Al weer een mooie auto gekocht

Heel vriendelijk en fijne service.

Fijne service en heel klantvriendelijk.

Correcte snelle en goede behandeling en service

Goed advies en snelle service

Zeer tevreden en servicegericht

Perfecte service gekregen bij het uitzoeken en testen van een auto. Tevens ook altijd bereikbaar en zeer aantrekkelijke prijzen! Prima!!

Geweldige service

Altijd bereikbaar, geweldige service en heel goed met de prijzen.

Helemaal goed. Net een prima auto gekocht.

Goede uitleg en afhandeling. Wordt goed gelet op de kleine details. De verkoper had veel geduld. Als je toe bent aan een andere auto, dan is dit het adres. Top! Dank jullie wel.. Een tevreden klant verlaat t pand..

Tevreden

Lek in koelsysteem ontdekt 3 dagen na afloop garantieperiode, reparatie uitgevoerd (onderdeel vervangen) als binnen de garantie omdat het lek er al langer bleek te zijn, tijdens reparatie leenauto gekregen. Veel beter kan het niet, servicegericht bedrijf, zowel bij aankoop/inkoop als reparaties/onderhoud.

Masterlijk

Lang gewacht om tot koop over te gaan, maar o zo blij dat wij uiteindelijk de knoop hebben doorgehakt. Prima auto en Prima Service. Bjorn en Patrick bedankt!!

Zeer tevreden en servicegericht bedrijf

Auto gekocht, bleek er een elektrische storing in te zitten. Na een aantal pogingen moest de auto toch naar de dealer. Hier zijn enkele delen vervangen. Waarna we de auto netjes hebben terug gekregen. Goede service en meedenkend met de klant. Kan het alleen maar aanraden!

Gewoon goed

Een goed en eerlijk bedrijf waarbij de service op een hoog peil staat. Reistijd was 2 uur daardoor alles in 1 dag geregeld met inruil van de oude auto Echt een aanrader

Occasion aangeschaft, eerlijk inruilvoorstel, proefrit geen probleem, snel en deskundig antwoord op vragen, vriendelijke verkoper, goed meegedacht over bandenoplossing, erg tevreden over dit bedrijf.

Super fijn geholpen.

Ik moest met de trein uit Tilburg komen en ik werd door de garage van het station gehaald, de koffie stond klaar. Ik had al erg veel vertrouwen in deze firma en het is nog uitgekomen ook. Zeer tevreden hoe het allemaal ging, zij namen ook de tijd voor mij.

Uitstekende service in woord en daad

Uitstekende service in woord en daad!

Prima geholpen en goede service

Goed en snel geholpen. Topservice en prima prijs.

Gewoon goed

Gewoon goed hadden Altijd wel een oplossing. Stonden eigenlijk altijd klaar met hulp en oplossing

Bekende vertrouwde service.

Duidelijk antwoord op je vragen, geen poespas, service op mast: kortom klant is koning!

Goede service, zoals altijd

Elk jaar weer goed.

Prima service!

Goede en vriendelijke service

sehr guter Service

sehr guter Service

Snel geholpen, goede service

Super goed

Mijn ervaring met het bedrijf is super goed ze zijn klantvriendelijk helpen je met alles ik zou echt niet ergens anders heen gaan

Wederom, op en top service!

We hadden toch weer even hulp nodig, en jawel hoor; zonder moeite wederom op en top service. Eigenaar en personeel neemt zijn verantwoordelijkheid en zorgen samen voor hoge mate van klanttevredenheid. Absoluut een aanrader voor iedereen die naast een mooie auto ook goede service zoekt.

Occasion weer goed afgeleverd.

Zeer goed.

alles goed verlopen,afgehaald en thuis gebracht.

Al jaren tevreden

Komen al jaren en zie me zelf dan ook wel als vaste klant. Altijdt zeer vriendelijk en vak bekwaam geholpen