Een geweldige garage!

Wij zijn al vele jaren klant. Altijd een warm onthaal, een luisterend oor en prima service. Men weet waar men mee bezig is (of moet), zoekt dan adequate, betaalbare oplossingen, geeft prima adviezen, berekent voor het werk en materialen een redelijke prijs en is uitermate klantvriendelijk, De garage, de receptie, de bedrijfsleidding, de directie. Echt iedereen. Hulde! Ook toen ik mijn inmiddel 15 jaar oude auto wilde inruilen voor een wat jongere. Deze laatste voldeed aan alle verwachtingen, zag er weer als een zonnetje uit en werd snel geleverd. Bravo! Ga zo door!!

Goed zaken doen, perfecte service, zeer vriendelijke benadering en contact

Een jaar geleden onze Volvo V90 CC gevonden én gekocht. We haalden er 3 op het oog (Hoorn, Amerongen en bij Flikweert), maar hij maakte het interessant om voor deze auto te gaan. Hij rijd weergaloos. Maar deze is ook wel iets anders dan een V70 uit 2004. Na een maand problemen met de linker achterdeur. Dit hebben ze zeer klantvriendelijk (auto ophalen en weer terugbrengen in Vleuten) en goed opgelost. Na het wisselen van de winterbanden kwamen we erachter dat de remblokken al aardig waren versleten. Ook dit hebben ze zeer klantvriendelijk opgelost: we konden dit laten vervangen bij onze garage en hebben zij betaald. Een bedrijf wat waarmaakt waarvoor ze staan. Complimenten aan Wim, waar wij het contact mee hebben.

Vanaf het moment dat ik de DS4 voorbij zag komen was ik verkocht! Na het rijden van de proefrit is alles snel en uitstekend verlopen. Wim heeft er dan ook voor gezorgd dat ik zo snel mogelijk in mijn nieuwe aanwinst kon rijden. De eerste rit naar Parijs heeft de auto goed doorstaan. Ik ben dan ook zeer tevreden over de service van autobedrijf Flikweert.

Goed en deskundig geholpen door vriendelijke mensen

Bij de zoektocht naar een nieuwe auto erg goed en deskundig geholpen door de vriendelijke mensen bij Auto Flikweert. Het aanbod auto's is niet alleen groot, maar ook was het mogelijk zeer korte termijn een testrit te maken in de gewenste auto. De onderhandelingen met Wim Giljam verliepen fijn. Daarnaast is de service tijdens (en na) de aankoop van zeer hoog niveau. Dit is de 2e keer dat ik bij Auto Flikweert klant ben en hou aan beiden keren een erg goed gevoel over, en vooral heel veel rijplezier.

Super bedrijf!

Meerdere malen bij Wim en Jauke aan tafel gezeten. Een autogarage welke zeer zeker aan te raden is. Je wordt netjes geholpen. Er wordt met aandacht naar je vraag en wensen gekeken, ze nemen de tijd voor je en er wordt met je meegedacht. Iets wat je tegenwoordig helaas niet meer overal tegen komt. Kortom; ben je op zoek naar een auto, dan is een bezoekje het zeker waard!

Super geholpen bij het vinden van mijn droomauto.

Toen ik met Wim en Jauke sprak over mijn droomauto zijn ze op zoek gegaan. Perfecte match gevonden en een mooie aanbieding gemaakt. Elke dag weer genieten van onze prachtige auto. Dankjewel!

Maken wederzijds vertrouwen waar.

Persoonlijke behandeling, service en kwaliteit. Royale, zakelijke afwikkeling van inruil, prijsafspraken en aflevering.

Alerte en toegespitste verkoop..

De verkoper Win zicht en vond een auto die prima past bij mijn wensen. Vlotte afhandeling van de ineuil en aflevering. Zeer tevreden!

Zeer goede en vriendelijke service

Wij zijn bij deze garage terecht gekomen door de goede ervaring van vrienden en familie.

Een garagebedrijf waar service met hoofdletters wordt geschreven!!

Na een paar maanden kregen we een probleempje met een bij garage Flikweert gekochte occasion. Tijdens telefonisch contact werd afgesproken dat de auto opgehaald zou worden, ondanks dat wij zo'n 170 km verderop wonen..... Ook kregen we een geweldige leenauto ( Audi ). Het euvel was snel gevonden en na reparatie werd onze auto weer keurig voor de deur afgeleverd. Kortom, kosten noch moeite worden gespaard om het de klant naar de zin te maken. Chapeau!!!

uitermate tevreden klant op alle gebied

Bijna 14 dagen geleden onze auto opgehaald, een Volvo V 60 Hybride diesel. Een geweldige koop en een mooie inruil van onze oude auto. Het begon met een telefoontje met Wim Giljam naar aanleiding van het aanbieden van bovengenoemde auto. Ik was al een tijdje op zoek en had op verschillende adressen informatie opgedaan. Maar tijdens dat telefoontje met Wim had ik meteen het gevoel hier gaan we op af en een proefrit maken. Vanuit het Utrechtse naar Burg Haamstede. hartelijke ontvangst bij de receptie en daarna door Wim, de auto stond klaar. Na de proefrit waren we meteen verknocht. Er zouden een aantal dingen worden vernieuwd en de koopovereenkomst werd getekend. Alles conform afspraak keurig uitgevoerd en een tevreden klant. Een nieuwe auto geeft altijd weer vragen over hoe dingen werken. Ook toen werden mijn telefoontjes keurig beantwoord en ben ik al een stuk wijzer geworden hoe eea werkt. Het vertrouwelijke gevoel werd zeer duidelijk bevestigd. inmiddels een kleine 1000 kilometer gereden, wat een fantastische auto en een zeer aan te bevelen bedrijf.

Perfecte service

Perfecte aflevering en heldere communicatie. Kortom een hele goede service.

Autobedrijf waar service en vriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

Had een mooie Volvo occasion gezien bij Auto Flikweert…… echter is dit bedrijf wel zo’n 170 km bij ons vandaan….. Maar achteraf was het de reis, om de auto nader te bekijken en om een proefrit te maken, meer dan waard!. We zijn uiterst vriendelijk en deskundig geholpen door Wim Giljam, echt een topper!! De betreffende occasion is dan ook door ons gekocht. Ennn als kers op de taart is de auto ook nog eens via een auto~ambulance bij ons voor de deur afgeleverd! Kortom, een geweldig autobedrijf met prima service.

vriendelijk en eerlijk auto bedrijf

erg vriendelijk personeel. begripvol en eerlijk. mijn eerste keer auto gekocht werd mooi afgeleverd met extra service daarbij erg scherpe prijs auto echt waarde voor je geld. was ritje vanuit limburg meer dan waard

Heel behulpzaam

Prima garage

Vandaag de auto opgehaald en een goed gevoel over deze garage. Wim heeft zijn uiterste best gedaan om alles naar het zin te maken. Hij neemt ruim de tijd om alles uit te leggen. Geweldige verkoper veel verstand van zaken!

Geweldig geholpen.

Door een hele vriendelijke verkoper Wim geholpen .alles geheel naar wens.

Keurige garage, geen flauwekul en prima geholpen

We hebben net twee auto’s gekocht bij auto Flikweert. Alles verliep volgens afspraak in een gemoedelijke en zakelijke sfeer. Wim is een verkoper die alle tijd neemt voor z’n klanten. Niet zo’n hijgerige verkoper die loopt te pushen maar de rust zelve. De auto’s zijn keurig afgeleverd, conform de gemaakte afspraken, kortom gewoon zoals dat hoort, wij zijn helemaal tevreden.

Je krijgt gelijk een gevoel van een solide bedrijf, geen opdringerige verkoopraatjes.

Klantvriendelijkheid scoort heel hoog.

Beste autodealer in de regio

Onlangs onze 7e (jawel) auto gekocht bij Jauke. Prima advies en service. Hele nette aflevering. Gaan tot het uiterste bij het oplossen van problemen. Gemotiveerd team.

Spreekt voor zich de 10

Denken altijd mee, prima service en kundig personeel

Top bedrijf met dito service

In februari kochten wij tevreden een auto, kosten noch moeite werden gespaard. Een paar maanden later zijn wij nog steeds tevreden over die auto. Begin juli liepen wij tegen een klein euvel aan, waarna wij per email contact opnamen met het autobedrijf. Binnen tien minuten was er telefonisch contact en hebben wij een oplossing gezocht en gevonden. Wederom naar volle tevredenheid. De complimenten voor Jauke en zijn team. Het bedrijf is absoluut servicegericht, niet alleen als er omzet gescoord moet worden maar ook met nazorg. Ook de reactiesnelheid verdient een 10 met griffel.

Prima automobielbedrijf

Erg goede ervaringen met dit autobedrijf. Voeren de werkzaamheden netjes en vakkundig uit. Daarnaast zeer plezierig in de omgang met de klant. Kortom, een aanrader!

Prettig bedrijf, zeer goede aftersales service

Onlangs hebben we een occasion gekocht bij Auto Flikweert. We zijn zeer tevreden over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers, ook na de aankoop voor de (lokale) afhandeling van een paar kleine restpunten. Ook een pluim voor de reactiesnelheid, zowel per telefoon als mail. Kortom: Complimenten van een tevreden klant!

Super garage, die nog echt weet wat sevice is

Daar een auto gebruikte aangeschaft, zul je altijd zien gaat er iets kapot, maar dat lossen ze zo snel op. Dat is pas service