Onlangs een mooie TROK R Gekocht zeer netjes ontvangen en proefrit gemaakt ben na een goed gesprek nog naar andere garages wezen kijken naar andere boliedes had uiteraard een optie voor de T Rok R Ben de T ROK na tf gesprek gaan ophalen zag er heel netjes uit plus een bloemetje voor mijn vrouwtje goed adres. Auto bevalt goed.

Top garage

Ik heb bij van Remmen Gademan drie auto’s gekocht, drie x top wagens. Geweldige service en een persoonlijke touch. Ook mijn eventueel volgende aankoop zal 100% zeker bij dit bedrijf plaatsvinden. Ik beveel ze dan ook van harte aan.

Enthousiast, vriendelijk en professioneel

Onlangs een auto gekocht bij Remmen-Gademan. Mijn interesse werd initieel gewekt door de prachtige autocollectie. Bij de proefrit werd me vriendelijk op het hart gedrukt: “ neem lekker de tijd, we zijn vandaag lang open”. De paar kleine dingen, die niet helemaal in orde bleken werden meteen genoteerd en adequaat opgelost. De onderhandelingen waren vriendelijk en snel en er werd erg goed meegedacht over tal van zaken. Mijn ervaring van de aflevering was dezelfde: enthousiast, vriendelijk en oplossingsgericht. Een absolute aanrader!

Mooi bedrijf! Echte liefhebbers, zo wil je altijd zaken doen

Via internet Mercedes C estate bij Remmen Gademan gevonden, bij aankomst ontspannen ontvangen geen lange verhalen, gelijk de deal gemaakt. Een echte snoepwinkel voor de liefhebber! Geniet iedere dag van de aankoop die keurig is afgeleverd. Zal voor een volgende auto weer als eerste bij Rick langsgaan.

Bijzondere ervaring deze koop.

Met hr van remmen (Rick) zou ik wel bevriend willen zijn en dat is toch wel het grootste compliment dat je kunt geven aan iemand die je een auto verkocht heeft. Groet van P.J.

Super!!

Bij dit bedrijf staat de klant echt voorop en is alles bespreekbaar.ik heb hier een bijzonder mooie mercedes coupe gekocht , en een keurige inruilprijs voor mijn auto mogen ontvangen,Rick is een liefhebber van autos en weet dat ook op een klant over te brengen,zodat een keuze op meerdere autos, toch makkelijker wordt voor je om een beslissing te doen maken welke je gaat kiezen,jij moet je er goed bij voelen zegt hij,mooie instelling vind ik persoonlijk ,niet opdringerig ,gewoon jou de auto leveren waar je jezelf ook goed bij voelt.alles kan niets moet,zeker een aanrader om hier een bezoek te brengen als je op zoek bent zoals ik naar een mooie auto.

Fijne autogarage

In de tijd dat Rick bezig was met een geplaatste zoekopdracht werd ik door Rick op een vrijblijvende manier meegenomen in zijn passie voor leuke auto’s. Uitgebreid proefrijden in uiteenlopende modellen was hierbij nooit een probleem. Uiteindelijk tot een voor mij verrassende keuze gekomen, maar tot de dag van vandaag geen spijt van. Prettig persoonlijk contact gehad. Ook na aanschaf toen er een probleempje opgelost moest worden; snel en vakkundig verholpen. Voor iedereen die een leuke auto zoekt, ga eens kijken, ook met een zoekopdracht helpen ze je graag verder!

Prima autobedrijf, aanrader !

Het jaar goed begonnen en een hele mooie Mercedes C-klasse occasion gekocht bij autobedrijf Remmen-Gademan. Prima uitleg en precies de inruilprijs gekregen die wij in gedachte hadden voor onze BMW. Aflevering was perfect door dhr. Rick v. Remmen. Auto was mooi gepoetst, etc. nieuwe apk en alles keurig in orde, incl 4 nieuwe banden. Prima bedrijf, complimenten! Aanrader. Bedankt en volste vertrouwen in vele veilige kilometers !

100% Service

Na 6 maanden de C klasse een servicebeurt laten geven, 160 km van ons huis. Aangekomen en gelijk een lekkere kop koffie, gelijk de auto naar binnen en begonnen met de servicebeurt. Gevraagd hoe lang het ongeveer ging duren, dit klopt 100%. Na een mooie wandeling, was de auto na 2 uur klaar, servicebeurt gehad en gewassen, wat een service. Terug naar huis toch het idee dat de auto nog beter liep dan de ochtend voor de beurt. Topbedrijf, echte aanrader en zeker niet onze laatste Mercedes Benz. Rick en team bedankt, the best of the rest !!!!!

zeer goed geslaagd

Erg leuk bedrijf en je merkt gewoon dat ze alles doen om mij als klant meer dan tevreden te krijgen. Klant gericht en geen poespas. Rick blijf mij als klant verrassen en het gevoel geven dat ik als klant het middelpunt ben.

Super service! Enorm fijn en betrouwbaar bedrijf.

Via een externe website kwamen we bij een occassion terecht van van Remmen-Gademan en zodra we het eerste telefonische contact hadden klonk de eigenaar al zo enorm vriendelijk en ook tijdens de proefrit kregen we enorm veel vrijheid en was er meteen vertrouwen bij ons maar ook van ons bij hen. Dus een enorm open en eerlijk bedrijf! Ondanks dat onze auto misschien niet eens opviel langs de andere enorm prachtige auto's die er stonden kregen we voor ons gevoel precies dezelfde service en dat vonden wij heel bijzonder. De eigenaar Rick is echt een super zakenman maar het gaat bij hem echt om het gevoel wat de klant bij zijn bedrijf krijgt en voor ons was dat echt super! Enorm blij met de auto.

Het adres in NL als je op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte Mercedes AMG.

Rick is de eigenaar met een passie voor mooie auto's en is een enthousiast en prettig persoon. Hij heeft altijd mooie en diverse auto's staan en je kan bij hem ook prima een zoekopdracht plaatsen voor een specifieke auto of uitvoering. Remmen Gademan bestaat uit een klein en kundig team waar klantenservice altijd op #1 staat. Ik heb zelf een AMG C43 bij Remmen Gademan gekocht en in onderhoud. Ik dacht dat wordt een uitdaging vanwege de afstand, want ik woon zelf in Bussum (90 km). Maar geen probleem, mijn auto wordt voor iedere onderhoudsbeurt netjes thuis opgehaald en teruggebracht. In de zomer kreeg ik zelfs een mooie Mercedes cabrio als vervangend vervoer.

Langer wachten dan verwacht maar zeker waard

Onderhand al een paar weken geleden mijn oog laten vallen op een 335d. Tijdens de proefrit was ik al verkocht.. Wat een rammer die auto en bomvol opties! Tijdens de aanschaf was het een duidelijk verhaal van Rick, waarbij zijn passie voor auto’s ook wel overkomt. Er werd verteld dat ik de 335d op korte termijn mee kon nemen, natuurlijk is dit fijn als je een andere auto hebt aangeschaft want vaak kan je niet wachten. Helaas was het een moeilijk verhaal bij het in orde brengen van de auto, dag na dag vlogen voorbij. Je moet natuurlijk wel een auto mee kregen die in orde is, dus ik had er vrede mee. Uiteindelijk kon ik 2 weken later mijn 335d op komen halen. Alles was prima in orde en de auto rijdt als een zonnetje! Elke dag is het een feest om er mee op pad te gaan. Ik woon er in de buurt dus ook voor het onderhoud gaat deze zeker terug naar Remmen-Gademan.

Ouderwets goed.

Voor de eerste keer een Mercedes-Benz bij 'Remmen-Gademan' gekocht. Ontvangst door dhr. R. van Remmen was ontspannen en vriendelijk en zijn verhaal bij de auto open en eerlijk. Tevens dacht hij, in de aanloop naar de koop, op een enthousiaste wijze met mij mee en kreeg ik alle ruimte waarbij geen vraag teveel bleek. Na de aankoop trad er binnen enkele weken tot drie keer toe een defect op. Telkens werd het door dhr. van Remmen vlot opgepakt, waarbij de auto zelfs op mijn werk werd opgehaald en ik een volwaardige leenauto ter beschikking kreeg. Ouderwetse service wat een betrouwbaar gevoel opleverde. Het bedrijf is zéker een aanrader; Rick, bedankt! Vr. gr. Edwin v. Dijk.

Audi A3 gekocht en buiten het feit dat het een prima commerciële deal was werd de auto tot in de puntjes klaargemaakt. Dus niet alleen een prima auto met een nette prijs nee ook nog eens een geweldige prettige persoonlijke service. Een aanrader voor iedere autoliefhebber. Voor mij een 10!!

Top bedrijf

Zeer nette garage met uitstekende service! De verkoop door Rick was leuk en correct. Een bedrijf wat de moeite waard is.

Gelijk een klik en erg fijn geholpen!

Ik was al langere tijd op zoek naar een goed onderhouden mini cabrio. Vervolgens heb ik zeker een jaar lang het internet afgezocht en ben uiteindelijk bij Van Remmen-Gademan terecht gekomen. Op hun site trof ik alleen maar positieve ervaringen en dat gaf me vertrouwen. Ik woon in Sneek en Zeddam is niet om de hoek. Opgegroeid in Apeldoorn, ruim 36 jr gewoond in de Achterhoek wist ik waar het bedrijf zou moeten zitten,. Aan de doorgaande weg in het dorp bij het tankstation. De eerste kennismaking was al meteen goed, Rick van Remmen is een mooi spontaan mens die alle tijd voor je neemt en ook geïnteresseerd in mensen is. Na het proefrijden werden we het al snel eens. De auto was prachtig en werd een week later keurig afgeleverd, Om de auto op te kunnen halen werd ik door een chauffeur van het bedrijf keurig thuis opgehaald! Wat een service! Ook de aftersales/garantiezaken werden keurig en correct afgehandeld. Dus bent u een nieuwe klant, mijn advies ga kijken bij Rick en zijn bedrijf, staat uw auto er niet bij? Rick gaat desnoods voor u op zoek. Echt een aanrader!!

Enorm fijn en betrouwbaar bedrijf!

Prettige ervaring, geen moeite te veel. Deskundig en vakkundig.

goede rustige en duidelijk uitleg over de auto

Een realistische verkoop praatje, luistert naar de klant en is open en eerlijk.

Top bedrijf

Altijd eerlijk en direct

Een geweldig bedrijf

Vandaag mijn droomauto gekocht bij Rick. Wat een geweldig bedrijf en wat een klantvriendelijkheid. Het was voor mij een behoorlijk eind rijden maar het is een heel fijn gevoel om zonder zorgen zo'n flink bedrag uit te geven voor een auto waarvan vaststaat dat die met de grootste zorg aan je afgeleverd wordt en elke cent meer dan waard is. Want nog een heel prettig bijkomend voordeel is dat dit bedrijf niet alleen volkomen terecht de beste reviews krijgt maar ook aantoonbaar de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft die er te vinden is....en daar mag je met recht trots op zijn Rick.

Fantastisch bedrijf vol vakmanschap !!!

Voor de 2e keer bij Remmen en Gademan geweest en wat een genot ! Hier staat in deze snoepwinkel te Zeddam het mooiste en beste wat er te bieden is op het gebied van auto's die kloppen, zowel visueel als performance. Rick de eigenaar kan je vol passie vertellen over hoe het moet zijn zoals het bedoelt is. Nu weer een C300 gekocht en dit is geen autorijden meer, dit is beleven van wat Mercedes Benz te bieden heeft. En daar heeft Rick en zijn team een oog voor, stralende bolides die zelfs Mercedes Nederland niet heeft staan. Kortom de volgende staat weer bij Remmen en Gademan, alleen even wachten, wij gaan eerst genieten van deze C300 !! Rick vanuit de grond van ons hart : "perfect" dat is denken wij het goede woord voor jullie bedrijf.

Top bedrijf !!

10-01 een hele mooie auto gekocht. Verkoper/eigenaar is een erg plezierige en correcte man waar je met plezier zaken mee doet. Verder ook alleen maar hele mooie ( echte ) auto,sgezien. Top occasions !! Cijfer 10+

Vandaag Mercedes C63 AMG opgehaald. Het was een feest om met Rick v Remmen kennis te maken & tot een deal te komen! Wat een geweldige vent Een pure liefhebber, die je het gevoel geeft dat: Je komt hier helemaal naar toe (Kom uit het Noorden des lands) dan gaan we het hoe dan ook voor elkaar maken. Een eerlijke oprechte vent! TOP ! Wim

Vakmanschap is Meesterschap

Over kennis en ervaring gesproken. Wat is er leuker dan een auto te kopen bij iemand die gepassioneerd kan vertellen over een auto en alleen het beste aan jou wil verkopen. Rick vond voor ons de auto die wij zochten. Hij heeft ons geholpen om een weloverwogen keuze te maken, niet over een nacht ijs te gaan. Wat een betrokkenheid en wat een net bedrijf. Vanaf het begin tot het eind verliep de communicatie zoals je graag wilt communiceren. Correct, begripvol, realistisch en alles conform afspraak. Kortom 'vakmanschap'. Ik kan dit bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen. Team van Remmen Gademan, succes en ga zo door!