Meer als gedacht......

Ik heb pas geleden mijn oude Honda ST1100 ingerolen voor een nieuwere ST 1300 bij een andere motorzaak. Daar wij (mijn vrouw en ik) in september weer richting de eifel gaan wilde ik hier nieuwe banden op hebben en ging naar Pols omdat die dichter bij huis is. Bij aankomst hebben ze de motor eens goed bekeken en er bleek toch nogal wel wat dingen aan de motor te zijn die de andere zaak dus niet heeft gezien of gevonden.. Die zijn inmiddels naar volle tevredenheid van mij door Pols opgelost en ik kan weer veilig de weg op. Achteraf toch blij dat ik naar Pols ben gegaan, zeer professioneel en vakkundig werk geleverd door deze motorzaak. Ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb lol.

Heb recent mijn motor ingeruild op een andere tweedehands motor. Ten aanzien van het gehele inruil/verkoopproces ben ik onder de indruk geraakt van de zeer vriendelijke, vakbekwame maar verantwoord zakelijke werkwijze van Bart vd Pol! Een eerlijke en open benadering van mijn wensen en dat wat mogelijk bleek. Haarfijn uitgelegd en goed onderbouwd. Uiteindelijk tot een goede afronding gekomen met dank aan Bart voor de ontspannen, bijna familiare wijze van de zaak regelen. Topzaak! Hebben er een klant bij (van ver) Lucien

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Na 14 jaar niet te hebben gereden wil ik weer gaan motor tijden. Het zonnetje schijnt, de temperatuur stijgt en tja... dan begint het toch weer door je hoofd te spoken. Bij Pols Motoren in Waalwijk, twee motoren tijdens de \"Honda Road Show\" meegekregen. Samen met Martin Meeuwis, een van de voorrijders, een fantastische middag gehad en weer een beetje het gevoel teruggekregen wat ik 14 jaar heb gemist. Lekker door de polder gereden, de natuur, de vogels, de zwanen, de koeien, de wind. Eerst weg met de Honda CB500X. Fijne motor om mee te beginnen na jaren niet gereden te hebben. Dat was sowieso weer wennen. Daarna voor de eerste keer in mijn leven een semi-automaat meegekregen. De Honda NC750X. Wat een beleving! Even wennen, maar rijdt stiekem gezegd toch wel lekker, ondanks dat ik van te voren wat sceptisch was. Zeker een aanrader! Dankjewel Pols Motoren voor een heerlijke middag. Het was me een groot genoegen om jullie te leren kennen. Top! Roellie.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Ik heb recentelijk mijn motor met een lastige klacht in het motorblok bij Pols Motoren gebracht. Na wat rondzwervingen heb ik voor Pols gekozen vanwege het feit dat zijn Honda dealer zijn en specifieke kennis en expertise hebben van mijn Pan European. Pols heeft voor mij volledig aan de verwachtingen voldaan! Motorblok loopt na grondig onderzoek en vervanging van wat zaken weer als een zonnetje. Een wereld van verschil! De motor blijft vanaf nu in onderhoud in Waalwijk!

• Reden bezoek Onderhoud

Ik wilde na ruim 25 jaar weer een eigen motor. Heb veel motorzaken en beurzen bezocht, maar bij dit familiebedrijf voelde het meteen heel goed. Het team is klantvriendelijk, deskundig en betrokken. Ik heb daar dan ook mijn Honda CB 650 R 2019 en motor kleding gekocht.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Er moet in mijn VFR1200F een specifieke gel accu in die op zijn rug 90 graden moet worden geplaatst. De foute oude accu is door 2 eerdere (Honda) dealers niet opgemerkt. Bij Pols wist men dit wél te vertellen. Deskundigheid ten top en een goed gevoel bij dit bedrijf.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Woensdagavond 19 december 18:00 uur met m\'n motor gestrand net voorbij knooppunt Hooipolder. Ondanks dat het sluitingstijd was zijn ze meteen naar me toe gereden om me te helpen. Top service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

ik kwam bij Pols met een second opinion vraag. Het uitgebreide deskundige antwoord en de openhartige bereidwilligheid tot het geven van informatie resulteerde in mijn overstap naar Pols als reparateur. De vlot ingeplande en uitgevoerde reparatie had het gewenste resultaat.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijn familie bedrijf met de service nr 1. naar aanleiding van loslaten bestikkering van motorhelm zijn de familie Pols en de Helm fabrikant tot besluit gekomen om de helm te vergoeden...dat noem ik klantvriendelijkheid en service. ook het onderhoud en alles rondom mijn motor is TOPPIe. ga zo door Fam.Pols

• Reden bezoek Andere reden

Online twee nieuwe covers besteld het windscherm van mijn Honda CBF1000. Bestellen en betalen via de website ging gemakkelijk. Ik kreeg een mail toen de covers werden verzonden. Binnen 2 werkdagen heb ik de covers in de brievenbus aangetroffen, goed verpakt in een enveloppe die voorzien is van noppenfolie. Pols Motoren nam de moeite om een muntje van 2 Euro op factuur te plakken, omdat ik - standaard - had betaald voor een pakketje, hoewel de covers in een enveloppe pasten (dus minder portokosten). Kijk, daar hou ik nou van: gewoon eerlijk zijn naar je klanten toe.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Zeer goede service en communicatie, heel vriendelijk, zeker aan te raden, dank (Hubert, België)

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste fam.Polsen medewerkers,ik heb in juni mijn Pan 1100 gebracht voor een grote beurt en ik ben zeer tevreden over de service en afwikkeling hier van.Hij rijdt weer als een zonnetje,en stuurt voortreffelijk.Geweldige motorzaak met goede uitleg over de werkzaamheden.TOP.

• Reden bezoek Onderhoud

Ik was opzoek naar mijn eerste motor en wist niet precies wat voor type ik wilde. 1,5 uur uitleg gehad over allerlei verschillende motoren, wat de voordelen en nadelen zijn en wat met mijn lengte (1.95) het prettigst zit. Ontzettend veel van geleerd, en twee dagen later mijn eerste motor gekocht bij Pols. Goede service, en erg meedenkend personeel. Top!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Sinds de wintermaanden ben ik bezig om een RGV250 weer helemaal mooi en zo origineel mogelijk te maken. Hierbij had ik Suzuki bout: 0910008276 Bolt(8x70) nodig. Echter is deze bij Suzuki niet meer leverbaar. Daarop doorverwezen via mijn Suzuki dealer naar Pols Motoren om Honda bout: 95701-0807000 te bestellen. Zodoende telefonisch contact gehad met Frans: Pols motoren heeft zoveel onderdelen in hun database staan, dat het even duurt voordat de onderdelen pagina\'s geladen zijn. Echter nam Frans alle tijd voor me om de specifieke bout toe te voegen in de database, zodat ik hem online kon bestellen. Uiteindelijk 20 minuten aan de lijn gezeten voor een bout van E 1,50. En de bout past ook nog! Dit maak je niet meer dagelijks mee. En bij deze dan ook mijn dank en complimenten hiervoor!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Snel antwoord op vragen. No nonsense. Deskundigheid alom. Zo zou het altijd moeten wezen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vandaag mijn nieuwe motor opgehaald heerlijk koffie gedronken een goede uitleg gehad kortom van mij een 10

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Vandaag door Frans en Wil Pols prima geholpen aan een missend onderdeeltje voor \"iets op wieltjes\" dat defect was. Loopt nu weer op rolletjes en gesmeerd. Dank voor de prima service, we zijn er zeer mee geholpen. Hartelijke groet, Fam. Daane Waalwijk

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Aangeboden een nieuwe importmotor Honda msx 125cc. We zijn gaan kijken.De mannen zaten net te eten,was geen probleem,kentekenplaat erop en gaan.Ding liep als een speer en na wat afspraken,gekocht.Toen was het wachten.De vakantieperiode heeft het allemaal niet sneller doen verlopen,maar ik werd goed op de hoogte gehouden door Ruben Pels over de vorderingen. Eindelijk op 19 augustus j.l 15.00 stond mijn motor(tje) voor de deur.Keurig thuis gebracht voorzien van alle papieren plus extras voor het lange wachten. Een aflevering firma Pels waardig. Heren Pels e.a ook namens mijn vrouw,BEDANKT

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Net en professioneel bedrijf met een goede service, echter op mailtjes wordt niet gereageerd. Ik had na 8 dagen nog geen retourmail ontvangen.Wel tussen tijds gebeld of de mail ontvangen was.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste Peter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Na het lezen van uw beoordeling heb ik, uiteraard, intern nagevraagd wat het verhaal hierachter is. Frans wist mij te vertellen dat uw mail gaat over 2 zeer specifieke stickers voor een motor uit 1984, betreffende een Canadese Import. Stickers die na 33 jaar wereldwijd bij Honda uitverkocht zijn. Daar wij, zoals u zelf reeds aangeeft, de service hoog in het vaandel hebben staan, is hij voor u op internet aan het zoeken geweest en heeft in Mexico mogelijk nog gevonden. Zoals u begrijpt willen wij in deze klanten niet blij maken met een dode mus en hebben eerst geprobeerd contact te leggen met de betreffende Mexicaanse dealer. Daar wij geen Spaans spreken is communicatie in deze zeer moeizaam. Een reactie uit Mexico is tot op heden uitgebleven. Dit is door Frans tijdens het telefoongesprek toen u belde ook aangegeven. Het spijt ons te moeten lezen dat deze extra inspanningen niet in goede aarde vallen cq. niet snel genoeg gaan (ondanks de vakantieperiode). Uiteraard bent en blijft u van harte welkom, ook voor onderdelen van klassieke Honda motoren. Met vriendelijke groet, Bart Pols

2e paasdag op pad, in Waalwijk. Even bij Pols kijken, voor nieuwe helm (oude 6 jaar geleden ook bij Pols aangeschaft) Leuke actie was dat je korting kon bedingen met het trekken van gekleurde paaseitjes Die qua kleur een bepaald, kortingspercentage 10,15 20 % vertegenwoordigde Fraaie nieuwe HJC helm, zwart met transparant vizier aangeschaft Bij nader indien, had ik tocht gaarne er een getint vizier op de helm gehad Na één telefoontje was het geregeld, en het getinte vizier door Pols besteld (keurig sms’je ontvangen dat hij binnen was) Het getinte vizier was duurder. Maar deze werd zonder bijbetaling,,, gratis,,,, ter plaatsen voor me omgewisseld Top !! Tevens in alle rust en onder het genot van een bakkie, nog een scherp geprijsde motorjas gekocht Kortom,,,,, flexibiliteit, betrokkenheid, expertise en prima service…….. zijn kenmerken deze op dit bedrijf van toepassing zijn EM

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Was 2 juni bij Frans Pols Motoren omdat het klepje van mijn helm niet meer werkte...Voor Frans was dat geen probleem die schroefde de helm open en in een ogenblik had Frans het klepje gerepareerd. Kosten...totaal niets gratis voor niks....zo doe je aan klanten binding,,,FRANS dabk je wel voor de oude vertrouwde service van POLS motoren.

• Reden bezoek Andere reden

Reguliere klant sinds 1 1/2 jaar 2e hands motor gekocht

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke mensen, staan je goed te woord. Nadat een gevraagde aanpassing aan mijn brommer door Pols niet het gewenste effect had bereikt kreeg ik mijn geld terug. Erg netjes!

• Reden bezoek Onderhoud

Klantvriendelijk bedrijf , de koffie staat altijd klaar.Goed opgeleide motorfiets monteurs

Over Pols Motoren BV

Pols Motoren is sinds 1954 de Exclusief Honda motordealer voor de regio, Midden Brabant. Wij hebben beschikking over een fraaie showroom en vier kantoorruimten voor verschillende doeleinden. Ook zijn de werkplaats en een groot onderdelen magazijn in het geheel opgenomen. Echte motorliefhebbers komen niet alleen vanwege onze motorfietsen maar ook voor de sfeer er omheen, dus u bent van harte welkom in onze fraaie en karakteristieke showroom, waarin elk type motor zijn eigen karakteristieke omgeving heeft!