Meteen een goed gevoel.

Wij kochten hier een camper. Onze indruk was meteen goed. Hij nam voldoende tijd om alles uit te leggen en ons alleen de camper te laten bekijken om samen te overleggen. Ook bij afhalen nogmaals uitleg. Het was een prettige samenwerking.

Prettige omgang met klanten.

Vriendelijk, gemoedelijk en eerlijk

Een duidelijk concept van service boven commercie. Met vaste prijzen zonder vage afleverpakketten. Nemen de tijd voor je, zowel voor als na de aankoop.

Prima garage

Wordt altijd snel en deskundig geholpen.

Adequaat

Bij reparaties wordt goed gekeken naar de mogelijkheden. Dat wordt eerst voorgelegd met de eigenaar en daarna volgens afspraak uitgevoerd. Er wordt goed gecommuniceerd met de klant. Ook de verdere afhandeling is top

Deskundig en betrouwbaar Autobedrijf

Al meer dan 40 jaar tot volle tevredenheid klant bij Autobedrijf Reinders. Uitstekende service . Deskundig personeel. In al die jaren geen negatieve ervaring gehad

Plezierige garage met vriendelijke mensen en vakbekwaamheid

Fijne garage.

Punctuele afhandeling en kennis van zaken.

Punctuele afhandeling en kennis van zaken. Men neemt alle tijd om alles uit te leggen omtrent de werking van alles wat in de camper zit. De koffie smaakt zeer goed.

Super service!

Erg blij met onze nieuwe Golf. De verkoper Christiaan was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik zou hier in de toekomst weer een auto kopen.

Meer dan prima geholpen!

Al jaren klant bij Reinders en altijd naar volle tevredenheid. Geen poespas en geen gedoe. Heldere communicatie.

goed geholpen

goed geholpen

Service prima medewerkers zijn vriendelijk en eerlijk

altijd behulpzaam en vriendelijk

Bij Autobedrijf Reinders zijn ze altijd behulpzaam en vriendelijk.

gewoon goed !

Vriendelijk, duidelijke factuur.

Auto gekocht en ingeruild. Netjes en fijn geholpen.

geweldig

bij elke soort pech helpen ze direkt , hoef er geen 2 weken op te wachten

Alles klopt

Betrouwbaar en snel

Reliable and professional

I was able to arrange a quick appointment with them for the yearly maintenance of my car. They provided relevant things that needed to be fixed/repaired at a reasonable price. Most importantly, the job was done as stipulated.

Topbedrijf!

Reeds een auto aangeschaft. Christian is een drukke man maar maakt graag tijd voor je vrij. Heldere uitleg over de aankoop van de auto, alles was binnen een no time geregeld! Na een paar dagen deed de buitenverlichting bij het ontgrendelen niet, met Christian contact opgenomen en het was gefixed terwijl ik wachtte. Echt een topservice ik kan ook helemaal niets bedenken wat me niet beviel. Alleen de afstand is jammer genoeg heel groot vanaf mijn woonplaats maar dat heb ik er zeker voor over. Christian en team; ga zo door! (ps. de Merci is al op ;)

Oorzaak snel achterhaald zonder onnodige kosten. Deskundig en betrouwbaar.

Enkele kleine probleempjes die onder de garantie vielen, zijn uitstekend verholpen.

We hebben een paar maanden geleden een Volkswagen Up! gekocht en daar waren een paar kleine geluidjes te horen. Mijn dochter heeft de auto 's morgens gebracht, een leenauto meegekregen en 's avonds weer opgehaald. Alles viel onder de garantie. Echt een top-garage!!!

oké

duidelijk advies en goede koffie

Goed geholpen auto netjes afgeverd

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk goede service en komt afspraken na

Verliep heel soepel

Over Bosch Car Service