Voortreffelijk

We konden snel een afspraak maken en wachten tot de APKKeuring klaar was. Het personeel is altijd erg vriendelijk en hulpvaardig. De berekende prijs is zeer acceptabel . Kortom wij zijn dus erg tevreden.

Super service en eerlijk advies

Bij garage biesheuvel lever ik mijn auto in bij echte vakliefhebbers en professionals. Zo fijn dat ik de garage kan vertrouwen in autozaken waar ik nul verstand van heb. Na elke beurt of check rijdt de auto weer als een zonnetje

fijne garage met goede service

Fijne betrouwbare garage

Nooit teveel betaald!

Bij Garage Biesheuvel ga ik altijd met een goed gevoel weg. Bij andere garages had ik altijd het idee dat ik standaard teveel betaalde. Bij Raymond heb ik dat nooit. Een eerlijke en betrouwbare garage!

Vriendelijk, vakbekwaam en meedenkend

Al jaren klant. Zeer tevreden. Biedt altijd een goede oplossing. Wordt snel geholpen.

Fijne garage, goede service

Echt een fijne en betrouwbare garage met goede service.

Na jaren nog steeds top in bereikbaarheid en service

Heb je een probleem met de auto zelfs tijdens een telefoongesprek vinden ze een oplossing.

Vol vertrouwen vertrouwd

Al vele jaren met groot vertrouwen meerdere automerken laten repareren en onderhouden.

Eerlijk en goed

Prima!

Even tussendoor: geweldig en snel geholpen!

Uitstekende garage, vakkundig en vriendelijk.

Ik kom hier al bijna 20 jaar en altijd goed geholpen.

Betrouwbaarheid

Al sinds 1994 mijn vaste garage. En dat is niet voor niets.

Prima service.

Aardige medewerkers.

Betrouwbare garage

Garage Biesheuvel is al jaren mijn garage en ik ben heel tevreden over dit bedrijf. Goede service, ook bij onderhoud. Ik heb een paar auto's gekocht bij Biesheuvel, nnet als een aantal familieleden.

Prima geregeld alles weer ok

Uitstekend geregeld auto goed gekeurd weer veilig op weg

Hele prettige klantenbenadering.

Hele prettige klantenbenadering. Als het ook maar even mogelijk is kunnen bepaalde zaken ook even tussendoor ge/verholpen worden. Hier voel je je echt gehoord en zonder verkoopdruk.

in alle opzichten perfect

Geen enkel minpunt.

Vriendelijk en kundig te woord gestaan, geen bijzonderheden.

Geen bijzonderheden.

Altijd eerlijke goede service

Er wordt altijd meegedacht over goede als het maar even kan betaalbare oplossingen. Iedereen is altijd erg vriendelijk en ik kom er graag. Eerlijke goede adviezen.

Zoals altijd weer een prima ervaring!

Al vele jaren een zeer tevreden klant.

Voor kleine beurt Zoals altijd top geholpen,vriendelijk professioneel en snel.

Kon deze keer iets beter

Ik had een afspraak voor 10.00 uur, maar dat bleek niet te kunnen.. Mijn auto zou pas om 13.00 uur op de rug komen. Dit hield in, dat ik een leenauto moest nemen om naar huis te kunnen. Ik had andere plannen in Hoofddorp en dat kon dus niet doorgaan. Dit heeft mij dus uren en geld gekost.

Weer heel fijn en snel geholpen. Ook zo fijn dat ik mag blijven wachten, en verwend wordt met een kopje koffie.

Prima geholpen

Geheel volgens afspraak

Perfecte service

Zeer vriendelijk en kundig personeel.

Graftermeerstraat 34 2131 AC Hoofddorp

023 56 33 44 4