Nieuwe stuurbekrachtiging voor mijn fiat Punto. Prijs en kwaliteit perfect! Bedankt

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij maken al vele jaren gebruik van autobedrijf Pots, zowel zakelijk als prive. wij zijn dan ook dik tevreden.

gewoon prima

Ben reeds jaren klant bij garage Pots. Wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Heb veel vertrouwen in dit bedrijf. Is erg klantvriendelijk en behulpzaam bij het bespreken van reparaties en geeft advies wat raadzaam is.

Zeer deskundig, uitstekende service, schappelijke tarieven. Houden goed in de gaten of de kosten in relatie tot de staat van de auto zinvol zijn. Hoog niveau van klantvriendelijkheid.

Snel en deskundig geholpen. Zeker aan te bevelen!

Afspraken zijn nagekomen en een prijs indicatie gegeven van tevoren ben telefonie\'s ingelicht dat de remblokken achter aan vervanging toe waren de auto stond s\'avonds gewassen en schoon klaar een goede service.

Vriendelijk, transparant en bovendien uitermate deskundig. De klant ontzorgen en verzorgen staat hoog in het vaandel.

Zorgvuldig, netjes en snel. Goede communicatie. Prettige ervaring!

Huidige en vorige auto bij deze garage in onderhoud. Eerlijke mensen en niet duur. Daarnaast denken ze met je mee wat mij inmiddels al een hoop geld heeft gescheeld!

Stuurbekrachtiging van de Fiat Grande Punto was stuk en deze garage was stukken goedkoper dan alle andere garages. Na een halfjaar nog steeds niet weer problemen gehad. Super service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heel vriendelijke,transparant bedrijf die steeds weer verrast met snelle afhandeling van het verzoek van de klant Staat altijd klaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettige sfeer en grote flexibiliteit. Communicatie is duidelijk dus komt niet voor verrassingen te staan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het autobedrijf Pots is een zeer dienstverlenend bedrijf. Ook buiten de kantooruren. Ze staan altijd voor ons klaar en zijn zeer vakkundig.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Aankomst bij het bedrijf gelijk netjes geholpen. Ik kon wachten op me reparatie want ze zouden het gelijk oppakken. De prijs was van te voren afgesproken en werd netjes nageleefd dus geen extra kosten. Wel extra service want de parkeer verlichten was ook kapot en die werd zonder extra kosten gerepareerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bij onze Fiat Punto uit 2003 begon eind juli, begin augustus de stuurbekrachtiging ineens steeds weg te vallen. En op het dashboard ging telkens weer het symbool rood branden. Bleek dus de stuurhoeksensor te zijn die vervangen moest worden. Via internet toen Autobedrijf Pots gevonden. Telefonisch vriendelijk en duidelijk te woord gestaan en op korte termijn een afspraak kunnen maken. De reparatie is vakkundig en snel gedaan tegen een zeer faire prijs.(stuurhoeksensor incl. montage was 285 euro) We zijn zeer tevreden over het resultaat! Niets geen problemen meer gehad sinds de vervanging op 18 augustus. Hij lijkt zelfs beter te sturen. De heldere manier van werken en service van dit bedrijf en ook ons contact met Erik Pots zelf hebben we als zeer positief ervaren! Echt een bedrijf om aan te bevelen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Aangekomen bij POTS vrijwel meteen geholpen en voor ik het wist was mijn Punto weer gemaakt. Kon er nog terecht met andere vragen en werd er vriendelijk geholpen. Goede prijs voor de reparatie van mijn stuurbekrachtiging die defect was.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Motor stuurbekrachtiging was stuk,zeer snelle diagnose en binnen het uur vervangen, kosten 250 euro. In Amersfoort ook geïnformeerd maar konden moeilijk diagnose stellen en reparatie werd begroot op minstens 500 euro. Dus het was wel de moeite om naar Holten te rijden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onze Fiat Panda van 2006 had een defecte stuurbekrachtiging. Dit is vakkundig gemaakt door Autobedrijf Pots. Snelle en goedkope service!! Zeer tevreden.

Larenseweg 29 7451EL Holten