Perfecte service

Duidelijk, klantgericht en zeer vriendeijk!

Uitstekend!

Ik kan meteen terecht. Vriendelijk personeel en verstand van zaken.

Hier kunnen we kort over zijn.....SUPER GARAGE!!!!!

Aandacht, meedenken, correcte communicatie omtrent reparatie , klantvriendelijk.

Ik krijg altijd goed uitgelegd wat de reparaties zijn. Er wordt goed gecommuniceerd als er iets is. En de leenauto is helemaal geweldig

Prettig, vlot

Zeer prettig en betrouwbaar

beter kan gewoon niet

wordt een beetje saai om dat elke keer te roepen, maar ik ervaar het écht zo. zij weten super snel de oorzaak van problemen, schatten die qua prijs goed en en repareren erg goed. zo.... dit is mijn laatste beoordeling, anders worden ze verwaand :-)

Betrouwbaar

Altijd eerlijk, nooit vervelende ervaring gehad. Wel erg druk, maar ja, dat komt ervan als je goed werk doet.

Afspraak nakomen

Prima bedrijf met de kracht in klantvriendelijkheid

Zeer prettig, professioneel en mee denkend..

Zoals de titel al zegt. Minder goed nieuws werd goed gebracht en er werd direct mee gedacht voor een goede en betaalbare oplossing.. Heldere uitleg, en goed voorstel. Vriendelijk

Beter wordt het niet

Snel, vak- en deskundig werkend met een ontzettend aardig team. Je zou bijna hopen dat je pech krijgt...Echt een geweldige garage.

Alles klopt bij autobedrijf Pouwels: er heerst een vriendelijke rustige sfeer, ik kom er graag. Zelfs de bloemperken zien er goed verzorgd en vriendelijk uit.

Goede en nette service

prima services

goede ervaring, plezierig in omgang

Uitmuntend

Als trouwe klant nog steeds tevreden

Weer prima geholpen

Prima autogarage, aanrader!

Betrouwbaar, deskundig en uiterst vriendelijk

Als autoliefhebber eindelijk een goede garage vonden voor zowel mijn ‘moderne’ als klassieke auto. Top!

altijd erg goed

zeer goede garage

Vaste klant

Erg fijne service

Goed advies, prettige communicatie en deskundig.

prima garage, vriendelijke mensen

Prima Garage

geleverd volgens afspraak

lekker dorps, doe maar gewoon.

gewoon geen arrogante garage. iedereen is welkom. Kan het niet, zoeken we samen een oplossing. Multi functionele monteurs, wel zo fijn. Breede kennis.

Prima. Vakkundig en attent.

Echt top onderhoud voor je auto, met aandacht, dus ook even naar het soort dingetjes kijken waar je zelf niet aan had gedacht. Prima service enz. dus echt niks op aan te merken.

Prima zoals altijd en goed advies.

Over Autobedrijf Pouwels Millingen

Gelegen in het centrum van Millingen is Pouwels een echte dorpsgarage. een compact familiebedrijf waar nog gewoon een fijne vertrouwde sfeer heerst en de klanten echt gekend worden. Liefde voor het vak en ouderwets degelijk vakmanschap staan er voorop. U kunt bij Pouwels terecht voor APK, onderhoud, storingsdiagnose, reparatie en schadeherstel van elke auto. Van oldtimer tot hagelnieuw, van Alfa tot Volvo. Bovendien kunt u rekenen op eersteklas service, eerlijk advies en een reële prijs. Anderzijds is het een modern, goed uitgerust all-round BOVAG garantiebedrijf met een breed dienstenpakket en moderne services. Een hoog opleidingsniveau en consequente training van de monteurs maakt dat ook de allernieuwste autotechniek met enthousiasme omarmd wordt.