Beste heer Weber, Wij betreuren uw reactie. U bracht de auto voor de APK en de airco werkte niet. U wilde dit gecontroleerd hebben en een offerte ontvangen voor reparatie. Voordat wij begonnen aan uw auto, toen u de auto bracht heeft mijn collega Roy u en uw vrouw verteld dat wij pas een offerte voor de airco reparatie kunnen uitbrengen als wij de auto gecontroleerd hebben. Anders zouden wij niet weten wat wij zouden moeten offreren. De standaard controle en eventueel vullen van de airco zou 99,- euro kosten. U hebt hiervoor opdracht en dus toestemming gegeven. Na de APK keuring en controle van de airco hebben wij uw vrouw opgebeld. En gezegd dat de we de auto kunnen goedkeuren met een adviescode op de banden, de banden zijn versleten en toe aan vervanging. Gelijk hebben wij een offerte voor reparatie aan het airco-systeem gegeven. De airco condensor bleek lek te zijn en zou vervangen moeten worden, waarna deze weer gevuld kon worden. De offerte bedroeg 371,- euro. U gaf aan dat dit voor u erg veel geld was en dat u dit nu niet wilde. Deze reacties zijn ons niet vreemd, immers gaat dit inderdaad om relatief grote bedragen. Het is uw auto en respecteren uw beslissing. net zoals bij al onze andere klanten. U wilde de onderzoekkosten a 65,-euro niet betalen, hij was immers niet gerepareerd. In de telefoongesprekken die hierna met u volgde wilde het er bij u niet in dat er voor een dergelijk onderzoek net als bij andere bedrijfstakken of bijvoorbeeld artsen iets betaald diende te worden als er een dienst geleverd word. Wij respecteren uw besluit tot het al dan niet repareren van uw auto. De gedachtegang die u erop na houdt vinden wij uitermate teleurstellend. Wij hebben onze uiterste best gedaan om uw problemen te vinden en krijgen dan deze reactie van u. Ons uitgangspunt is altijd om de auto’s zo goed mogelijk te repareren tegen zo min mogelijke kosten en altijd in goed overleg vooraf en tijdens de reparatie van een auto. Dit hebben wij ook met u gedaan. Wij wensen u veel succes met het vinden van een goede garage. Met vriendelijke groet, Patrick Nieuwenhuijsen
Welkom bij JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen. Uw garage voor alle merken in Rijswijk en voor Den Haag. Wij staan voor kwaliteit, service en goede communicatie met onze klanten. Geen verrassingen achteraf. Een gemotiveerd team van technici zal uw (bedrijfs) auto of leaseauto met zorg controleren en u voorzien van het juiste advies. Opleidingen en cursussen worden doorlopend gevolgd en afgerond door onze medewerkers. De werkplaats is modern en uitgerust met de nieuwste testapparatuur, gereedschappen en handleidingen. Of uw auto nieuw of al iets ouder is dat maakt niet uit. Hybride, elektrisch, aardgas, diesel of lpg ook dit is geen probleem. We zien u graag een keer in onze werkplaats, maak een afspraak en ervaar het zelf.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.