oké

duidelijk advies en goede koffie

Goed geholpen auto netjes afgeverd

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk goede service en komt afspraken na

Verliep heel soepel

Goed bedrijf

Goed bedrijf

Zorgzaam, betrokken en eerlijk

Christian heeft ons uitstekend geholpen in het aankoopproces van onze derde camper. Heeft daarbij ook een omvormer ingebouwd op basis van onze wensen. Gaf ons de ruimte om zelf de camper te ontdekken, maar heeft bij aflevering ook alles van top tot teen uitgelegd. Ook iets met de TV wat niet gelijk werkte kwam hij zelf actief op terug. Alle vertrouwen dat ook dat goed opgelost gaat worden, evenals als er komend jaar vanuit de garantie nog dingen naar boven zouden komen. Jammer dat er weinig onderhandelruimte zat in de prijs. Kortom, niets dan lof en wij hebben zeer veel vertrouwen overgehouden in de deskundigheid en klantgerichtheid van Christian en z'n team.

Super service

Super geholpen. ‘s morgens gebeld voor de winterbanden, 1.5 u later zaten ze erop. Top service.

Super snel geholpen

Een garagebedrijf die denkt in oplossingen

Correcte onderhandeling en afwerking van de aan / verkoop auto.

Behulpzaam en vriendelijk

Fijn contact gehad en ben heel blij met de aankoop. Transparante prijzen, geen verassingen en een goede service. Zeer tevreden over het aankoopproces.

Prima bedrijf

Zijn goed geadviseerd en geholpen. Ook door de monteurs.

Betrouwbaar.

Reinders staat altijd klaar, met een goed en eerlijk advies. En de reparatie is altijd perfect en als er onverwachts hoge kosten zijn, word je hierover eerst gebeld. Een topgarage!

Goed bedrijf wat geen onzin verkoopt maar goede auto's.

Fijne omgang met klanten zonder de mooie verkoop praatjes, wat je ziet krijg je ook. Goede prijs kwaliteit verhouding en inruil van oude 'defecte' auto was ook geen probleem. Kortom een aanrader.

Goede service, klantvriendelijk personeel. Bij pech kun je er altijd terecht en wordt direct geholpen.

Super geregeld

In overleg en goede woorden ben ik snel geholpen zodat ik weer snel mijn werk kon vervolgen.

Goede en snelle service

Auto reparaties uitgevoerd en eerder dan verwacht.

Zoals altijd uitstekende service!

Onverwachte problemen met de auto zijn binnen 24 uur opgelost.

Het is fijn en mooi bedrijf niks is teveel voor hem

Betrouwbaar en deskundig

Er werd niets opgedrongen, maar deskundig en op vriendelijke wijze de voors en tegens van bijvoorbeeld het wisselen van de wielenset van de ene auto op de andere aangegeven. Het geheel maakte een erg betrouwbare indruk.

Prachtig bedrijf

Komen hun afspraken na , mooi herstel geleverd, aan te bevelen

Prima garage

Altijd goeie service !

Onlangs de 3-de auto bij Reinders gekocht. Echt een familiebedrijf! Makkelijk in de omgang, zeer service gericht en meedenkend in oplossingen. Zeer prettige en betrouwbare mensen.

Vriendelijk personeel, fijne service

Ik heb hier een auto gekocht. Ze denken erg fijn met mij mee en leveren goede service. Ze zorgen ervoor dat je de auto in goede staat ontvangt en niet dat je na paar maand alweer voor een beurt moet. De garantie en auto gereed maken zat bij de prijs in, waardoor je niet nog extra kosten bovenop krijgt zoals bij andere garages. Ik ben zeer tevreden.

Prettig en vakkundig

Vriendelijk, prettige omgang, Duidelijk

Prima bedrijf

Prima bedrijf waar de klant nog koning is.

Abdijweg 62 7595XP Weerselo

Over Bosch Car Service