Goed cervice weet waar je aan toe bent

Hier ben je nog echt klant, zeer professioneel en Service Top!

Klantvriendelijk, ze nemen alle tijd voor je. Hier ben je nog echt klant, luisteren goed naar je. Zeer professioneel en Service Top!

duim omhoog

Duim omhoog

Staat altijd voor je klaar

Hoe druk het ook is, als je echt een probleem hebt met je auto. Zullen ze altijd proberen je te helpen.

Positief!

Zeer vriendelijk, behulpzaam en snel!

Altijd vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Men is betrokken en zoeken mee naar de beste en economische keuze.

bijna 5 sterren

bandenwissel graag volgende keer wat meer rond t afgesproken tijstip. ik was een kwartier te vroeg en jullie een half uur te laat. bandenwissel bij max is net ff sneller met gemiddeld 2.2 sec Maar gelukkig ligt er genoeg leesvoer. vriendelijk groet Erik

Aardig en oplossing gericht personeel

Goede service en kennis

Goede service door vakmensen

Vlot en prettig geholpen voor een mooie prijs.

Mijn 1e ervaring bij deze garage is heel positief. Ik werd direct geholpen. Men keek verder ipv noodoplossingen en de prijs was absoluut zeer netjes te nomen. Mij gaan ze vaker zien daar (indien nodig dan...:)).

Is goed

Niks te melden

prettig en goed

de prijs van een specjale accu voor hyunda veel te hoog geen pré voor het merk

Goed geholpen bij lege accu

Met opeens een lege accu, garage gebeld. Ik kon gelijk jump start ophalen en daarmee auto starten. Daarna naar garage gereden en ondanks drukte werd er tussendoor nog de accu vervangen.

Zeer klant vriendelijk en deskundig

Als ik de garage verlaat heb ik altijd het volste vertrouwen in de kwaliteit van de reparatie.

Altijd betrouwbare service

Goed en betrouwbaar

Heel netjes en beleefde service

Als boven Ik kom zeker terug bij een volgende onderhoud

altijd tijd om alles duidelijk uit te leggen

Het gaat echt prettig hoe alles word verteld en uitgelegd en dan de keuze wat er uiteindelijk gedaan moet/kan worden.

Goede en snelle service

Ben zeer tevreden met de goede service.

Mijn auto laten repareren. Zeer goed gemaakt. Aardige mensen en betrouwbaar. Dat is voor mij belangrijk. Ga er graag heen.

Ik word altijd heel netjes geholpen

Meestal kan je meteen terecht

Goede service.

Top service en kwaliteit

Word altijd fijn geholpen

Ik kom al jaren bij deze garage. Mijn huidige auto ook hier gekocht. De service is goed, klantvriendelijk.

Vakbekwame monteurs

Klant vriendelijk.

Zoals altijd zeer tevreden

Weer jaarlijkse APK uitgevoerd voor de toch wel oude Citroën C1. Zoals altijd zeer tevreden. Gelukkig geen verrassingen mbt gebreken.