Zeer tevreden !

Weer een flexibele instelling ondervonden bij de bandenwissel !

Prima geholpen

Prima geholpen

aardige mensen

goed bedrijf wat altijd netjes zijn best doet

doen wat ze beloven

No nonsense. Vriendelijk,maar zakelijk Ik heb al jaren goede ervaring met di bedrijf

Gewoon prima!

Nette auto,goed verzorgd alles stond klaar naar afspraak.

Goede service en goed werk geleverd

Weer goed geholpen

Niet geheel wat ik verwacht had

ik had een afspraak gemaakt voor zaterdag 08.00 uur om een gereserveerde auto op te halen. dit gaf wat problemen aangezien de garage pas om 09.00 uur open zou zijn. Volgens de openingstijden op de website was de garage echter om 08.00 uur al open. Na telefonisch contact kon ik toch om 08.00 uur terecht, echter de medewerker was pas om 08.15 aanwezig. Ik werd wel correct geholpen echter kreeg wel de mededeling dat de garage vanaf 13.00 weer dicht zou zijn. Het inleveren van de auto moest dus op goed vertrouwen gebeuren. Ik heb geen problemen ondervonden bij het inleveren, maar vind deze gang van zaken hoogst merkwaardig.

Heel erg tevreden

Correcte service Correcte informatie Kortom heel tevreden

Goede en snelle service en prettige leen auto

Snelle service, geen onnodige kosten. Fijne leen auto.

Fijne, zuinige auto, goede service.

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen en werd netjes mijn rijbewijs gecheckt en de voorwaarden doorgesproken. Daarna check je samen de auto op eventuele al aanwezige beschadigingen. Ik was op mijn fiets om de auto op te halen, deze mocht in de showroom staan zodat hij veilig stond als ik de auto de dag erna terug zou brengen. De auto reed heel erg fijn, was heel soepel en erg zuinig in gebruik! Ik zou hier zeker nog een keer huren.

Keurig netjes e goede afspraak over datum en rekening.

Onze garage stopte ermee dus we moesten een nieuwe garage zoeken. Maar netjes geholpen, goede service. We blijven hier graag komen

Vriendelijk

Reservering ging goed. Bij aankomst vriendelijk ontvangen en duidelijke uitleg.

SERVICE bestaat nog steeds !

Moest mijn wielbouten na laten trekken en nieuwe ruitenwissers waren nodig. Ben rond 13:00 de dag na Kerst op advies van bekenden naar AutoCentrum Werkendam gereden. De bouten werden nagetrokken en ruitenwissers gewisseld. Was binnen een kwartier weer onderweg. TOP!

Perfect!

Lekke band! Gelijk geholpen, was binnen 15 minuten weer onderweg 👍🏼

Men weet wat te doen en wordt netjes afgewerkt. Als er klachten zijn worden deze serieus afgehandeld

Geweldig.

Uitstekende service, snel geholpen den de rekening viel erg mee!

Het technisch probleem in mijn Alfa Romeo werd snel en vakkundig opgelost. Erg tevreden mee!

Super service en als vaste klant word je echt gewaardeerd ‘

Zeer goede service, waardering vanuit bedrijf als je vaste klant bent.

Zeer behulpzaam

Veel uitleg gehad over de auto, een hele fijne service. Ik ben daar tevreden weggereden in de nieuwe auto.

Servicegericht - Goed en vriendelijk personeel

Servicegericht - Goed en vriendelijk personeel

De vorige huurder van de bestelbus was niet op tijd terug. ACW bood goede service door mij een andere huurbus aan te bieden en ik op pad kon.

APK keuring volgens het boekje

Zoals afgesproken werd ik na de keuring gebeld om de auto weer op te komen halen.

Een aanrader voor iedereen om naar deze garage te gaan.

Geweldige garage met vakmensen. Prima service. En het belangrijkste betaalbaar.