Zeer meedenkend en hulpvaardig in het direct oplossen van problemen, ook al kocht je elders

Bij een voor mij zeer vervelende situatie rondom de auto, word ik direct zonder afspraak vriendelijk te woord gestaan en lossen de monteurs het probleem met de auto per direct op. Buitengewoon goede service, in tegenstelling tot de ervaring bij de dealer waar is gekocht. Aan mij hebben ze hiermee een vaste klant gewonnen.

Zeer goede kwaliteit

Goed geholpen en zeer tevreden

Top autobedrijf!

Vandaag weer geweest voor apk en nieuwe sportdemper onder mijn Audi TT laten zetten. Ook dat kunnen ze bij Quadflieg! Leuk team altijd vriendelijk en koffie met een praatje. Blijf hier voor mijn onderhoud en apk zeker komen.

• Prijs/Kwaliteit

Service waar je U tegen zegt

Vorige week nieuwe all season bandon erop laten zetten op de auto die ik hier heb aangeschaft door super vriendelijk personeel en top kwaliteit service waar je U tegen zegt! Vantevoren al een paar keer langs geweest voor kleine dingetjes en altijd netjes afgehandeld!

Prima in perse

Klant vriendelijk altijd tijd voor de klant

• Prijs/Kwaliteit

Zeer vakbekwaam en klantvriendelijk!!

Auto van bijna 20 jaar oud, doch altijd perfect onderhouden, hield er opeens tijdens het rijden mee op. Startte helemaal niet meer. Laten afslepen naar Auto Quadflieg. Ondanks dat het uiteindelijk een zeer onwaarschijnlijk probleem bleek te zijn (vaccuumslang), is dit gelukkig dankzij hun vakkundigheid toch aan het licht gekomen. Tussentijds werd ik steeds telefonisch op de hoogte gehouden van vervolgstappen in de diagnose, en de daarbij behorende kosten. Tevens een schappelijk uurtarief. Het allerbelangrijkste is dat hoe lastig dit probleem ook bleek te vinden, dat er uiteindelijk een oplossing is gevonden. Mijzelf, monteurkennisen en ook de wegenwacht lukte het niet om een juiste diagnose te stellen! Als er nog eens iets is weet ik mijn weg te vinden naar dit bedrijf. Klantvriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt.

Na vier maanden begon stuur te trillen bij 125 km per uur garage gebeld paar dagen later kon ik langskomen euvel werd verholpen onder garantie dat is goede service en zeer goede monteur

Zeer tevreden personeel zeer vriendelijk

Peugeot 3008 vti actieve 2012 gekocht kleine probleempjes werden direct opgelost auto werd helemaal klaar gemaakt top

Zeer tevreden. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Ik heb hier een tweedegands Citroën C1 uit 2012 gekocht. Mijn ervaring met deze garage is zeer positief. Deze auto hadden we gevonden via AutoTrack.nl. Na bellen konden we meteen een proefrit maken. De auto zelf was al zeer prettig, maar had wat kleine mankementen. Deze zijn gratis verholpen voor aflevering. Mensen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Hebben voor de aflevering meer gedaan dan vooraf beloofd.

Goede service, altijd vriendelijk!

Mooie Peugeot 308sw gekocht. Duidelijke communicatie en erg vriendelijk. Alles volgens afspraak verlopen. Een aantal kleine gebreken werden, binnen eerste paar weken, direct verholpen binnen de garantie. Afspraak maken ging makkelijk en de reparatie is keurig uitgevoerd. Erg tevreden over de service.

Al 21 auto's gekocht

Top service, goede kwaliteit en ook goede prijzen.

goeie en snelle service.Prettig en correct personeel

Ik kom al meer als 20 jaar bij automob.bedrijf quadflieg en heb meerdere autos gekocht en keuringen en laten doen.Er zullen beslist veel goeie garages zijn en mijn oordeel is dat deze er een van is.

Soepel en adequaat

Heel fijn contact, goed geholpen!

vriendellijk

behulpzaam en correct

Snelle actie reactie

Accu was kapot/leeg en werd meteen een nieuwe accu ingezet en meegenomen voor verdere controle. Super service en blij dat alles nu weer goed werkt!

Zij doen wat zij zeggen, en zeggen wat ze doen!!!!

Enige tijd geleden een auto gekocht,een auto naar keuze. Moesten nog enige kleine technische onvolkomenheden worden hersteld. Meteen een vervangende auto, probleem wordt opgelost. Alles geen probleem. Vriendelijke bediening, eenvoudig en niet overdreven. Zoals het hoort. Dus samen gevat Zij doen wat zij zeggen, en zeggen wat zij doen. O ja, en binnen de garantie periode hebben zij graag Limburgse vla!!

Vriendelijk, kundig bedrijf en geen gezeur garantie!

Vriendelijke, professionele manier van zaken doen. Heb een hele nette Renault Clio gekocht voor een redelijke prijs. Geen gezeur garantie, de onvoorziene reparatie werdt netjes en vakkundig uitgevoerd. Kortom goeie service!

Heel klantvriendelijk

Wat probleempjes na aanschaf van auto Mazda 2. Uitstekende service bij oplossing. Zeker aan te raden.

Zeerfijn bedrijf

Vriendelijk ontvangen eerlijke prijs voor mijn oude auto en goede service

Super goed geholpen

Super goeie service heel klant vriendelijk.

Goede service, nette occasions en betrouwbare verkoper

Een week geleden heb ik mijn nieuwe Opel Insignia gekocht bij Quadflieg in Landgraaf. Het eerste contact via de telefoon verliep soepel en ik werd direct uitgenodigd om de auto te komen testrijden. Toen ik aangaf dat ik al enige tijd op zoek was naar dit model (en dus ook wel wat wist van de standaard gebreken) was het geen enkel probleem om een uitgebreide testrit te doen en de auto bij een andere garage na te laten kijken. Na de testrit vielen mij een paar dingetjes op, waarna de eigenaar Patrick direct een monteur bij ons riep om mee te luisteren en te kijken. Nadat de koop was afgerond hebben zij de auto nog uitvoerig nagekeken en werd ik gebeld dat er inderdaad een vloeistof lekte. Dit zijn ze direct gaan nakijken en oplossen, waardoor ik de auto alsnog twee dagen later kon ophalen. Bij het ophalen benadrukte Patrick nog dat ik gewoon moest bellen als er iets was. Omdat ik vanuit Eindhoven kwam kreeg ik ook de optie aangeboden om kleine reparaties binnen de garantie bij een garage in Eindhoven te laten repareren, waarbij Quadflieg dan dezelfde kosten zal vergoeden. Oftewel wil je een fatsoenlijke service (zoals het hoort met controlebeurt, garantie en APK) en een occasion kopen voor een marktconforme prijs dan is Autobedrijf Quadflieg zeker een aanrader!

Vriendelijk medenkend en klantgericht en service staat boven aan.

Ze zijn vriendelijk denken met je mee zijn klantgericht en de service staat boven aan.

Klantgericht,komen gemaakte afspraken na,leuk contact met verkopers.

Goed gevoel bij het bedrijf,komen gemaakte afspraken na.

Geweldigggggg

Snelle en goede service. Vriendelijke mensen. Ook goed geholpen na de koop van mijn auto, dit ivm een klein mankement. Leenauto gekregen dus ik kon gewoon weer op de weg. Ook op de berichten en telefoon wordt snel beantwoordt.

Geeft tegen beta;ling garantie maar stelt niets voor, geld weggooien

Met 2 auto,s in de garantie periode problemen gehad. Auto 1: krijgt nieuwe APK, bij de tweede APK blijkt dat de koplamp niet meer versteld kan worden, terwijl wij nooit hieraan zijn geweest. Blijkt iets afgebroken te zijn, valt niet onder de duur betaalde garantie. Auto 2: Direct na aankoop werkt de airco niet goed. Teruggegaan, koelmiddel toegevoegd door hun en een verhaal dat de airco's niet meer zo hard koelen als voorheen, de oudere typen. Na enkele maanden weer terug, weer koelmiddel toegevoegd, moeten betalen( € 100,00), viel niet onder de garantie. Na de winter weer terug geweest, weer koelmiddel, weer € 100,00. Blijkt na enkele weken nog niet te werken. Naar andere garage gegaan, pomp defect, condensor defect, blijkt snuif rot te zijn. Airco pomp wekte ook niet goed. Gezien het feit dat wij hier al meer dan een jaar , met dezelfde klachten over de airco bezig waren en gezien de staat van de defecte onderdelen moest dit, volgens deze garagehouder al lang defect zijn geweest. DUS NOOIT MEER EEN AUTO HIER KOPEN