Goede service en onderhoud, personeel zeer gedreven. Garage netjes en schoon.

Fijne garage, lekker dichtbij. Leenfiets stond gelijk klaar. Prima telefonisch overleg wat betreft de reparatie van airco en verder onderhoud. Duidelijke afspraken!

netjes geholpen en duidelijke afspraken

Goede service, goede kosten overleg voor dat er wat uitgevoerd wordt. Bedrijf ziet er netjes en verzorgd uit.

Prima service voor een leuke prijs

very expensive prices for nothing

Very expensive prices. When I call them, I told them I want to do only this (change oil +filter) when I ask them the cost ,256€ ,what? Only for change oil 256 € ,and answer from them ,not is included check up car change air filter and oil +filter,but I come here for ONLY change oil +filter.They don't ask you nothing because they are the garage and they know everything.Sorry but what want the customer,this you do ,and ONLY you can Advise.This is last time I come here

• Would you recommend us? No
  • N/A

Dear Mr. Kotidis, I’m sorry to hear that your experience at our shop was not good. I think it’s all based on miscommunication. I’ll explain how I’ve experienced our contact. When you've made the appointment, you did this for its first 30.000 km maintenance. This includes the check-up of the car, replacement of the oil, oil filter and interior filter. This indeed cost € 256,- for your type of car. But when you brought the car, all you wanted was the oil and oil filter change without any further check-ups of the car. With a little bit of labour, the engine oil and oil filter it has cost you € 162,48 for your requested service. You agreed to it after we’ve talked about it en before we started on your car. I don’t know where or when the miscommunication started. But I regret that your experience was not what you’ve expected. We’ll respect your wishes and we wish you good luck by finding another garage by which you’ll hopefully have an better experience. With kind regards, Roy Nieuwenhuijsen

Al met al uitermate tevreden

Voor het eerst mijn Kaatje gebracht Voor apk en beurt Werd prima behandeld en duidelijke uitleg wat ze gingen doen. Ook werd in keurig gebeld bij onverziene reparatie's. Zeker een aanrader.

perfecte service

Hebben in december hier een auto gekocht, jammer genoeg kregen wij hiermee snel genoeg wat problemen. Wat hebben ze dit netjes opgelost, Echte service. Ik zal iedereen aanbevelen om hier een auto te kopen, ze hebben ons perfect geholpen en gezorgd dat wij weer zorgeloos kunnen rijden. TOP

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer nette garage

Hele fijne garage. Uitstekende service! Goede ervaring en heel klant vriedelijk.

Zeer goede klantenservice

Bekwame en vriendelijke bediening. Altijd eerlijk en bellen vooraf met de kosten indien wisselstukken vervangen moeten worden.

Top bedrijf. Leuke prijs voor onderhoud met een uitstekende service en communicatie

Top bedrijf. Leuke prijs met uitstekende service en communicatie.

Goede service niet voor de hoofdprijs.

Vandaag voor een onderdeel langs geweest voor een wat oudere LPG installatie en gewoon op de plank liggen. En dat ook nog voor een heel voordelige prijs. Ook goede info over hoe dit zelf te vervangen en waar extra op te letten. Zeker een adres om langs te gaan voor reparaties die ik zelf niet aankan of aandurf.

Fantastisch geholpen.

Gelijk geholpen, keurig uit gelegen wat er aan de mankeerde. Hoe lang de reperatie duurde, en koffie aangeboden. Even later met een nieuwe accu weer de weg op. Zeker een prima ervaring,om als het nodig is hier langs te gaan.

Hele fijne garage. Uitstekende service!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer oplossingsgericht en vriendelijk! Heel erg tevreden. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer positief! One-stop-onderhoud voor onze leaseauto. Geweldig bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Ze zijn heel goed!. Uit mijn eigen ervaringen kunnen heel veel originele merk dealers NIET aan hun tippen. Prijs/ kwaliteit verhouding en service zijn TOP!

goede service, goed behandeld

Goede ervaring en heel klant vriedelijk

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Prima bedrijf. Je wordt er vriendelijk en correct geholpen.

goede service, goed behandeld

Snel en goed. Geen rare fratsen maar gewoon eerlijk.

goede service, goed behandeld

Hele vriendelijke mensen, wordt duidelijk gecommuniceerd wat er aan de auto mankeert en wat de kosten zijn. Ze geven ook advies voor wat er niet direct nodig is, maar in de toekomst. Zeer tevreden

goede service, goed behandeld

Eerste ervaring met dit bedrijf is goed. Duidelijke communicatie. Vriendelijke medewerkers.

Over Autoservice Nieuwenhuijsen

Welkom bij JAMES Autoservice Nieuwenhuijsen. Uw garage voor alle merken in Rijswijk en voor Den Haag. Wij staan voor kwaliteit, service en goede communicatie met onze klanten. Geen verrassingen achteraf. Een gemotiveerd team van technici zal uw (bedrijfs) auto of leaseauto met zorg controleren en u voorzien van het juiste advies. Opleidingen en cursussen worden doorlopend gevolgd en afgerond door onze medewerkers. De werkplaats is modern en uitgerust met de nieuwste testapparatuur, gereedschappen en handleidingen. Of uw auto nieuw of al iets ouder is dat maakt niet uit. Hybride, elektrisch, aardgas, diesel of lpg ook dit is geen probleem. We zien u graag een keer in onze werkplaats, maak een afspraak en ervaar het zelf.