Autospijker is niet meer wat het geweest is

Het duurt erg lang (zo’n 2 weken) voor je terecht kunt. Ik kreeg een absurde prijsopgave, die niet klopte met het aantal uren werk. Ook de ervaring dat reparatie het probleem niet oploste en dat dat gezien werd als niets aan te doen en het risico van de klant. Ik hoor veel klachten in het dorp.

Helemaal supper dat mijn auto, ondanks de drukte, de volgende dag klaar was.

Onder escorte van ANWB naar jullie toe gereden met kapotte bobine. Fijn dat een medewerker mij naar huis heeft gebracht.

Uitstekend geholpen

Na eerdere positieve ervaringen ben ik deze keer wederom uitstekend geholpen door Auto Spijker, ze hebben echt verstand van zaken.

Ik ben tevreden.

Ik ben tevreden met de service, behandeling.

Top service, direct geholpen.

2e bezoek aan deze garage, 1e keer was zonder afspraak en werd direct geholpen, gratis naar mijn auto gekeken vanwege onbekende problemen. Erg vriendelijk behandeld. 2e keer was vanwege een lekke band, aangekomen bij de garage en direct geholpen na anderhalf uur weer verder kunnen rijden. Overal vriendelijke werknemers en top service.

vriendelijk en klantgericht

Uitstekende service alles conform afspraak

Uitstekende service alles conform afspraak

Goede service en klantvriendelijk

Vriendelijk personeel, monteur die de tijd neemt om mee te rijden met een proefrit.

Weer goed geholpen!

Weer goed geholpen bij een onverwachts defect aan mijn auto. Dank aan de deskundigheid van Patrick en klantvriendelijkheid van Danny.

Altijd goede en betrouwbare service.

Prettig bedrijf met een goede service en advies.

👍🏻.....

Prima ...

Vriendelijk personeel, klaar terwijl u wacht

Langs geweest voor een banden wissel.

Prima en netjes.

Goede ervaring ,van te voren ingelicht over de kosten ,wat altijd duurder uitvalt 😢. 1 min puntje ,je staat te wachten om af te rekenen er komt iemand binnen met een duurdere auto en die word eerst geholpen .

alles naar wens

Blijvende de contact tijdens reparatie

Vriendelijk geholpen.

Als ik er geen aardige auto had gezien was ik er nooit naar toe gegaan omdat ik meerdere mensen heb gesproken die ontevreden zijn en ook niet meer komen. Ik hoop dat Auto Spijker nu het tegendeel zal bewijzen met de aankoop en onderhoud van de Renault Captur, want ik stuur er wel mijn vrouw in haar eentje mee op pad!

Onzorgvuldig, onprofessioneel

Bij de proefrit van de auto bleek de airco slang los te hangen. Bij het ophalen van de auto waren niet alle schade plekken bijgewerkt zoals toegezegd was. Bij het onderweg naar huis zijn bleek dat de koplampen niet goed waren afgesteld en dat er een lampje stuk was. Bij voor sluitingstijd terug bellen werd er niet opgenomen. De volgende 3 dagen zelf bellen omdat er niet terug gebeld werd terwijl het wel doorgegeven was. Op dag 4 de verkoper gesproken en die vertelde dat hij geen after sales deed. Diegene die wel de aftersales zou moeten doen, had ik wel aan de lijn gehad maar die vertelde niets te kunnen doen omdat het niet bij hem hoorde. Vervolgens kon ik 2 data opgeven en zou er gekeken worden of er plek was voor het afstellen van de lampen. Of er plek was???????? Ik moet extra kosten maken, ik verlies inkomen doordat ik opnieuw naar Spijker moet en dan zal de garage die onzorgvuldig is , kijken of er plek is??? Sorry, dit is geen service, zeer onprofessioneel en ook nog eens erg slordig. Geen vertrouwen in dergelijke garage.

Zeer vriendelijk en geduldig

Ondanks dat probleem niet werd gevonden, toch heel goed geholpen.

Vriendelijk en snel

Ik kon makkelijk een afspraak plannen, ik ben heel snel geholpen en kreeg een leenfiets. Goed overleg over wat er moest gebeuren wat het zou kosten. En heel vriendelijk allemaal!

duidelijk en goed geregeld

goed overleg en snelle afhandeling !

Fijn dat er wordt meegedacht

Fijn dat er wordt meegedacht