Vriendelijk, ontspannen. Goede service. Prettig zaken doen.

Met ons bedrijf meerdere auto\'s bij Rick gekocht. We kunnen altijd rekenen op een snelle afhandeling en fijn contact. Wat wij vooral op prijs stellen is de gemoedelijke en transparante sfeer binnen het autobedrijf. Zeker aan te raden om hier je auto te kopen!

Fijn contact met De eigenaar en personeel. Onder de indruk van de auto’s in voorraad en de professionele werkplaats. In augustus 2018 kocht ik een c200 amg line. Zeer tevreden over de gang van zaken.

Uitstekende beoordelingen op diverse sites gezien, bijna te mooi om waar te zijn,dacht ik, maar na mijn ervaring met dit bedrijf ben ik zwaar onder de indruk van de manier waarop ik zaken kon doen met dit bedrijf, vriendelijk, deskundig,en vooral open en eerlijk in onderhandeling over de inruilwaarde van mijn vorige auto, ik kan wel zeggen dat ik zeer tevreden ben, helaas woon ik te ver weg om voor onderhoud van mijn CLA bij dit bedrijf te blijven, maar ik zal de volgende keer zeker het eerst naar dit keurige bedrijf gaan.

Fantastische service. Kregen de auto direct mee na een proefrit vanwege de reisaftstand terwijl de financiering vanuit onze kant nog niet voldaan was. verdere afhandeling nadat bleek dat de airco niet naar behoren werkte eveneens perfect afgehandeld door het bedrijf. Ik zou zeker weer een auto aanschaffen bij Remmen-Gademan.

uitstekend eerste conatct via mail. indicatie prijsopgevan inruil gekregen en afspraak gemaakt voor bezichtiging. keurige ontvangst en proefrit gemaakt. konden de auto direct meenemen vanwege de reisafstand. ook problemen worden zeer adequaat aangepakt en opgelost.

• Deskundigheid N.v.t.

Al jaren en iedere keer weer een geweldige ervaring, zulks een service die keer op keer mij weer verrast. Bediening, kwaliteit en aandacht. Met plezier breng je jouw rijgazel voor onderhoud bij deze prachtige garage. Toonaangevend voor persoonlijke service!

Zeer goede ervaring met eigenaar Rick van Remmen, zeer vriendelijk, eerlijk verhaal en prima auto gekocht. Prachtige bos bloemen als toegift. Laat mijn auto ook verder onderhouden door mooie schone garage ook al is het voor mij niet naast de deur. Kortom ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Zeer goede ervaring bij de aankoop van mijn auto. Zeer fijn contact, deskundig en open; en de auto is tip top afgeleverd. Super nice ;)

Soms moet je er een eindje voor rijden als je een speciale auto zoekt. En dat deden wij. Wij zochten een Mercedes gla 180 AMG met alles erop en aan. En die hadden ze hier. En wat op de site staat is waar. Een zere nette garage. Vriendelijk ontvangst. En Rick als goeie verkoper. We mochten gelijk een proefrit maken. En na een goeie onderhandeling hebben wij nu onze super mooie Mercedes. Rick en verder personeel dankje voor het vriendelijk ontvangst en natuurlijk voor de mooie bos bloemen. Wij raden deze garage zeker aan.

Vandaag onze Fiat Punto opgehaald bij van Remmen. Oude auto erop ingeruild en samen tot een goeie deal gekomen. Bij aflevering een mooie bos bloemen en een volle tank, topservice!

In juni dit jaar prachtige Mercedes A klasse gekocht bij Rick van Remmen. Alles perfect voor elkaar kon de auto meteen meenemen. Afspraken worden netjes nagekomen en goed bereikbaar. Fijne communicatie. De zaak ziet er ook tip top uit.

Nadat we bij van Remmen - Gademan overgegaan waren tot aanschaf van onze huidige auto waarvan we overigens zeer tevreden waren, bleek achteraf onze linker koplamp niet goed was en onze gedachten in eerste instantie was oei oei dit gaat geld kosten. Maar nadat we telefonisch overleg hadden met verkoper Rick gehad bleek achteraf onze zorgen ongegrond. Dit bedrijf waar we onze auto zonder garantie hadden gekocht heeft ons op een geweldige manier geholpen door de schade welke de koplamp had op een vakkundige manier en zonder kosten te repareren we zijn garage bedrijf Remmen - Gademan daarvoor erg dankbaar dit getuigt uiteraard de manier waarop ze met hun klanten omgaan, uiterst vriendelijk en met grote passie en onder het genot van de nodige kopjes koffie was het herstel na 2 uur verholpen. Wij zijn niet voor het uitdelen van een warme of koude douche maar wil garage Remmen - Gademan voor een warme douche aanbevelen bij ieder die het horen wil. Bedankt en blijf volharden in deze ingeslagen weg. Fam. Vrijaldenhoven Winssen.

Prima bedrijf met prima en deskundige uitleg over de door ons uitgezochte auto. Een aanrader voor iedereen die een auto wil aanschaffen of dit nu gebruikt of nieuw is de passie voor hun vak druipt er van af. Wij hebben er een fijn en zeer tevreden goed gevoel overgehouden van onze gebruikte aanschaf en zouden van Remmen - Gademan dan ook een fijne toekomst willen wensen, een prachtige Mercedes B 170 in het zwart blinkend als een nieuwe wij hopen op vele jaren van rij plezier en zullen zeker als we toe zijn aan vervanging bij van Remmen - Gademan aankloppen om onze wens weer in vervulling te laten gaan. Onze oude auto konden tot tevredenheid inruilen op de door ons uitgezochte juweel die prachtig gepoetst en geboende exemplaar voorzien van een prachtige boeket bloemen heeft ons een uiterst tevreden gevoel gegeven. Bedankt garage van Remmen - Gademan ondanks ver van huis zullen wij zeker ieder die het horen en weten wil vertellen over jullie passie voor jullie beroep. Ria en Ben Vrijaldenhoven

Klantvriendelijk, persoonlijk, goede service.

Op zoek naar een Jaguar X-type uiterst prettig en vertrouwenwekkend contact gehad met in eerste instantie Luuk en daarna ook Rick. Een win-win afspraak kwam vrij snel tot stand m.b.t inruil en aanschaf van de Jaguar. Op de afgesproken dag stond de auto schitterend gepoetst te pronken. Alle gemaakte afspraken zijn tot in alle kleine details nagekomen. Een woord van dank en waardering is beslist ook op zijn plaats gericht aan Ricardo. Thans nog in opleiding als monteur maar zichtbaar met passie voor het vak en geboren met gouden handjes. Eigenschappen die niet in een opleiding zijn te verkrijgen. Ik voorspel hem een grote toekomst als geboren techneut. Gezien onze ervaringen kunnen wij dit bedrijf niet anders dan van harte aanbevelen. Trouwens ook de koffie is hier van prima kwaliteit. We wensen Van Remmen-Gademan BV toe deze koers vast te houden!

Ik kom al jaren bij dit leuke bedrijf. Ik kan iedereen aanraden om hier een kijkje te komen nemen wanneer je op zoek bent naar een andere auto. Top service

Hiermee kom ik terug op mijn review van 20-6 waarin ik beloofd heb mijn review aan te passen naar een 10. Dat doe ik bij deze. Er waren nog 2 kleine puntjes(de airco lekte een heel klein beetje vloeistof en een mistlamp was geoxideerd). Nadat wij dit gemeld hebben is alles perfect hersteld/in orde gemaakt en ook nog bij een garage bij mij om de hoek! Ideaal! Hier komen ze echt afspraken na en wat ze beloven doen ze. Bedankt mannen, ik hou jullie in gedachten en misschien wel ook een adres voor mijn zoon. En ik rij iedere dag met heel veel plezier in mijn Toyota Yaris!

Onze droomauto gevonden bij Van Remmen-Gademan. Wij konden zelfs op zaterdagavond langs komen en een proefrit maken. Doordat er vanaf onze kant nogal wat hobbels waren heeft Rick moet ons mee gedacht en konden we onze twee auto\'s inruilen waarvan de tweede zelfs een maand later. Rick is een top gozer en heeft goed gevoel voor humor en daarom verdient dit bedrijf een dikke 10!

Hoe snel kunnen zaken gaan. Gisteren onze nieuwe auto gevonden, bereden, gekocht en meegenomen. En zelf 2 auto\'s ingeruild. Wij waren er erg van onder de indruk. Wat een geweldige persoonlijkheid die Rick van Remmen. Een eerlijke en openlijke zakenman met passie voor mooie auto\'s. En deze verkoopt hij zeker. De sfeer is te omschrijven als zeer gemoedelijk. Echte Achetrhoekse gemoedelijkheid en een nuchtere blik op zaken doen. Daar houden wij van. Onze ervaring in een woord GEWELDIG. En als kers op de taart kregen mijn mannen een proefrit aangeboden met een kanon van een auto. Hoe leuk is dat. Een ervaring die niet meer vergeten zal worden. Rick, je ben een topper.

Uitstekende service, en een echte passie voor auto\'s.

Erg goede ervaringen. De auto stond er perfect bij toen ik op afspraak kwam. (in de avond!) Netjes afgeleverd en zeer tevreden met de auto. Dikke pluim voor Rick!

Wij waren op zoek naar een fijne en betrouwbare 2e hands cabrio en kwamen uit bij een Mercedes SLK die te koop stond in Zeddam. Van Remmen-Gademan kenden wij nog van ons wonen in Zeddam van 1993 tm 2000 en hadden geen enkele twijfel over dit autobedrijf. Super mooie auto\'s welke je ook niet via de duurdere merk dealer hoeft te kopen. De aankoop ging erg soepel en prettig en wij genieten nu van het mooie weer met de mooie cabrio.