goede uitleg over e bike

op al mijn vragen kreeg ik andwoorden ook wat niet zo was

aflevering

De ventielen niet aangedraaid, koplampen niet afgesteld! bij de afgeleverde elektrische fiets

Mijnheer Lenderink, het spijt ons dat dit zo gegaan is. Dit is zeker niet onze bedoeling en streven erna om alles zo goed mogelijk te doen. Mocht u opmerkingen of vragen hebben helpen wij u graag. In elk geval bedankt voor u review, wij zullen er naar streven dat het in de toekomst niet per ongeluk weer fout gaat.

Prima!

Alles zoals afgesproken! Leen-fiets, kosten zoals geraamd, keurig op tijd uitgevoerd.

Blijvende goede service met persoonlijke aandacht en advies.

vakbekwaam en klantgericht

Al jarenlang tevreden klant.

Altijd super geholpen ook advies top.

Uitstekend geholpen

Dit was mijn eerste ervaring met deze fietsenwinkel en haar medewerkers en ga er in de toekomst met plezier naar terug

Top, keurig gebeld voor akkoord extra reparatie

Perfect en betrokken

Fijne zaak en goede service.

Zie boven

Klasse zaak

Altijd uitstekend advies, of je een onderdeel koopt en wil weten hoe het moet of iets laat repareren, altijd uitstekende service

Gewoon een uitstekend bedrijf!

Uitleg, service en betrouwbaar.

Klantgericht en persoonlijk.

Goede afspraken en goede afhandeling.

Vakkundig en kennis van zaken. Goede service.

Paar jaar geleden een mooie elektronische fiets gekocht van het merk Trek. Nog steeds blij met deze aankoop. Naar goede uitleg en kennis over deze fiets.

Fantastisch bedrijf, dat klantgericht werkt met veel plezier.

Alle vragen worden prima beantwoord. De werkzaamheden geheel volgens de bedoeling uitgevoerd. Kwaliteit en prijs staan de juiste verhouding en men is zeer vriendelijk. Aanrader.

Goede Service!

Online een afspraak ingeboekt. Dag ervoor gebracht en s'morgens al klaar. Vooraf eerst een prijsindicatie gekregen. Super!

Prima vakmensen

Je wordt er altijd netjes geholpen

Prima en keurig

Zeer goed geholpen en vriendelijk personeel .

Prima top

Ik fiets weer met plezier een grote pluim Voor jullie

Prima service, ook in deze coronatijd!

Deskundige voorlichting en onder de "corona" omstandigheden optimale service...

Prettig en vakkundig

Het is altijd in orde.

prima, onderhoudsbeurten voor de fietsen gedaan!

goed geholpen

Ze zijn geweldig

Deskundig en vriendelijk en correct

Goede service en lekker punctueel, daar houd ik van

Ik kwam voor de eerste beurt van mijn nieuwe fiets. Heb een uurtje wat boodschappen gedaan en toen ik terug, kwam was de fiets klaar. Alles nagelopen. zadel opnieuw afgesteld. Versnellingsnaaf geolied zodat hij nog soepeler loopt en nog zo wat dingetjes om van het fietsen te genieten.

Behulpzaam, vakkundig en vriendelijk!

Prima service en vakkundig personeel!

Prettige, goed en snelle service!

Snel en gemakkelijk online afspraak gemaakt voor eerste controlebeurt e bike. Prettig en snel geholpen.