Fantastisch

Het in Enschede onmogelijke , mogelijk gemaakt Top!!!

Snelle eerlijke service

goede service

tevreden over de geleverde service

deskundig, to point en service gericht ook toen er wat problemen waren

het is een prettig zaak om een trekking fiets te komen omdat ze deskundig zijn en een manier hebben die niet verkoop poucherig is. Toen er wat problemen waren (een langzaam leeg lopende band) werden die op een goed manier opgelost.

Gewoon pot waardig

Gedreven ondernemer

Passie voor fietsen

Super!

Online een afspraak gemaakt en kon meteen terecht. Goed geholpen en alles goed gemaakt. Top winkel! Voor herhaling vatbaar.

Super, zeer klantgerichte top service

Zou daadwerkelijk niet weten wat ze beter kunnen doen

Attent, vriendelijk en behulpzaam. Vertrouwd adres.

Het wachten op de levering van de ebike duurde langer dan verwacht. Ik werd correct op de hoogte gehouden en eventueel een vervangende fiets aangeboden. Goede communicatie is voor mij belangrijk.

Grandioos

Meedenken over de kleinste details en zeer goede adviezen en tips....en vooral betrouwbaar en eerlijk naar de klant toe.....wij zijn zeeeer tevreden

Meerdere fietsen gekocht voor het hele gezin. Goede zaak prima service

Top geholpen.

Goede informatie, service en uitleg.

Nog steeds twijfeles

Ik heb nog steeds het gevoel dat er een probleem is met het stuur (vering). Kom er waarschijnlijk nog op terug.

Beste Hans, Wat vervelend om te horen dat je ervaart dat er een probleem is met jou vering van de fiets. Graag zien we je terug bij ons zodat we naar een oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groeten namens Pot tweewielers

Uitstekend advies en zoals altijd prima service

Zie boven

Simply the best

Half jaar oude Koga tikt irritant tijdens het rijden. René is 1.45 uur bezig geweest. Alles dat maar enigszins kon tikken is los gemaakt, schoongemaakt en ingevet. Geen tik meer te horen. Het is voor mij een uur rijden. Soms verklaar ik mezelf voor gek om zover te gaan, maar dit maakt de rit meer dan goed. Fijne mensen, altijd opgewekt en nooit sjaggerijnig. Afrekenen? Nope, zo is het goed.

Prettig bedrijf

Een 10 voor de verkoop / werkplaats : Prima service, inzet, communicatie en kunde Een 7 voor de gekochte Koga ebike : Een voldoende, maar zeker geen uitblinker

Vriendelijk en deskundig

Hier werken gepassioneerde vakmensen met aandacht en tijd voor de klant.

Goede uitleg en informatie, nemen de tijd voor de klant

mijn mountainbike is weer topklaar

goede en deskundige reparatie van mijn mountainbike door Pot.

Alles snel geregeld (fietsplan)

Toppie. Zeer tevreden en kwaliteit.

Altijd correct behandeld en serieus genomen. Goede service en kwaliteit. Mee denken en duidelijke communicatie.

positief op alle fronten

positieve ervaring: snelle reactie op emailvragen goed degelijk advies meedenken om tot een oplossing te komen punctueel en betrouwbaar Jammer dat Pot tweewielers niet in de omgeving van mijn woonplaats Leidschendam is gevestigd. Ondanks de lange reis was mijn bezoek aan de winkel/werkplaats in Haaksbergen zeer de moeite waard. Ik kan weer fietsen na een wat minder succesvolle knievervanging. Hartelijk dank!

Vakkundig , betrouwbaar en klantvreindelijk

We hebben twee E- Bikes van Trek gekocht. Er werd goed naar onze wensen geluisterd. Prima service en vakkundig advies. En zeer vriendelijk. Van de medewerkers kregen we bij het ophalen van de fietsen nog wat uitleg en tips voor het gebruik van de fiets op een vakkundige en plezierige manier Al met al Top

goede uitleg, goede service, goede buurman!

goede uitleg, goede service, goede buurman! ook na de zoveelste keer bleef men geduldig uitleggen aan deze Atechnische klant. Waarbij ze ook goed luisterden naar mijn behoeftes wat een nieuwe fiets aangaat. En ook dat het zo dichtbij is is een pré.

Goede service, vriendelijke mensen.

E bike voor servicebeurt geweest.