goede service, goed behandeld

Vandaag mijn eerste afspraak gehad met Nieuwenhuijsen ivm. reparatie airco. Prima telefonisch contact gehad met Roy: duidelijke uitleg. Bij aankomst keurig te woord gestaan door Roy. Leenauto gehuurd. Hij belde mij al snel op dat mijn auto klaar was. Prijs was volgens afspraak. Complimenten aan Roy voor zijn klantvriendelijke- en klantgerichte opstelling.

perfect, zeker aan te bevelen

Mijn auto begon tijdens het rijden raar te doen, via google hier terecht gekomen. Tussen de extreme vakantie drukte door wilde ze toch even kijken, euvel snel gevonden, onderdelen met spoed besteld(moest half uurtje wachten) alles vervangen en ik kon snel mijn weg vervolgen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte ervaring! Auto gebracht voor APK en gevraagd wat het kost om de airco te laten repareren. om daar antwoord op te krijgen moest ik eerst even een factuurtje a €65 betalen toen ik de auto ging ophalen. Achteraf kosten in rekening brengen dus zonder eerst te overleggen. zelfs nadat ik had aangegeven dat ik 4 nieuwe banden bij ze wilde afnemen en uitgelegd dat ik de extra factuur a €65 niet helemaal eerlijk vond werkten ze voor geen greintje mee! Volgende keer ga ik weer naar de dealer, veel betrouwbaarder!

Beste heer Weber, Wij betreuren uw reactie. U bracht de auto voor de APK en de airco werkte niet. U wilde dit gecontroleerd hebben en een offerte ontvangen voor reparatie. Voordat wij begonnen aan uw auto, toen u de auto bracht heeft mijn collega Roy u en uw vrouw verteld dat wij pas een offerte voor de airco reparatie kunnen uitbrengen als wij de auto gecontroleerd hebben. Anders zouden wij niet weten wat wij zouden moeten offreren. De standaard controle en eventueel vullen van de airco zou 99,- euro kosten. U hebt hiervoor opdracht en dus toestemming gegeven. Na de APK keuring en controle van de airco hebben wij uw vrouw opgebeld. En gezegd dat de we de auto kunnen goedkeuren met een adviescode op de banden, de banden zijn versleten en toe aan vervanging. Gelijk hebben wij een offerte voor reparatie aan het airco-systeem gegeven. De airco condensor bleek lek te zijn en zou vervangen moeten worden, waarna deze weer gevuld kon worden. De offerte bedroeg 371,- euro. U gaf aan dat dit voor u erg veel geld was en dat u dit nu niet wilde. Deze reacties zijn ons niet vreemd, immers gaat dit inderdaad om relatief grote bedragen. Het is uw auto en respecteren uw beslissing. net zoals bij al onze andere klanten. U wilde de onderzoekkosten a 65,-euro niet betalen, hij was immers niet gerepareerd. In de telefoongesprekken die hierna met u volgde wilde het er bij u niet in dat er voor een dergelijk onderzoek net als bij andere bedrijfstakken of bijvoorbeeld artsen iets betaald diende te worden als er een dienst geleverd word. Wij respecteren uw besluit tot het al dan niet repareren van uw auto. De gedachtegang die u erop na houdt vinden wij uitermate teleurstellend. Wij hebben onze uiterste best gedaan om uw problemen te vinden en krijgen dan deze reactie van u. Ons uitgangspunt is altijd om de auto’s zo goed mogelijk te repareren tegen zo min mogelijke kosten en altijd in goed overleg vooraf en tijdens de reparatie van een auto. Dit hebben wij ook met u gedaan. Wij wensen u veel succes met het vinden van een goede garage. Met vriendelijke groet, Patrick Nieuwenhuijsen

goede service, goed behandeld

ben al sinds 2009 klant bij deze garage en altijd alles tot tevredenheid gemaakt en opgelost, prima garage en betrouwbaar.

perfect, zeker aan te bevelen

sinds jaren klant van deze garage; uitstekende service, special dank aan Roy die altijd vriendelijk en erg professional is. prijzen zijn redelijk, de klant is altijd goed geinformeerd, etc..

zeer slecht, onaanvaardbaar

voor de service beveel ik jullie absoluut niet aan. Meedenken met de klant zit er niet in. Een fout kan hersteld worden maar een fout boven fout, waardoor de klant met extra kosten zit is ronduit belachelijk. En dan niet eens meedenken in oplossingen en een tegemoetkoming aanbieden.

perfect, zeker aan te bevelen

Diverse keren al een goed advies gehad bij het maken van een afspraak voor een onderhoudsbeurt. Zijn altijd vriendelijk en de rekening valt nooit tegen, daar elk extra onderdeel met je wordt besproken. Heb al diverse kennissen/vrienden verwezen naar deze garage en achteraf zijn ze er allemaal blij mee.

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

hele goede service en betrouwbare vaklui.

perfect, zeker aan te bevelen

Betrouwbaar, snel, super kwaliteit werk

perfect, zeker aan te bevelen

Alweer een positieve ervaring bij mijn garage Autotechniek Nieuwenhuijsen. Vandaag kon ik per direct bij hen terecht om de olie bij te vullen. Zeer vriendelijk broers, zeer klantvriendelijk!

Perfect.

perfect, zeker aan te bevelen

Vaklui, flexibel, betrouwbaar en denken goed mee.

perfect, zeker aan te bevelen

Onze auto gebracht voor een onderhoudsbeurt en een hapering van de motor die wij al 2 jaar hadden. Snel gevonden, de BDP sensor bleek boosdoener. Nu rijden wij weer met veel plezier en vertrouwen in onze auto dankzij deze garage. Gewoon goed en vriendelijk.

slechter dan verwacht

LPG inlaatpijpjes een jaar geleden laten herplaatsen. Recent stotterde de auto. Diagnose: oud systeem, waarschijnlijk een kapot omschakelrelais en een lekke injector. Hele systeem zou vervangen moeten worden voor een aanzienlijk bedrag. Twee dagen later naar een andere garage gegaan waar werd geconstateerd dat de lpg computer geen storing gaf. Terwijl ik erbij stond werd geconstateerd dat de lpg inlaatpijpjes scheef zaten en teveel rubbertjes tussen de injectoren zaten. Dit is verholpen en de auto voelt meteen soepeler op LPG. Slechte diagnose voor veel geld, geen aanrader..

goede service, goed behandeld

Kom al enkele jaren bij deze garage en ben erg tevreden.Altijd goede hulp en overleg.Nu naar storing in de bedrading ben ik weer heel fijn geholpen. monteurs bedankt Thea Brugman

goede service, goed behandeld

Kom er al jaren,en altijd naar tevredenheid. Maar nu heel erg blij, want na storing in de bedrading ben ik heel fijn geholpen Bedankt monteurs Thea Brugman

goede service, goed behandeld

Zoals altijd een super goede service en vriendelijk personeel.

goede service, goed behandeld

Best garage you can go to... A colleague of mine gave me the tip few years ago, and I keep being very satisfied with the client oriented service, the quality of work and the professionnalism of the staff.

goede service, goed behandeld

problemen met de airco waar de Zeeuw, 3 jaar naar gezocht heeft en niets heeft kunnen vinden. Heeft Nieuwenhuijsen het na 1 bezoek opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

Super,na 1jaar waren we eindelijk van die vreselijk hik bij de koude start af. De garage zei: breng de auto, we kijken er wel na.... Nou dat hebben ze gedaan,mochten de auto voor proef meenemen... We wisten al dat het een fijne garage was, maar nu is het een SUPER garage!!!!

Over Autoservice Nieuwenhuijsen

Welkom bij JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen. Uw garage voor alle merken in Rijswijk en voor Den Haag. Wij staan voor kwaliteit, service en goede communicatie met onze klanten. Geen verrassingen achteraf. Een gemotiveerd team van technici zal uw (bedrijfs) auto of leaseauto met zorg controleren en u voorzien van het juiste advies. Opleidingen en cursussen worden doorlopend gevolgd en afgerond door onze medewerkers. De werkplaats is modern en uitgerust met de nieuwste testapparatuur, gereedschappen en handleidingen. Of uw auto nieuw of al iets ouder is dat maakt niet uit. Hybride, elektrisch, aardgas, diesel of lpg ook dit is geen probleem. We zien u graag een keer in onze werkplaats, maak een afspraak en ervaar het zelf.