Zeer goede ervaring!

Zeer goede ervaring met de aankoop van een occasion bij dit bedrijf. Het contact met de verkoper is erg prettig en laagdrempelig. Niks is teveel en alles wordt geregeld. Verkoper is enthousiast en erg persoonlijk in het contact. Kortom: topbedrijf!

100% betrouwbaar en deskundig bedrijf

Beste lezer, heeft u wel eens een auto gekocht vanaf een foto? Ik denk dat iedereen volmondig zal antwoorden :" Nee, natuurlijk niet, denk je dat ik gek ben". Voor zover ik weet beschik ik nog steeds in volle omvang over mijn verstandelijke vermogens 😁. En toch heb ik inmiddels tot 2x toe een auto gekocht op basis van een omschrijving en foto's. Ik heb dat gedaan in het rotsvaste vertrouwen dat ik in autobedrijf Van Remmen-Gademan heb. Een lokaal, kleinschalig bedrijf onder leiding van Rick van Remmen. De contacten verlopen via hem, hij luistert naar je en is zeer zorgvuldig in het 100% checken van een mogelijke aankoop. Dat zorgt ervoor dat je bij hem met een gerust hart een auto kan kopen zonder dat voertuig ooit gezien te hebben. Rick gaat voor je aan de slag en meldt zich weer zodra de auto voor overdracht pico bello bij zijn bedrijf klaarstaat. Zijn bedrijf is laagdrempelig, je krijgt deskundig advies en er is een uitstekende aftersales. Dus mocht U overwegen een nieuwe of andere auto aan te schaffen dan beveel ik autobedrijf Van Remmen-Gademan van harte aan!!!!

Goede service en betrokken bij de klant

Van Remmen-Gademan heeft voor mij een auto geïmporteerd uit Duitsland. Dit is mij erg goed bevallen. Vanaf de eerste kennismaking tot en met de aflevering van de auto was het contact goed en werd er altijd met mij meegedacht.

Mooie BMW gekocht. Fijne service

Viel op dat Van Remmen alleen mooie auto’s verkoopt (voornamelijk Mercedes). Geen standaard uitvoeringen gezien. De BMW 325 die ik heb gekocht is ook helemaal compleet (high executive, m sport pakket, pano dak, leren bekleding etc). Erg blij mee. Ook nazorg helemaal top.

Ge-weldig! Over de mooie auto\'s hoef ik niet te schrijven dat spreekt wel voor zich, maar het bedrijf? Ik heb nog nooit een auto bedrijf gezien waar gewerkt wordt en het er zo schoon is georganiseerd en dan nog niet gesproken over de persoonlijke tijd dat ze met de klant nemen. Al om al, een zeeeer tevreden klant!

Rick is iemand met een grote passie voor auto\'s en daardoor een enthousiaste verkoper. Ik ben prima door hem geadviseerd.

positief, vrolijk ontvangst. kregen, omdat we even op de af te leveren auto moesten wachten zelfs een uitsmijter aangeboden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag mijn eerste auto bij Rick gekocht :-) Uiteraard een speciaal moment, en dat gevoel heeft Rick mij ook echt gegeven. Erg ongedwongen fijne sfeer!

Tsja wat moet je zeggen als je de revieuwd doorleest. Weinig aan toe toevoegen.kernwoorden. Passie Netheid Service gerichtheid waar menig bedrijf een puntje aan kan zuigen. Eerlijk Recht voor zijn raap. Buiten de geijkte tijden ook bereikbaar. Kortom 10 met griffel

Voor mij de eerste keer dat ik met dit bedrijf in contact kwam. Na eerst op internet de auto gevonden te hebben zijn we vorige week woensdag naar Zeddam gereden. Dat leek veel verder weg dan het is. We hadden geen afspraak gemaakt. Toen we aankwamen stond de auto al buiten te pronken en feitelijk was ik al verkocht. Eerst maar eens naar binnen en wij werden in contact gebracht met Rick. Wat een bijzonder en kundige man. Je gooit er een kwartje in en hij raakt niet uitgepraat. Wat een vakkennis en wat een liefde voor zijn vak ! Rick toverde de sleutel te voorschijn en wij werden in de auto gezet met de woorden: \"Ik kan het wel vertellen maar ga hem eerst maar eens ervaren.\" Terug gekomen van de proefrit waren we er snel uit. Een eerlijk advies, een goede prijs en wat een prima ervaring met dit bedrijf. Gisteren (maandagavond) heb ik de auto opgehaald. Keurig netjes gepoetst en voorzien van een navigatie update. Alles tot in de puntjes verzorgd. Heel even de snelweg opgereden, Duitsland in, om te kijken wat de prestaties van de auto waren. Bij Kleve gedraaid en toen met een lach van oor tot oor terug naar Soest. Ik beveel dit bedrijf van harte aan. Rick is een topvent met een geweldige passie voor wat hij doet. Wel heel mooie verhalen over auto\'s maar lekker to the point als het gaat om advies en het kopen van de auto. Werkplaats ziet er brandschoon uit en het bedrijf voelt goed. Oh ja, ik heb een Mercedes SLK350 gekocht vanuit 2014. Bijzonder mooie uitvoering en helemaal compleet.

Mooie nette schone garage eignaar en verkoper Rick is vrienndelijk en deskundig ze verkopen mooie auto’s en Remmen en Gadenman en personeel denken met de klant mee

Vorige week mijn inmiddels 10e auto gekocht bij van Remmen. Ben hier al ruim 20 jaar klant en nog steeds super tevreden. In het verleden altijd contact met vader Frans en inmiddels al enkele jaren met Rick. Afspraken worden altijd na gekomen, service is uitstekend en er staat een geweldig team mensen paraat om jouw als klant tevreden te stellen. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden.

Zeer goede ervaringen met de eigenaar Rick van Remmen. Rick heeft passie voor zijn werk. De service is optimaal, Het wordt gelijk aangepakt. Alle gemaakte afspraken zijn tot in alle kleine details na gekomen. Hier kan je geen mis koop doen. Wij zijn nog nooit zo tevreden geweest bij een koop van een auto, bij deze Rick en de medewerkers bedankt en wij komen graag terug voor de onderhoud van de auto.

Vriendelijk, ontspannen. Goede service. Prettig zaken doen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Met ons bedrijf meerdere auto\'s bij Rick gekocht. We kunnen altijd rekenen op een snelle afhandeling en fijn contact. Wat wij vooral op prijs stellen is de gemoedelijke en transparante sfeer binnen het autobedrijf. Zeker aan te raden om hier je auto te kopen!

Fijn contact met De eigenaar en personeel. Onder de indruk van de auto’s in voorraad en de professionele werkplaats. In augustus 2018 kocht ik een c200 amg line. Zeer tevreden over de gang van zaken.

Uitstekende beoordelingen op diverse sites gezien, bijna te mooi om waar te zijn,dacht ik, maar na mijn ervaring met dit bedrijf ben ik zwaar onder de indruk van de manier waarop ik zaken kon doen met dit bedrijf, vriendelijk, deskundig,en vooral open en eerlijk in onderhandeling over de inruilwaarde van mijn vorige auto, ik kan wel zeggen dat ik zeer tevreden ben, helaas woon ik te ver weg om voor onderhoud van mijn CLA bij dit bedrijf te blijven, maar ik zal de volgende keer zeker het eerst naar dit keurige bedrijf gaan.

Fantastische service. Kregen de auto direct mee na een proefrit vanwege de reisaftstand terwijl de financiering vanuit onze kant nog niet voldaan was. verdere afhandeling nadat bleek dat de airco niet naar behoren werkte eveneens perfect afgehandeld door het bedrijf. Ik zou zeker weer een auto aanschaffen bij Remmen-Gademan.

uitstekend eerste conatct via mail. indicatie prijsopgevan inruil gekregen en afspraak gemaakt voor bezichtiging. keurige ontvangst en proefrit gemaakt. konden de auto direct meenemen vanwege de reisafstand. ook problemen worden zeer adequaat aangepakt en opgelost.

• Deskundigheid N.v.t.

Al jaren en iedere keer weer een geweldige ervaring, zulks een service die keer op keer mij weer verrast. Bediening, kwaliteit en aandacht. Met plezier breng je jouw rijgazel voor onderhoud bij deze prachtige garage. Toonaangevend voor persoonlijke service!

Zeer goede ervaring met eigenaar Rick van Remmen, zeer vriendelijk, eerlijk verhaal en prima auto gekocht. Prachtige bos bloemen als toegift. Laat mijn auto ook verder onderhouden door mooie schone garage ook al is het voor mij niet naast de deur. Kortom ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Zeer goede ervaring bij de aankoop van mijn auto. Zeer fijn contact, deskundig en open; en de auto is tip top afgeleverd. Super nice ;)

Soms moet je er een eindje voor rijden als je een speciale auto zoekt. En dat deden wij. Wij zochten een Mercedes gla 180 AMG met alles erop en aan. En die hadden ze hier. En wat op de site staat is waar. Een zere nette garage. Vriendelijk ontvangst. En Rick als goeie verkoper. We mochten gelijk een proefrit maken. En na een goeie onderhandeling hebben wij nu onze super mooie Mercedes. Rick en verder personeel dankje voor het vriendelijk ontvangst en natuurlijk voor de mooie bos bloemen. Wij raden deze garage zeker aan.