Goede service en komt afspraken prima na.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Potentiële klant zeer slecht behandeld door een verkoper van Oorschot auto’s te Liempde. Ik was een tijdje opzoek naar een auto. Via marktplaats 2 occasions gevonden. Hetzelfde merk, bouwjaar, opties. Alleen de tellerstand was verschillend. 1. 90km van mijn woonplaats, prijs 16k, 114.000km ( voorkeur ) https://www.vanoorschotautos.nl/ 2. 300km van mijn woonplaats, prijs 13k, 140.000km. Besloten om naar occasion 1 te gaan proefrijden en kopen. Naar de garage gebeld om te vragen of de occasion nog beschikbaar was. Gelukkig was de occasion nog daar. Na 1,5 rijden aangekomen bij de garage. Een verkoper kwam mij te woord staan. Ik mocht naar de auto kijken terwijl hij de groene platen ging halen. De auto beviel me wel. Om nog iets van de prijs af te dingen heb ik de andere occasion laten zien. Hij ging het checken op het internet en zei dat ik het niet kreeg voor die prijs. Ik vroeg het ook niet voor die prijs. Ik liet hem dat zien als referentie. De andere auto had iets meer op de teller. De verkoper deed een bod, ik deed een tegen bod en wou een definitieve bod doen na de proefrit. Bijna 90% rond dacht ik. Als de proefrit goed ging was ik zelfs bereid om het bod te accepteren en de auto te kopen. Opeens zei de verkoper dat ik niet mocht proefrijden. Ik moest maar eens naar de andere garage gaan kijken. Als ik het zeker wist dat ik bij hem de auto ging kopen kon ik terugkomen. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik heb niet gezegd dat ik naar de andere auto ging kijken en ik was ook niet van plan vanwege de hogere tellerstand en de afstand. Ik vertelde de verkopen dat ik 1.5 uur hierheen heb gereden en dat ik serieuze interesses heb in de auto. Hij regeerde “Zal wel… ik ga niet voor iedereen de auto buiten zetten, heb er geen tijd ervoor.” Er waren geen andere klanten aanwezig. Voor niets 3 uur in de auto gezeten. Ik kan me nog steeds niet geloven waarom de verkoper mij zo respectloos heeft behandeld.

Prima ervaring, prima service en uitstekend en vriendelijk behandeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Uitermate prettige ervaring met dit bedrijf. Flexibiliteit en klantgerichtheid bij maken van afspraak. Beloften nagekomen. Heel correct en vriendelijk contact.

Mooi familie bedrijf met deskundig en vriendelijk personeel. Geen opdringerige verkopers, maar gemotiveerde medewerkers die staan voor hun zaak. Een fijne zaak om een auto in te ruilen, en met goede service wanneer er toch onverhoopt iets niet in orde mocht zijn.

Goede inruil prijs gekregen.hele fijne caravan trekker gekocht. Ford Kuga. Betrouwbare ervaring ,fijn team en Fam bedrijf.Mooie prijs kwaliteit auto,s

Hele nette Mini One gekocht bij van Oorschot. Mijn oude Smart kon ik inruilen en over de prijs waren we het snel eens. Inmiddels mijn tweede auto daar. Aardige en nette mensen.

Autobedrijf van Oorschot bracht een bod uit op mijn schadeauto na een zware aanrijding. Verkoop is keurig afgehandeld en betaling heeft na zeer korte tijd plaatsgevonden. Afspraken zijn 100% nageleefd. Niets dan lof.

• Reden bezoek Andere reden

Zeer prettig ontvangen, niet opdringerig. Kon zo een proefrit maken (zonder ingewikkeld gedoe) en kreeg direct een goed prijsvoorstel. Auto bovendien zeer snel afgeleverd. Super!

Al 20 jaar goed weer een auto gekocht

wij zijn al vele jaren erg tevreden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goeie afspraken, prima contact, levering volgens afspraak

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer tevreden, afspraken zijn perfect nagekomen.

Ontspannen sfeer, geen druk, rustig zoeken in de showroom, vragen worden eerlijk beantwoord, de auto\'s die ik gezien heb zien er goed en eerlijk uit, auto was een tikkeltje te duur omdat er een jaarwisseling aan zat te komen, auto stond tijdig gereed voor proefrit, ondanks geen garantie zijn toch 2 probleempjes opgelost, we hebben een goed auto gekocht en zijn er nog steeds blij mee.

correcte en prettige garage

Boxtelseweg 59 5298VB Liempde