Prima bedrijf met meedenkende eigenaren.

Inruil en verkoop verlopen uitstekend met open vizier en oog en oor voor mogelijkheden.

Snel, Duidelijk. Klantvriendelijk

Via een snelle actie een Renault Kangoo aangeschaft.

Vriendelijke eigenaar

Hele vriendelijke eigenaar, komt zijn afspraken na, dus erg betrouwbaar.

Vriendelijk en duidelijk

Langs geweest om een auto te bekijken. Netjes te woord gestaan ,lekkere koffie en uiteindelijk een hele leuke en zeer nette auto. Ik had alleen zelf nog niet gezien dat deze op winterbanden stond in de zomer :-)

Super fijn geholpen vriendelijke omgang

Fijn en persoonlijk geholpen komt door 1 van de eigenaars Eerlijk bedrijf

staan altijd direct klaar

denken mee om goed geholpen te worden, waarbij de prijs bij hun niet op één staat.

Komt betrouwbaar over

Hartelijke ontvangst, open en directe communicatie.....

Aardige vriendelijke mensen

Wij werden van A tot Z prima geholpen en zijn dik tevreden.

Prettige mensen en fijn bedrijf

Komen afspraken na en komt heel betrouwbaar over

Een keurig auto bedrijf

Een 2de hands Micra gekocht. Ik werd er goed geholpen. En heb er een fijne auto gekocht tegen een redelijke prijs

Prettige en nette behandeling bij aankoop auto.

Indien zoals beloofd dat de staat van de auto is, ga ik een zorgeloze tijd met deze auto tegenmoet. Ben nog steeds zeer tevreden over deze aankoop. Groeten, Gerard Willms.

Zeer tevreden en behulpzaam

Top bedrijf

Top service, eerlijk en vriendelijk!

Staan altijd voor je klaar met de beste service, erg klantgericht, laagdrempelig. Een aanrader voor een goed adres.

prima, een man een man, een woord een woord.

Dit is een bedrijf waarvan de eigenaar het netjes voor elkaar heeft. een mooie opstelling van de auto's in de showroom. En een prima voorlichting.

Vriendelijk en betrouwbaar.

We hebben een occasion gekocht bij van Oorschot. Het is een prima auto, erg blij mee. Goede service en vriendelijke mensen. Prima garage.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Ik heb voor 2jaar terug in de corona tijd een Arona gekocht En wat een fijne auto bezorgt mij elke dag plezier

Super bedrijf

Mooie auto gezien, moest er wel even voor rijden. Maar wat een mooi bedrijf en wat een service. Deal was snel geregeld en service is perfect

Kan er altijd snel terecht

Vakkundige medewerkers die goed meedenken.

In september 2021 Nissan Micra bij Van Oorschot. Prima auto, grote beurt gehad, en nieuwe voorbanden. Al met al keurig. Kwam bij toeval hier terecht, was met vakantie in Brabant.

Mankement gemeld en kon meteen terecht en werd meteen verholpen

Fijn contact en goede afhandeling.

We hebben bij Van Oorschot een nieuwe 2e hands auto gekocht en een eigen auto ingeruild. Dit is allemaal goed verlopen en zijn hier tevreden over.

Very helpful

Very helpful and cooperative personnel

• Would you recommend us? Yes

Hele fijne autogarage

Mijn eerste auto gekocht, 'n Peugot 107 een super fijne autogarage, ben heel goed geholpen. Zelfs nieuwe achterbanden gekregen terwijl dat niet was afgesproken. Ik ben SUPER tevreden, dankjewel. groetjes Lieke.

Deskundig advies en een goede service

Zeer geslaagd voor een nieuwe auto. Ook konden we onze auto inruilen voor een reéle prijs.