Wij konden zelfs op zaterdagavond langs komen en een proefrit maken. Doordat er vanaf onze kant nogal wat hobbels waren heeft Rick moet ons mee gedacht en konden we onze twee auto\'s inruilen waarvan de tweede zelfs een maand later. Rick is een top gozer en heeft goed gevoel voor humor en daarom verdient dit bedrijf een dikke 10!

Hoe snel kunnen zaken gaan. Gisteren onze nieuwe auto gevonden, bereden, gekocht en meegenomen. En zelf 2 auto\'s ingeruild. Wij waren er erg van onder de indruk. Wat een geweldige persoonlijkheid die Rick van Remmen. Een eerlijke en openlijke zakenman met passie voor mooie auto\'s. En deze verkoopt hij zeker. De sfeer is te omschrijven als zeer gemoedelijk. Echte Achetrhoekse gemoedelijkheid en een nuchtere blik op zaken doen. Daar houden wij van. Onze ervaring in een woord GEWELDIG. En als kers op de taart kregen mijn mannen een proefrit aangeboden met een kanon van een auto. Hoe leuk is dat. Een ervaring die niet meer vergeten zal worden. Rick, je ben een topper.

Uitstekende service, en een echte passie voor auto\'s.

Erg goede ervaringen. De auto stond er perfect bij toen ik op afspraak kwam. (in de avond!) Netjes afgeleverd en zeer tevreden met de auto. Dikke pluim voor Rick!

Wij waren op zoek naar een fijne en betrouwbare 2e hands cabrio en kwamen uit bij een Mercedes SLK die te koop stond in Zeddam. Van Remmen-Gademan kenden wij nog van ons wonen in Zeddam van 1993 tm 2000 en hadden geen enkele twijfel over dit autobedrijf. Super mooie auto\'s welke je ook niet via de duurdere merk dealer hoeft te kopen. De aankoop ging erg soepel en prettig en wij genieten nu van het mooie weer met de mooie cabrio.

Vanaf het begin dat ik kwam kijken tot de oplevering van de uiteindelijk gekochte auto was er prettig contract. Niet zo opdringerig als bij sommige bedrijven en met respect. Ook stonden zij open voor persoonlijke verzoekjes. Inmiddels rij ik al weer 1.5 week in mijn nieuwe gebruikte auto en met heel veel genoegen! Hoe de service zal zijn als er niet goed aan de auto is(1/2 jaar Bovag- garantie) weet ik niet aangezien ik daar (nog) geen ervaring mee heb gelukkig. Maar men heeft mij verzekerd dat, als er iets zou zijn, ook al valt het niet onder deze garantie, ik zeker contact met hen moest opnemen. Dat geeft vertrouwen. En dit alles met de Achterhoekse gemoedelijkheid! Ik ben zeer tevreden! NB. Mocht ik nu toch alsnog problemen krijgen en men komt de beloftes na dan zal ik deze review aanpassen en krijgt men een 10 van mij.

Ik was op zoek naar een goeie 2e hands auto, dus heb van remmen-gademan gevraagd of ze me konden helpen. Binnen een paar dagen kreeg ik al bericht van een mooie mazda 2. Een paar dagen later proefrit gemaakt en het beviel zeer goed! Nu 4 dagen later rij ik al rond in m\'n nieuwe auto! Top service en zeer vriendelijk personeel, je kunt er altijd zo binnen lopen en wordt meteen geholpen

Hier onze MB C klasse gekocht met weinig kilometers op de teller, auto was geimporteerd vanuit Duitsland en was van een werknemer van de MB fabriek. Auto is top heeft een schitterende magnetiet zwarte kleur (blauw/zwart) en trek vele jaloerse blikken. Zeer tevreden over dit bedrijf en kijk tegenwoordig regelmatig weer op de site voor het aanbod !

Bij de firma een prachtige Porsche Cayenne aangeschaft en een auto ingeruild. Het contact en de onderhandelingen met Rick van Remmen verliepen uiterst prettig en correct. Mooi professioneel en schoon bedrijf met een schitterende collectie auto\'s in de verkoop. Bij de aflevering bleek dat er nog een en ander extra was gedaan aan de auto buiten de beurt die was afgesproken. Dikke pluim! Ik moest van ver komen maar het was de rit meer dan waard. Het bedrijf beveel ik van harte aan om ook met een gerust hart een wat duurdere tweedehands auto aan te schaffen.

Van Remmen-Gademan B.V. had een BMW 535i (F10) in het assortiment staan waar ik naar op zoek was. dit was mijn eerste kennismaking met dit bedrijf. Bij de bezichtiging werd ik zeer hartelijk ontvangen door Rick. Hij gaf mij uitgebreid de gelegenheid om de auto bewonderen en te ervaren. En nu geniet ik elke dag van mijn droomauto. Wat een topper! Het bedrijf als Rick heeft mijn verwachting overtroffen. De service, vakkennis, betrouwbaarheid en enthousiasme is van een hoogwaardig niveau. Ik kan het bedrijf van harte aanbevelen en ben zeker voornemens om mijn volgende BMW 5 serie ook bij/via Rick aan te kopen.

Beroepshalve bezocht ik vandaag dit bedrijf. De verkoper was even buiten de deur, intussen heb ik kennis gemaakt met de service adviseur en monteurs. Bewondering heb ik voor de presentatie van de werkvloer! Bij wijze van spreken kan je hier je boterham wel van de vloer eten, zo kraak en helder schoon is de werkplaats! Dit zie ik niet vaak, alhoewel dagelijks in vele werkplaatsen kom. Tevens bewondering voor de klanten benadering en ontvangst met koffie, top service. Gratis gebruikt gemaakt van alle faciliteiten van het bedrijf, waaronder WiFi en benodigde gereedschappen. Kortom om een bedrijf waar ik graag kom, en velen met mij. Een modern bedrijf met ouderwetse service. Hier wordt je niet als een nummer behandeld, maar ze nemen alle tijd voor de klant, ongeacht waar je voor komt, hetzei voor een reparatie of voor een jong gebruikte klasse occasion. Maakt niet uit. De sfeer is fijn hier, heb ik gemerkt. Hier kom ik graag nog een keer weer, al is het alleen al voor een praatje en een kopje koffie. Tram Van Remmen GA ZO DOOR.

• Reden bezoek Andere reden

Vrijdag 17-02 samen met mijn zoon zijn BMW 535i opgehaald, we zijn heel hartelijk ontvangen en de auto zag er zelfs beter uit als verwacht dus Rick had niets te veel gezegd. Hij nam ook alle tijd voor ons dus we zijn zeer tevreden en zullen bij aanschaf van een volgende auto zeker weer aan hem denken.

Ruim een week geleden een prachtige zwarte C350 CDI uit 2013 gekocht. Deze sportieve C350 rijdt geweldig lekker (zo lekker dat ik bij het eerste ritje naar huis al een bon mocht ontvangen voor te hard rijden haha). Mijn vorige, een C200 was zeer betrouwbaar, stap je in deze auto dan beleef je echte pure kwaliteit, hij is helemaal af. Heel fijn geholpen bij van Remmen, een garage met uitstraling en heel veel moois uit Stuttgart om uit te kiezen. Rick neemt ruim de tijd, geeft de juiste uitleg en je merkt dat er echte passie zit voor Mercedes Benz. Vanuit Weert (Limburg) een reisje maken naar Zeddam is zeker de moeite waard. Bedankt Rick en het team voor de goede service!

Ik heb zeer goede ervaringen met Van Remmen Gademan. Kwam voor het maken van een proefrit met een Mercedes en werd zeer gastvrij ontvangen. De auto werd direct gereed gemaakt en ik kreeg alle tijd voor het maken van de proefrit. Na afloop, onder het genot van koffie en een plak kerststol, prettig onderhandeld en de koop gesloten. Vandaag de prachtige auto opgehaald. Deze stond mooi gepoetst klaar. Rick nam alle tijd voor de uitleg. Nu genieten van deze mooie auto!

Na ruim 2 jaar in mijn BMW X3 te hebben gereden, ook geleverd door van Remmen Gademan, heb ik nu een BMW X4 bij hen gekocht. Deze auto is door Rick van Remmen geïmporteerd uit Duitsland. Alle benodigde faciliteiten zijn door hem ingevuld. Het is mijn derde auto die ik heb gekocht bij dit mooie familiebedrijf, voor mijn BMW X3 was dat een Mercedes C klasse. Rick en zijn vader zijn bijzonder prettige mensen om zaken mee te doen. Toen ik met Rick de mogelijke aanschaf van een X4 besprak heeft hij zijn uiterste best gedaan om een mooi exemplaar op de kop te tikken. Het heeft even geduurd, maar het wachten was alleszins de moeite waard. Rick gaat namelijk niet over een nacht ijs. Ook het financiële plaatje zag er prima uit, je hebt echt het gevoel dat je als klant/koper bij hen wordt gewaardeerd. Het lijkt misschien niet logisch als je in het westen van het land woont en je auto bij een garage in het oosten des land koopt, wel het is de reis echt de moeite waard en ik weet nu ook al bij een volgende aanschaf ga ik zeker weer naar van Remmen Gademan. Peter de Visser

Helemaal top. We kwamen er om een suzuki swift te bekijken en we konden al snel een proefrit maken. Bij terug komst een bak koffie en werd er gelijk gevraagd naar een proefrit met mijn auto. Het gaf gelijk een goed gevoel hoe we ontvangen en behandeld werden. Al snel de keuze gemaakt om de auto te kopen. Twee dagen later al klaar, nieuwe accu erin gezet zonder dat ik daarom vroeg, en een mooi bosje bloemen erbij.

Ik kwam vandaag de velgen met nieuwe Michelin winterbanden ophalen en wisselen. Direct geholpen, koffie en krantje er bij. Oude velgen werden nog als service netjes schoongewassen evenals de vloeistoffen nagekeken, nieuwe nummerplaathouder gemonteerd en ook nog de gordelhoogteverstelling gangbaar gemaakt. Helemaal top! Factuur was conform prijsafspraak. Helemaal onder indruk van Rick en zijn team. Heb meteen toegezegd mijn E-klasse estate bij hun in onderhoud te geven.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

s' Heerenbergseweg 22 7038CC Zeddam