Erg snel en vakkundig geholpen nadat mijn stilo versnellingsbak kapot gelopen was.er werdt direct een leenauto beschikbaar gesteld en binnen de afgesproken termijn is mijn auto gemaakt.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

het lampje van het stuur ging steeds branden en ben er mee naar de dealer geweest en die zij dat alles vervangen moest worden kosten ong 1500 euro excl. ben toen gaan kijken op internet en vond garage pots ik heb deze mensen gebeld en kon nog de zelfde week langskomen en ben daar heel vlot en netjes geholpen de stuurhoek sensor bleek defect deze is vervangen en stuurt weer als nieuw voor veel minder geld

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ik heb een punto uit 2004. Afgelopen maand kreeg ik problemen met de stuurbekrachtiging. Hij stuurde naar rechts zwaarder en na verloop van tijd viel de stuurbekrachting na het minste en geringste compleet uit. Na informeren werd mij verteld door verschillende garages dat er een nieuwe stuurkolom in zou moeten, kosten 1000 euro. Via via kwam ik bij autobedrijf Pots uit. Die week daarop kon ik nog terecht en werd vriendelijk ontvangen. Het probleem is keurig netjes opgelost en nog een halfjaar garantie op het gerepareerde deel ook! Top geregeld en super service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De stuurbekrachtiging van onze Punto uit 2002 was stuk. Vernieuwen zou € 1.100,- gaan kosten volgens onze Fiat dealer (motor, positiesensor en ECU). Een revisie kon nog wel voor ca. € 700,- geregeld worden. Was ik onze auto wel een paar dagen kwijt. Demontage, opsturen, reviseren en monteren. Via het internet diverse aanbieders gezocht en gevonden. D.w.z. gereviseerde stuurbekrachtigingsmotoren vanaf ca. € 285,-. Met een beetje doorzoeken stuitte ik op Autobedrijf Pots in Holten. Een geheel NIEUWE stuurbekrachtiging € 250,- incl. arbeidsloon. Benodigde tijd minder dan een uur. Dit soort bedrijven kom je helaas nog maar zelden tegen. Chapeau Erik!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Omdat het een goed bedrijf is, van het oude stempel. Met een goede prijs/kwaliteit verhouding en een goede service

Larenseweg 29

7451EL Holten