Een bedrijf dat meedenkt met de klant

Werkzaamheden worden verricht in goed overleg Tevens wordt de aandacht gelegd op aankomende reparaties indien nodig.

Gewoon goed

Goede vriendelijke service

Goede vriendelijke en betrouwbare service

De Baas/eigenaar is direct aanspreekbaar

Dus is technisch overleg direct mogelijk. Geen administrative balie medewerker ,die alleen maar planning deskundig is.. De monteurs zijn eenvoudig benaderbaar..

Onze ervaring met deze garage is prima.

Geen klachten alles volgens afspraak gedaan.

Ik breng hier mijn auto met vertrouwen naar toe.

Hier wordt met vakmanschap en veel kennis aan auto's gewerkt.

Een uitstekende garage

Persoonlijke aandacht Altijd bereid tot bieden van oplossingen Goede service

duidelijke afspraken

snel gedaan en goed

Winterbanden met velg

Topservice!

Erg tevreden met de service van Garage Pouwels! Laagdrempelig, vertrouwd en vriendelijk. Hoe druk het ook is, er wordt altijd geprobeerd zo snel en goed mogelijk een oplossing te vinden. Er wordt proactief meegedacht over oplossingen en kostenbesparing. Net dat beetje extra doen, dàt is wat het verschil maakt, dàt is klantenservice!

Betrouwbaar en hulpzaam

Zowel voor het reguliere onderhoud als voor storingen denken ze met je mee en indien nodig proberen ze je zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Een melding/herinnering vooraf als je een afspaak hebt en een melding als auto gereed is. Ben al jaren zeer tevreden over de sevice en de prijs.

Top quality and service

De reparatie, het advies en de service in momenten van nood is uitstekend geweest.

steeds weer beter dan verwacht

Gaat het om iets simpels als het vervangen van 2 banden. Denkt Erik tóch weer stapje verder. "Voor € 5,00 meer per band heb je een merkband van veel betere kwaliteit. Heb ik maar voor gekozen." Kijk, de service wás al goed, maar van dit soort meedenken word ik gewoon blij.

Klantbelang staat hoog in het vaandel

Ik vertrouw mijn auto graag aan hen toe.

Vriendelijk, vlot en goed

Vriendelijk, vlot en goed

Gewoon goed

Pechhulp tijdens vakantie met caravan

Ik was op terugreis van vakantie met de caravan achter de auto. De auto stopte ermee. Ik had direct contact met de garage en zij zijn gaan direct gaan regelen on mij zo snel mogelijk op te halen met auto en al, De caravan kon niet direct mee en is 2 dagen later opgehaald. Hier had ik geen omkijken naar. Super service , vlot geregeld, mijn stress was snel weggehaald, door de vriendelijk hulp. Dit koste mij niets, wel de reparatie helaas haha, bedankt voor de goede hulp. Groet Jeanette

Snel, vriendelijk en deskundig

De bouten van mijn ruitenwissers waren losgelopen midden in een hoosbui op de snelweg. De Wegenwacht heeft er één kunnen repareren. Pouwels had het heel druk, maar vond toch tijd de andere ook te repareren en af te stellen. Super service!

Goed. Duidelijke communicatie voor en achteraf

Heel erg tevreden

Zeer prettig

Duidelijke afspraken goede service gemiddeld in prijs

Topservice

Prima, snelle service en er wordt overlegt over de te onderhouden delen.

Zeer goede service.

snel vakkundig geholpen

zonder afspraak snel probleem analyse, enopgelost

Adequaat, punctueel, persoonlijk

Persoonlijk, vakbekwaam en betrouwbaar.

Heerbaan 105 146

6566EG Millingen aan de rijn

Over Autobedrijf Pouwels Millingen

Gelegen in het centrum van Millingen is Pouwels een echte dorpsgarage. een compact familiebedrijf waar nog gewoon een fijne vertrouwde sfeer heerst en de klanten echt gekend worden. Liefde voor het vak en ouderwets degelijk vakmanschap staan er voorop. U kunt bij Pouwels terecht voor APK, onderhoud, storingsdiagnose, reparatie en schadeherstel van elke auto. Van oldtimer tot hagelnieuw, van Alfa tot Volvo. Bovendien kunt u rekenen op eersteklas service, eerlijk advies en een reële prijs. Anderzijds is het een modern, goed uitgerust all-round BOVAG garantiebedrijf met een breed dienstenpakket en moderne services. Een hoog opleidingsniveau en consequente training van de monteurs maakt dat ook de allernieuwste autotechniek met enthousiasme omarmd wordt.