Eerlijke service

Eerlijke service en betrouwbaar

Top garage

Ervaren mecaniekers die efficiënt werken. Vriendelijke bediening. Mensen weten waar ze mee bezig zijn . Christiaan. ( België )

Top service!!

Heel correct bedrijf!!

Alle problemen aan de auto direct opgelost

Keurig op tijd, volgens afspraak en tegen een goede prijs!

Goede service, werd nog gebeld dat het iets duurder werd.

Je wordt er goed en vakkundig geholpen

Prima geholpen

De klant staat voorop!

Zeer goede service, betrokken en meedenkend. De klant staat voorop. Alles wordt goed verzorgd van A tot Z.

Klanvriendelijk, kundig en goed advies gekregen

Ik heb al 100.000 km met mijn Grand Cherokee op gas gereden en na de onderhoudsbeurt bij Pouls Autotechniek rijdt mijn auto weer als nieuw, ik kan wel stellen dat hij nog nooit zo mooi gelopen heeft. Starten, doortrekken je merkt geen verschil met benzine....alleen bij de pomp dan. Top gedaan Team Pouls

Heel goed dat naast het uitvoeren van fe beurt, ook logisch wordt nagedacht. De monteur heeft de voor en achterbanden gewisseld zodat deze gelijkmatig afslijten en er geen cupping plaats vindt. Toppie!

Prettig, duidelijk en proffesioneel.

Prettige gesprekken waarin duidelijk en op een professionele wijze de zaken besproken zijn. De uitvoeren van de installatie is zeer kundig uitgevoerd.

Duidelijke afspraken gemaakt en nagekomen.

Van tevoren afgesproken wat en hoe gerepareerd zou worden. Dit is ook zo uitgevoerd.

Dodge Ram

Wat er nodig is wordt gedaan. Prijs en service komen overeen

vakkundige garage

Ik had een lpg probleem met mijn auto. Pouls heeft het defect gevonden en ze hebben het erg vakkundig opgelost. Mijn auto loopt weer geweldig goed.

perfect

staan gelijk voor je gelijk klaar en de service is goed.

Altijd een super service

Zeer service gericht, altijd eerst in overleg en met goede uitleg. Denken mee, zoals dit keer: remmen voor moeten een keer vervangen en dat wordt ook in overleg bij de volgende beurt gedaan ,met nu alvast kosten opgave.

deskundig-behulpzaam-vriendelijk-attent

Ik ben meer dan 25 jaar klant en ben nog nooit teleurgesteld geweest. Ik ben altijd direct en keurig geholpen en goed geadviseerd, alle afspraken werden exact nagekomen. Ik kan dit bedrijf aan iedereen van harte aanbevelen.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Constant contact met wat ze wel en niet doen

goede service

Goede en correcte service

Goede dienstverlening en lokale kwaliteit

Een heel prettig familiebedrijf met veel kennis en kunde. Denken graag mee.

Klantvriendelijke benadering/uitleg

Huurauto stond klaar zoals afgesproken. Goede uitleg omtrent de werkzaamheden.

Telefonisch wisten ze gelijk wat storing met gas installatie was. Zeer snelle service en niet duur

Vakkundig bedrijf

Lpg installatie vakkundig ingebouwd, goede service.

gasinstallatie is goed afgesteld

gasinstallatie is goed afgesteld, voor zover dat mogelijk is met de huidige installatie.

mooi bedrijf met goede service

Gasinstallatie laten inbouwen in een nieuwe ford ranger raptor. Goede prijs kwaliteit offerte gekregen en inbouw top geregeld volgens afspraak. Zeker aanbeveling waard voor 5 sterren.