super service

Bij problemen met tweewielers kun je goed terecht bij Pot. De monteurs hebben altijd de intentie om indien mogelijk direct het probleem aan de tweewieler te verhelpen. Mocht dit niet kunnen vanwege een te grote ingreep of drukte word er wel een zo snel mogelijke afspraak gemaakt. Super want iedereen wil toch zo snel mogelijk geholpen worden.

Prima geholpen.

Ze hebben onze fietsen goed nagekeken, en de jaarbeurt gegeven. Ze fietsen weer als nieuw.

Prima zoals ik van ( Pot) gewend ben

Gewoon goed

prima !

Vriendelijk , bereidwillig en vakkundig

Prettig geholpen

Fijn en snel geholpen

Geweldige zaak!

De aandacht die er is om de perfecte fiets samen te stellen

Persoonlijk, vakkundig en super service

Over de aankoop van mijn nieuwe MTB ben ik zeer tevreden. Vooraf vakkundig en gedegen advies gekregen, aansluitend bij mijn wensen en voorkeuren. Deze vriendelijke vakmensen hebben veel kennis van zaken. Goede service met bike fitting, persoonlijke aandacht, meedenken en pro actief in contact over de voortgang van de levering. Na aankoop vanuit service en garantie werden er direct wat kleine zaken opgelost. Top!

Voor winterbeurt fiets gebracht.

Goede service!

Goede service!

Het is goed

Onaangekondigd binnen vallen en direct geregeld.

Onaangekondigd binnen lopen met een probleem wordt direct opgepakt en opgelost. Netjes via de app een melding wanneer de fiets weer gereed stond.

terzake kundig personeel

, houden je ook op de hoogte van eventueel extra kosten

Vriendelijke en efficiente service

Snelle en vriendelijke service

Gewoon goed

Prettig, duidelijk en snel geholpen.

Een electrische fiets bij Pot gekocht. Zoals gezegd prettig, duidelijk te woord gestaan. Ik kon mijn nieuwe fiets na één werkdag afhalen! Heel blij mee.

Uitstekende service en communicatie

Duidelijke uitleg en communicatie bij de verkoop.

Deskundig en zeer klantgericht

Kwam binnen voor een zadel en ging na een paar bezoeken weg met een fantastische fiets. Na 60 jaar eindelijk een fietsenzaak gevonden die mij zonder te vragen vertelde wat er belangrijk was bij het kopen van een fiets en niet in 5 minuten, maar Rene Pot heeft daar heel veel tijd voor uitgetrokken. Omdat ik 60 km verderop woonde dacht hij dat ik die fiets niet bij hem ging bestellen, maar ondanks dat toch heel veel tijd aan mij besteed. Natuurlijk heb ik toen de fiets bij hem besteld.

Heel goed,wij zijn tevreden

Correct en goede service.

Tevreden

N.a.v. de eerste service beurt aan mijn nieuwe fiets kan ik zeggen dat dit keurig volgens afspraak gedaan is. Het resetten en/of updaten heeft geholpen. Klacht heeft zich nog niet weer voorgedaan. Tevreden dus.

Heel goed

Goede uitleg en service. Werd erg prettig geholpen.

Probleem netjes en goed deskundig verholpen.

Fietssleutel maakte het slot niet gemakkelijk open. Dit is onder garantie vervangen door een compleet nieuw slot inclusief het slot van de e-bike accu. 1 dag een leen fiets gebruikt en het probleem is netjes en goed verholpen

eerlijke zaak, met zeer deskundig personeel

Deskundig personeel.

Deskundige voorlichting.

Deskundig

Eerste controle voor nieuwe fiets. Leenfiets stond klaar. Wacht nog op telefoontje over besteld zadel.