Vandaag geweldig geholpen door deskundig personeel.Dik compliment .

• Reden bezoek Andere reden

Vandaag 133 km naar Holten gereden i.v.m. vervanging van de stuurhoeksensor van mijn Fiat Panda vanwege uitval van de stuurbekrachtiging. Prettige ontvangst en goede uitleg van het probleem. Na anderhalf uur kon de auto weer opgehaald worden. In de tussentijd in Holten geluncht en winkeltjes bekeken, hetgeen geen straf was. De terugreis verliep voorspoedig met een goed werkende stuurbekrachtiging.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Problemen met stuurhoeksensor fiat Panda. Autobedrijven in regio Hillegom wilden liever niet repareren of de kostbare reparatie uitvoeren die Fiat het liefst ziet. Autobedrijf Pots is een verademing en de rit naar Holten ruimschoots waard.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Onlangs bleek de stuurbekrachtiging van mijn Grande Punto niet meer goed te werken. Bleef maar brommen en trekken naar één kant toe, met uitvallen van de stuurbekrachtiging tot gevolg. Even zoeken op internet bracht mij op het spoor van autobedrijf Pots. De recensies gaven mij een goede indruk, dus heb ik een afspraak gemaakt om de stuurhoeksensor te laten vervangen. Net als alle eerdere klanten al aangaven ben ook ik erg tevreden over de ontvangst door de eigenaar en eigenares van het autobedrijf. Heel hartelijk en prettig. Lekker kopje koffie erbij. Perfect. Meneer Pots is direct aan de slag gegaan. Binnen anderhalf uur was de klus geklaard en kon ik weer op weg. Zojuist weer terug gekomen vanuit Holten. Ik kan u vertellen: mijn auto rijdt weer heerlijk. Alsof er nooit iets mee is geweest. Heeeel erg fijn. De kosten waren vooraf al bekend (ook top!). Zelfs de houder van mijn kentekenplaat heeft meneer Pots kostenloos vervangen (geweldig!). Al met al een heel erg tevreden klant en ik raad het iedereen aan om hier een afspraak te maken, voor welke reparatie dan ook. Marcel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

28-01-17 Mijn stuurbekrachtiging viel elke keer uit, maandags gebeld naar Pots en kon zaterdags terecht bij ze om er na te laten kijken en maken. Werden netjes ontvangen, zeer vriendelijk! Enkele uurtjes laten kon ik mijn fiat punto weer ophalen, en hij stuurt weer als nieuw! Ook hebben ze gezien dat mijn airbag storing gaf en daar hebben ze gelijk even na gekeken zonder extra kosten. Zeer tevreden over dit bedrijf! En ook zeker aan te raden.

• Reden bezoek Andere reden

Prima indruk gekregen van dit bedrijf Reparatie aan stuurbekrachtiging Fiat Panda. Stuurhoeksensor stuk, bekrachtiging viel regelmatig uit, bij dealer moest ik compleet stuurhuis laten vervangen kosten rond de 1000 euro!! Bij Pots aanzienlijk minder, auto stuurt na reparatie weer als nieuw. Zeker aan te bevelen, TOP.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Jennie uit Uelsen Duitsland Wat een prettige ervaring heb ik vandaag gehad bij autobedrijf Pots in Holten. Ik had problemen met mijn fiat punto, het sturen ging soms erg zwaar en bij mijn garage werd mij gezegt dat de stuurkolom niet goed was, en dat er een prijs kaartje aan zat van ongeveer 1000 euro om het in orde te krijgen. Na wat zoeken op de tablet vond mijn man deze garage van Pots, om een lang verhaal kort te maken, ik had vanmorgen een afspraak en nadat ik vriendelijke ontvangen werd met een lekker kop thee, was mijn auto na 1.5 uur klaar ,en ik kon niet geloven dat er zo een verschil was in prijs. Heel dankbaar en tevreden kijken we terug naar de service van Autobedrijf Pots

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Konden dezelfde dag nog terecht. Vakkundige reparatie en goede service. Aanrader

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Een prettige ervaring. Stuurbekrachtiging laten herstellen van de fiat panda, keurig volgens afspraak, netjes verwelkomt en goede koffie

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wij kregen opeens een brandend lampje van de stuurbekrachtiging, in het service boekje stond neem contact op met de dealer, hier kregen we te horen dat de foutcode C10002 was en dat reparatie erg duur zal uitvallen alles moest vervangen worden. Na wat zoeken op het internet op de foutcode kwamen we uit bij autobedrijf Pots, de reparatie kwam een stuk goedkoper uit. Hierop een afspraak gemaakt, dan eventjes 130 km rijden, bij aankomst stond er een heerlijk bakkie koffie op ons te wachten, laten repareren dit duurde ongeveer anderhalf uur en alles was weer perfect, we zijn zeer te spreken over de behandeling die we kregen, zeer vriendelijk. Dit is echt een aanraden voor iedereen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede en gezellige ontvangst! De reparatie van de stuurhoeksensor was snel en vakkundig verholpen. We werden zeer klantvriendelijk te woord gestaan.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag geweest voor reparatie stuurbekrachtiging Fiat Punto. Motor defect en computer vervangen. Prijs €250 excl.BTW. Prima ontvangst en prima vakmanschap.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer tevreden over de hulp, deskundigheid en klantvriendelijkheid van Autobedrijf Pots. Het was de rit van Utrecht naar Holten absoluut waard. Onze Fiat Panda rijdt weer als vanouds en we hoeven niet meer te vrezen voor een uitvallende stuurbekrachtiging. Zoals beloofd is de stuurhoeksensor vervangen voor een prima prijs. En je kunt erop wachten, met 1,5 uur is de klus geklaard.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag langs geweest om een stuurhoeksensor te vervangen. Werd vriendelijke en enthousiast ontvangen. Reparatie werd gedaan en ik kon er op wachten onder genot van een bak koffie. Binnen 1,5 uur weer op pad met een super sturende auto. Top service en gemoedelijkheid. Super tevreden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer prettig bedrijf. Ging er een vanwege probleem met rode lampje stuurbekrachtiging Punto Sporting uit 2002. In plaats van hele nieuwe stuurkolom vervangt Pots enkel de stuurhoeksensor waarmee het probleem is opgelost en je honderden Euro\'s bespaart. Bij binnenkomst werd me direct een kopje koffie en een stukje appeltaart aangeboden. Daarna tijdens reparatie gezellig even Holten ingedoken, w trouwens ook prachtig kunt fietsen. Binnen 2 uurtjes was het klaar en het probleem is volledig verholpen. Kan nu weer met een veilig gevoel de auto instappen. Echt geweldige service en zeer vriendelijke menden. Aanrader!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Erg deskundig en vriendelijk personeel! Ik had problemen met mijn stuurbekrachtiging dat het niet meer deed. Een aantal garages in Deventer langsgegaan om te vragen wat het me gaat kosten, 600 tot 1000 euro! Op Internet garage Pots uit Holten gevonden. Een afspraak gemaakt om de auto door te meten, advies nieuwe stuurbekrachtingsmotor moet erin. Voor 250 euro en een uurtje geduld konden ze hem weer maken. Een uurtje later kon ik met mijn punto hgt weer sturen en gassen. Prijs kwaliteit en service echt een aanrader.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Duidelijke informatie op de website met duidelijke vooraf prijzen voor reparatie stuurbekrachtiging Fiat Punto.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Afgelopen periode kregen we opeens een brandend lampje van de stuurbekrachtiging, daarna onze Fiat garage bezocht, kregen we te horen dat reparatie wel zeker 850 euro zou kosten. ze spraken over stuursensor en stuurkolom vervangen. Gelukkig na zoeken op internet vond ik garage Pots in Holten, voor ons niet naast de deur. Deze vroeg 350 euro voor vervanging stuursensor inclusief kalibreren en btw. Afspraak gemaakt met de zeer vriendelijke eigenaar Erik Pots , werd ik na 250 km rijden met verse koffie ontvangen. Deze ging onmiddelijk aan het werk en na 1,5 uur was de Panda klaar en na testrit gereed voor de terug weg. Je snapt dat deze ervaring voor ons een warme douche was , daarom bevelen we garage Pots te Holten van harte aan met een cijfer 10.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede garage mensen met belangstelling voor hun vak, voor de klant een keurig werkplaats tarief. wij zijn er gelukkig mee.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Ken het bedrijf al erg lang. In het verre verleden veel bij vader Roel Pots in de garage geweest. Zeer goede en warme herinneringen aan! Merie heeft het Veel koffie en koek gekost en altijd geweldig sociaal gezicht. Nu Eric de garage verder doorzet is die sfeer nog steeds aanwezig naast een goede vakmanschap. Kortom een fijne garage die aan te bevelen is.

Van de zomer op vakantie geweest in Landal Greenparks te Holten. Mijn Renault Espace kreeg kuren en gaf een melding dat het inpsuitsysteem defect was. De auto kon nog enkel in de servicestand rijden (max. 50/60 km/uur). De plaatselijke Renault dealer te Rijssen wilde mij niet helpen (monteurs op vakantie, geen zin, te lastig....etc..). Ik vond dit schandalig! Twee dagen later zat de vakantie erop en we hadden dus geen vervoer om naar huis te komen. Sta je daar met je gezin. Maar het interesseerde Munsterhuis geen biet. Via ANWB bij garage Pots gekomen. Zij hebben een 2de hands gasklep geplaatst en de auto draait weer. Dit alles binnen 1 dag. We konden weer naar huis! Super service en een bedrijf waar je nog menselijkheid tegenkomt ipv zogenaamde \'vakgarages\' die geen klussen aannemen waarmee niet genoeg te verdienen valt. Resume: Pots: 10 punten, Renault garage Munsterhuis te Rijssen: 0 punten

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

13 augustus 2015 bij autobedrijf Pots geweest voor reparatie stuurbekrachtiging van mijn Fiat punto. na eerst bij lokale garages bij ons in Dronten langs geweest te zijn , ben ik met rot geschrokken van de toren hoge kosten. via internet bij Pots terecht gekomen, ik had een afspraak om 11.00 uur maar aangezien ik de reistijd wat verkeerd had ingeschat was ik er al om 10.15 uur. Pots begon direct aan de klus en tot mijn vreugde stond de auto toen ik om 11.30 terug kwam keurig gerepareerd klaar. de kosten waren precies zoals de prijsopgave. de lange rit was dit zeker waard, ik ga dan ook mijn garage direct op de hoogte brengen dat zij klanten met hetzelfde probleem naar Pots moeten door verwijzen. met recht een TOPZAAK

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Stuurhoeksensor Grande Punto vervangen. airco doorgemeten en bijgevuld. Zeer vakkundig en verklaart meetresultaten. Prijs volgens offerte .Motorolie bijgevuld(gratis) Na afspraak op zatermorgen geholpen .Zeer klantvriendelijk!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Begin van week contact gezocht goed overleg gehad over het probleem met de stuurbekrachtiging van de Punto van mijn zoon. Afspraak kon gelijk op de zaterdag, daarbij zeer goed en deskundig geholpen. Probleem tot op heden opgelost hopelijk blijft dat zo. Ook het doormeten van de accu ivm startproblemen geen probleem service van de zaak. Dat alles onder het genot van een kop koffie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekend! Een garantie van één jaar zou het vervolmaken.