Deskundig & behulpzaam.TOP service!

Eerste keer bij Garage Pots,de waterpomp van mijn Jaguar F Type was kapot,de auto stond in Diepenveen ze regelden het transport naar Holten.Communicatie met Dick is goed, houdt klanten, in mijn geval, goed op de hoogte van hetgeen aan reparaties nodig is.Er werd mij netjes alles uitgelegd wat er mis was, wat er precies vervangen zou moeten worden, met per onderdeel wat er mis was en hoeveel dit ongeveer ging kosten,ze laten sowieso altijd alle onderdelen zien die ze hebben vervangen. Ze hebben een leenauto waar je gebruik van kunt maken, echt een top garage in Holten!

Top bedrijf, snel goed en klantvriendelijk!

De stuurbekrachtiging van mijn auto sloeg er opeens af, sturen was bijna niet meer mogelijk. Toen ik dit bedrijf belde wisten zij eigenlijk vrijwel meteen wat er mee aan de hand was. Bij aankomt werd ik erg vriendelijk behandeld. Mijn auto was erg snel gemaakt en het was inderdaad het probleem wat ze aan de telefoon hadden verteld. Het was een sensor in het stuurhuis en niet het hele stuurhuis zelf. Dit scheelt mij bijna 800€ met wat andere garage hadden gezegd! Hier zeker heen gaan!

De redder van onze Fiat Punto

Bij ons ging ook het rode lampje van de stuurbekrachtiging onheilspellend branden met af en toe akelig sturen. De Punto is van 2005 en dan zit je ineens met een kostbare reparatie. Was hij het nog wel waard ? Voor ons dus wel zeker na kennis te hebben gemaakt met garage Pots; zij hebben voor een schappelijk bedrag de reparatie kunnen uitvoeren. Fiat stuurt weer als vanouds. Nog bedankt voor de service en de redding van onze auto. Na de ontvangst met koffie stonden er ook nog eens twee fietsen voor ons klaar om het dorp te verkennen. Prima geregeld. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Uitstekend Vakmanschap

Melding in display. (Volgens boekje lamp) camper fiat Ducato 2.3. Bij uitleg garage hebben ze er direct naar gekeken. Conclusie lampje aan zijkant was 3w ipv 5w. En achterlicht was door vorige eigenaar aan mekaar geprutst. Wat dus tijdens vakantie melding in display knipperend aan/uit ging best wel vervelend. Monteur vd garage Vakman en was bekend met dit soort klachten. Vervolgens afspraak gemaakt om de storing te verhelpen.

Top bedrijf!

Al een tijdje was ik ook zoek naar een autobedrijf die mijn Fiat oldtimer kon uitlijnen. Autobedrijf Pots maakte direct tijd ondanks de drukte. Super snel geregeld en echte vakmannen. En dat voor een super prijs. Kan het iedereen aanrader

Geweldig !!!!

Vanmorgen, 22 april, begaf de stuurbekrachtiging van mijn panda het. Paniek,paniek,paniek. Mijn vaste Fiat garage gebeld maar daar kon ik helaas pas na 30 april terecht. Nog grotere paniek omdat ik morgenochtend voor 1200 uur in Elburg moest zijn i.v.m ziekte en ziekenhuis bezoek in Groningen en Zwolle. Rond gebeld in Twente, ik kwam op de site van Autobedrijf Pots in Holten. Ik heb gebeld en de situatie uitgelegd. Ik werd ontzettend vriendelijk te woord gestaan. Meneer ging zijn best doen om een extra monteur te vragen om toch nog voor mij de reparatie uit te voeren. Hij belde met 5 minuten terug met goed antwoord!!!!, Het was 1300 uur en om 1400 uur kon ik de auto brengen. Ik blij,blij. Ik werd ongelooflijk aardig ontvangen, ik wist dat het een kleine 2 uur zou duren maar dat maakte mij niet uit. Ik had mijn krant en een puzzelboekje meegenomen en met lekkere koffie van de firma is de reparatie keurig uitgevoerd. Deze garage kan ik bij een ieder aanbevelen. Hartelijke groeten, Mevr Miltenburg. Oldenzaal.

Toppie klasse service, aardige mensen

Vandaag langs geweest om een stuurhoeksensor te vervangen. Werd vriendelijke en enthousiast ontvangen. Reparatie werd gedaan en ik kon er op wachten onder genot van een bak koffie. Binnen 1,5 uur weer op pad met een super sturende auto. Top service en gemoedelijkheid. Super tevreden. Bedankt Dikkie De Amsterdammer Bureau warmoesstraat

Uitstekend en netjes geholpen.

Vandaag geweest voor de auto verkoop service. Uitstekend en netjes geholpen. Bedankt!

Prima garage met vakmensen.

Wij hebben een Fiat Panda uit 2005 met een bekend Fiat probleem, rood lampje in dashbord en stuurpomp valt uit. Bij onze garage in Rotterdam waar wij al geruime tijd met plezier komen vertelde ons dat de stuurpomp of stuurhoeksensor waarschijnlijk defect zou zijn. Op zoek naar een goede gebruikte of gereviseerde zou hem veel tijd kosten en voor ons een stuk duurder na montage. Hij rade ons aan zelf te zoeken om de kosten wat lager te houden. Via het internet hebben wij garage Pots gevonden, na het lezen van de reviews heb ik gebeld voor wat informatie. Na het telefoongesprek, wat mij al een goed gevoel gaf, gelijk voor de volgende dag, vandaag, afspraak gemaakt. Natuurlijk was ik te vroeg, had me beetje vergist in de rijtijd, 1 uur 3 kwartier, kwam ik te vroeg op de afspraak maar, kreeg gelijk vers bakkie koffie. De monteur ging zo goed als gelijk aan het werk, na het uitlezen en het dashbord demonteren kon hij mij vertellen dat de vorige eigenaar waarschijnlijk zelf de kolom met stuurhoeksensor had vervangen want, er miste een moer op de stuurkolom en de kruiskoppeling zat niet echt vast. Het was nog de verkeerde kolom ook. Er werd mij de optie aangeboden om een gebruikte gereviseerde kolom te plaatsen, heb ik gelijk gedaan. Na 2 uur werk was de Panda klaar, stuurhoeksensor, kolom vervangen en gedelibereerd. Ik in de Panda terug naar Rotterdam met een brede glimlach op mijn gezicht en rijdend zoals de Panda moet rijden. Totale kosten € 425,-- inclusief btw, Stukken goedkoper dan andere garages die we hadden gevonden. In het kort, Prima garage met normale prijzen waar mensen werken met aandacht voor de klant en plezier in het werk. Heb je een Fiat met problemen, bel eerst garage Pots voor je verder zoekt. Wil je het dorp Holten bezoeken tijdens het wachten ? Er staat een fiets voor je klaar bij de balie. Mannen, alsnog Hartstikke bedankt voor de goede service.

Goeie service

Defect stuurbekrachtiging. Heel snel en vakkundig geholpen. Zeer vriendelijk en hebben verstand van zaken. Ik zou anderen deze zaak zeker aanbevelen.

Top zonder capsones

We hadden problemen met de stuurbekrachtiging van onze Fait Panda. Onze eigen garage waar we de auto in onderhoud hebben wilde een geheel nieuwe stuurbekrachtiging installatie monteren . De kosten zouden ongeveer 750 euro zijn ,maar ze zeiden dat er gespecialiseerde bedrijven zijn die onderdelen kunnen vervangen .Hier hadden zij geen ervaringen mee . Wij zoeken op internet en hier kwam de Firma Pots er erg goed vanaf i.v.m vele goede reviews. Hier een afspraak gemaakt en deze was snel geregeld . Vandaag er naar toe gegaan en na 1,5 uur was de klus geklaard. En voor nog niet de helft van de prijs van de garage. Nieuwe stuurhoeksensor geplaats. We zijn er zeer tevreden mee. Van ons ook een dikke 10 !!!

Gewoon goed

Deskundig mensen

Uitstekende gastvrije garage!!

De stuurhoeksensor van mijn Fiat Punto was defect, en na een telefoontje kon ik op korte termijn al een afspraak maken. Voor een relatief laag bedrag is er door Pots een nieuwe ingezet. Bij het uitlezen na vervanging van de sensor gelijk even de hele auto uitgelezen en een aantal lampjes vervangen, dit geheel kosteloos. Een garage met kennis van zaken, klantvriendelijk en een passie voor wat ze doen. Ik ga hier zeker weer terug komen want deze garage gaf mij gelijk een vertrouwd gevoel. Garage bedrijf Pots, nogmaals ontzettend bedankt voor het repareren van mijn stuurbekrachtiging.

Fantastisch geholpen!

De stuurhoeksensor van onze Fiat Grande Punto uit 2005 is netjes, snel en vakkundig vervangen door Autobedrijf Pots. Goede service, vriendelijke mensen en veel verstand van zaken. Wij zijn er erg blij mee en zijn goed geholpen!

perfecte afwikkeling.

Vandaag mijn auto verkocht via de ANWB. Voor een beoordeling inzake de staat van de auto diende ik mij te vervoegen bij autobedrijf Pots. Ik werd vriendelijk ontvangen door de receptionist de heer Timmermans. Hij vertelde mij hoe e.e.a. in zijn werk ging etc. Na de positieve beoordeling heeft hij contact opgenomen met de ANWB en het resultaat doorgegeven waarna ik het vrijwaringsbewijs en de aankoopnota ontving. Hij bood me nog aan mij naar het station te brengen doch dit was niet nodig omdat ik de fiets had meegenomen. Samengevat: vertrouwens volle en fijne ontvangst. Duidelijke uitleg en afwikkeling. Ik heb me echt op mijn gemak gevoeld.

Uitstekende garage. Je wordt eerlijk behandeld. Goede relatie met klant. Deskundige hulp als er iets mankeert aan je auto.

Stuurbekrachtiging fiat Punto hersteld, top! Goed bedrijf en aardig personeel

• Reden bezoek Andere reden

stuurbekrachtiging Fiat punto perfect hersteld, het was druk kom dan maar even op zaterdag morgen anderhalf uur en weer o.k. super

• Reden bezoek Andere reden

Vanuit Limburg 230Km gereden voor de reparatie van de stuurkolom sensor Fiat Punto. Na telefonisch overleg een afspraak gemaakt ook over de prijs. Elders rond 1000 Euro en hier 285 Euro. Ik moet zeggen dat enige scepsis bij mij opkwam maar de man verzekerde mij dat ik zou wegrijden met een werkende stuurbekrachtiging. Opvallend was de rustige vriendelijke toon tijdens het gesprek. Bij aankomst verdween het laatste restje twijfel. Vriendelijk en bij een heerlijk kopje koffie lichte de eigenaar de werkwijze toe. Wij mochten in de kantine plaats nemen het was er lekker warm en mochten van alles gebruik maken. Na een half uur kregen wij de eerste bevindingen meegedeeld en werd vervolgens de reparatie uitgevoerd. Tussentijds werd er gepauzeerd door het personeel en de aanwezige dochter Daphne wat een leuk kind ze kleurde er lustig op los. Deze jonge mensen waren ook zeer vriendelijk en niet gejaagd de baas kwam er bij zitten en een leuk gesprek vond plaats. Een fijne warme sfeer tijdens mijn hele verblijf hier wat een verademing. Na pakweg twee uur was de auto klaar, gekscherend vroeg ik of wij de hele dag mochten blijven. Na de betaling vertelde de eigenaar dat er zes maanden overdraagbare garantie op de reparatie zat. Na een vriendelijk goede reis gewenst reden wij enigszins prettig verbaasd en met goede zin terug. De 500km heen en terug voelden helemaal niet meer zo bezwaarlijk aan. We hebben nog gelachen dat wij in het vervolg al onze beurten hier zouden laten doen gekoppeld aan een weekendje weg in Holten! Een buitengewone aanrader. Bedankt mijnheer Pots

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag voor een revisie/vervanging van een stuurhoeksensor geweest bij autobedrijf Pots. Bij aankomst een heerlijke bak koffie aangeboden en ik ben zeer tevreden over de manier van werken. Alles werkt weer prima, snelle services, kon erop wachten. Het bedrijf is zeker aan te raden. Nogmaals dank voor jullie snelle en goede service. Roger

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

stuurbekrachtiging van gele fiat panda 29kxf9 vervangen op 6 mrt j.l. Heel goed ontvangen- direct koffie aangeboden na rit van 150 km uit den haag - nadat vooraf afspraak was gemaakt. KWas de bon kwijt, dus mijn reactie is wat vertraagd (4 mnd ! ). En t werkt perfect.

21 september geweest voor het maken van stuurbekrachtiging, ik ben netjes ontvangen, kreeg een kop koffie en ben even het centrum ingegaan. Keurig gebeld dat de auto klaar was en weer pak gekeurd. Dit uit omgeving den haag. Ze zijn gespecialiseerd hierin en heeft me veel geld bespaart. Zou zo weer terugkomen mocht het nog een keer gebeuren. Mvg, michael

• Reden bezoek Andere reden

Mijn Fiat Punto stuurbekrachtigings motor was binnen een mum van tijd vervangen. Uitstekende service, vriendelijk, met een goede bak koffie. Dit soort vakmensen is zeldzaam.

Larenseweg 29 7451EL Holten