klantvriendelijk

fijn dat mijn fiets werd opgehaald nadat ik een ongeluk heb gehad voor reperatie

Gewoon goed

Gewoon goed

Een goed gesprek over de drie wielfiets en ben zeer tevreden over de mensen die er werken hebben vakkennis van waar over hij spreekt. kan goed zien wat je nodig hebt geeft voor de mensen die slecht ter been zijn weer een goed gevoel bij dat hij en zij weer de weg op kunnen . Ben zeer tevreden

Prettige bediening, deskundig personeel, staan altijd klaar bij kleine mankementen

Plezierige en correcte manier geholpen

Plezierige manier een fiets gekocht , wel probleempje met de nieuwe fiets , deze zijn echter correct opgelost .

Niks op aan te merken

Goede tweedehands fiets voor een mooi prijsje. Had zichzelf bijna te kort gedaan, maar zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.

Goed advies, vakmanschap

Plezierig!

Klantvriendelijk. Top service

Prima service bij afhandeling garantie

Goed geholpen bij een probleem met mijn nieuwe fiets. Prima leenfiets gehad.

Geweldige service en advies, absoluut top!!

Rene neemt alle tijd om een goed advies te geven, oprecht, integer en objectief. Ook de service na afleveren van de fietsen is echt super. Geen nodeloos verkoop van extra zaken, gewoon echte aandacht voor de klanten.

Zorgvuldig en deskundig

Goede service en prima afhandeling van de reparaties.

KEurig geregeld.

NEtjes afsprakennagekomen

prima zaak met goede service

gratis 1e beurt voor mijn fiets snel en bekwaam uitgevoerd, ondertussen genietend van een aangeboden kop koffie.

Uitstekend.

De monteurs hebben net zo lang gezocht tot de bijgeluiden eraf waren. Compliment!

Eerlijk en persoonlijk

Eerlijk en persoonlijk Kun je service verwachten, mocht dat nodig zijn.....

Snel, uitstekende service !!

Staat altijd klaar voor de klant

Monteurs met kennis van zaken

Altijd open voor oplossingen

Verkopers met kennis van het product

Goed wat advies betreft en ook de aflevering met uitleg was goed. Tot nu toe bevalt de fiets goed.

Wordt altijd geweldig geholpen.

Prettig. Sociaal en kundig met hun werk.

Top service

Snelle en goede service!

Zoals altijd prima verzorgde reparatie

correcte service

Je wordt altijd goed en snel geholpen. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig.

Altijd wordt ik er uitstekend en vriendelijk geholpen.

Zelf werk ik graag aan de fietsen in ons gezin en het kan soms zijn dat iets niet wil lukken en bij Pot wordt ik altijd op weg geholpen. Letterlijk en figuurlijk!