Vakkundig voorgelicht over driewiel fiets

Heel vriendelijk en zeer vakkundig geïnformeerd. Rene dacht mee en kwam zelf met oplossingen! Top gewoon!

vriendelijk, verstaan hun vak goed

Ik was op zoek naar een overjarig herenmodel Koga fiets Bij Pot geslaagd. Goed advies Mijn man wilde een aantal veranderingen aan de fiets en deze is netjes uitgevoerd.

Prima persoonlijke service

De sfeer en advies passend bij een familiebedrijf!

Uitstekende service,

Duidelijke afspraken en altijd vriendelijk!

Deskundig vriendelijk en ruim de tijd nemen ook als je vragen hebt

Goed holpen.

Geweldige service in aller opzicht ,cijfer 10 is nog te weinig, echt top winkel en personeel

Toppers

Alles prima geregeld

Uitstekende service!

Zeer goed en vriendelijk geholpen

fijn en goed geholpen

goed en altijd tijd om te helpen

Uitstekende ervaring

Goede informatie en luisteren goed naar wat jij wilt hebben en wikkelen het netjes af en nemen de tijd daarvoor.

Zeer correct

Goede service!

N.a.v.een opmerking van mijn kant werd er gelijk actie ondernomen

Ik ken ze nog maar kort.

zie bovenstaande

Prima service en goed advies

Goed advies gekregen over de verschillende electrische fietsen. Daarna de mogelijkheid gehad om ze uit te testen Fiets wordt goed afgesteld op de bestuurder m.b.v. en bodyscan

Het in Enschede onmogelijke , mogelijk gemaakt Top!!!

Snelle eerlijke service

goede service

tevreden over de geleverde service

deskundig, to point en service gericht ook toen er wat problemen waren

het is een prettig zaak om een trekking fiets te komen omdat ze deskundig zijn en een manier hebben die niet verkoop poucherig is. Toen er wat problemen waren (een langzaam leeg lopende band) werden die op een goed manier opgelost.

Gewoon pot waardig

Gedreven ondernemer

Passie voor fietsen

Online een afspraak gemaakt en kon meteen terecht. Goed geholpen en alles goed gemaakt. Top winkel! Voor herhaling vatbaar.

Super, zeer klantgerichte top service

Zou daadwerkelijk niet weten wat ze beter kunnen doen

Attent, vriendelijk en behulpzaam. Vertrouwd adres.

Het wachten op de levering van de ebike duurde langer dan verwacht. Ik werd correct op de hoogte gehouden en eventueel een vervangende fiets aangeboden. Goede communicatie is voor mij belangrijk.