Uitermate goed

We kunnen op het advies vertrouwen

Wij worden altijd fijn geholpen

Alles wordt top uitgelegd over onderhoud-en vervanging van onderdelen.

Erg mooi dat fabrieksfout gratis wordt hersteld

Let svp op of bij sloten geen te korte bouten worden gebruikt om vast te zetten Ik had ook tamelijk verschrikkelijk over de kop kunnen gaan

Zoals afgesproken

Een nieuwe fiets bij Pot aangeschaft voor onze jongste zoon. Service weer zoals afgesproken!

In 1 woord fantastisch

Geweldig bedrijf

Deskundig, zeer vriendelijk en vlot geholpen

Worden altijd super goed geholpen, zijn heel tevreden.

Ze helpen je geweldig met problemen op te lossen

Goeie service en vriendelijk personeel

Netjes en vriendelijk geholpen en ze hebben de fiets perfect afgeleverd

Wat is afgesproken met een beurt ook doen

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitleg wat er was gedaan aan de fiets (beurt)

Vakkundige mensen

Iedereen wie hier werkt geeft vakkundig advies

Prima en snelle service ondanks de drukte

Coronavirus of niet: Pot Tweewielers blijft reparaties snel en correct uitvoeren

Prima allemaal.

Laatst heeft mijn fiets een beurt ondergaan. Ik heb een (elektrische) leenfiets tijdelijk meegekregen. Beurt snel en prima uitgevoerd.

Super. echt aan te bevelen.

Geen minpunten.in een woord geweldig.

Kundig en geduldig voorgelicht.

We zijn blij met de gemaakte keuze voor onze gekochte fietsen. Vlot en duidelijk geholpen. We zullen ook makkelijk binnenstappen als er iets aan de hand zal zijn met onze fietsen.

goed team, zowel verkoop en service.

Aardig en duidelijke uitleg bij de aanschaf van een nieuwe fiets en goede service.

Geweldig!

Een nieuwe fiets gekocht voor onze zoon ter ere van de heilige communie. Goede uitleg, alle tijd voor de klant. Bij de aflevering ontving onze zoon de fiets versiert met slingers en balonnen. Geweldig! Erg feestelijk!

Klantvriendelijk! Fiets aan huis afgeleverd.

Goed en deskundig bedrijf met prima service

Nieuwe computer op elektrische fiets.

Grandioos

Geweldig bedrijf

!

Mensen die liefde hebben voor hun vak

De algemene indruk van Pot Tweewielers V.O.F. is dat men er weet waar men over praat. Je betaald er misschien wel wat meer dan in een webshop maar daarvoor krijg je de service die alleen een fysieke winkel je kan geven. Ook kun je er terecht voor deskundig en ongekleurd advies over van wat er ook verkocht wordt. Of dat nou een zadel, fietstas of fietsverzekering is en alles hiertussen.

Goede snelle service, vriendelijke mensen

Word er altijd goed en snel geholpen

Prima service.

Al jaren ons vast adres voor de fiets. Heel goede ervaring en goede service en altijd passend advies.

Wij waren de 2de en 3de beurt van de mountainbike helemaal vergeten en jullie waren zo schappelijk dat we hier alsnog gebruik van mochten maken tegen de speciale tarieven die hiervoor gelden. Echt top. Ondertussen zijn ze voor de 2de beurt geweest en niets op aan te merken!