ZEER duidelijke uitleg over alle nieuwe functies van de nieuwe auto bij aflevering!!!

Nieuwe auto gekocht, bij aflevering werd alles duidelijk uitgelegd over de functies en mogelijkheden van de auto!

uitstekende service

snelle hulp en leenauto.

Prima service, vriendelijk personeel.

Prima ervaring, nette en vakkundige reparatie.

Altijd de goede zorgen voor mijn oude Beetle, denken goed mee.

Geen goede garage waar je terug gaat!

Prijsopgave vooraf. Bellen als er iets onverwacht vernieuwd moet worden. Geven goed advies over onderdelen die binnen afzienbare tijd aan vervanging toe zijn. Gratis leenauto Duidelijke factuur Concurrerende prijzen Kom zeker terug bij deze garage

Betrouwbare fijne deskundige garage!

Pouls komt afspraken na. Men geeft een goed gemotiveerd technisch onderbouwd advies. Afspraken worden bevestigd en een leenauto is altijd beschikbaar. Kortom een fijn en betrouwbaar bedrijf waar ik me als klant thuis voel. Nette inbouw van LPG installatie. Ook een adres waar mijn Subaru Outback 2018 zijn onderhoud krijgen kan. TOP !

Snel en kundig gezien en behandeld, chapeau!

Snel en kundig gezien en behandeld, chapeau!

Goeie en indien mogelijk snelle service.

Ondanks hun volle rooster werd ik toch zo snel mogelijk geholpen.

Al 15 jaar mijn steun en toeverlaat voor onderhoud en reparatie

Al 15 jaar mijn steun en toeverlaat voor onderhoud en reparatie

Prima geregeld

Afspraken nakomen. Prima garage met goede monteurs en vakkennis. Eigenaar is zeer betrokken.

Goed en snel

Proff advies

Je merkt de proff benadering. Kookgastank in de camper laten installeren wat zeer deskundig is gebeurd. Drempelloos advies, luisteren goed naar de wens vd klant. Tijdens de installatie ook steeds telefonisch overleg met goede voorstellen. Een verademing kan iedereen Pouls Autotechniek aanraden!

Top bedrijf is geen betere gasboer

Wat moet ik nog zeggen. Gewoon Perfect

Netjes

Alles netjes geinstallerd.

Top Garage !

Absoluut kompetente vakmensen. Vriendelijke en goede service!

Goede service!

We zijn ontzettend tevreden met onze nieuwe gas installatie! Rijdt als een zonnetje, netjes afgewerkt, goede communicatie en alles goed geregeld, van de overschrijven bij de RDW als de prettige leenauto.

Goed geholpen en alles perfect geregeld

Mijn auto rijdt weer zonder mankementen!

Een correcte bediening, nette wachtkamer en ik/ mijn auto is van een probleem af geholpen.

Eerlijk, deskundig en uitstekende service.

Ik ben al vele jaren tevreden klant bij Pouls. Ik woon in Sittard maar heb mijn auto ondanks de grote reisafstand al jaren in onderhoud bij Pouls in Baarlo omdat ik alle vertrouwen heb in de mensen van Pouls Autotechniek.

Altijd goed

Wordt altijd correct behaNPndeld

Al heel lang klant, en zeer tevreden. Altijd overleg en volgens afspraak. Top bedrijf!!!!!!!

eerlijke mensen

positief

Wordt goed behandeld als klant

Top Job

Prima verlopen proces van offerte tot aflevering, Alle afspraken nagekomen, Systeem prachtig ingebouwd en werkt prima. Beetje lastig verhaal met kleppen stellen. Wanneer moet dat nu echt en wat zijn de risico’s. Ook een benodigde actie die de prijs per km met bijna een cent verhoogt.

Top bedrijf komt afspraken na en leverde vakwerk

Zeer fijn bedrijf echt een aanrader komt afspraken na en leverd vakwerk

Bong 6 A

5991EB Baarlo lb