perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer professioneel bedrijf met uitstekende en persoonlijke service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen zijn uitstekend. Op alle gebieden.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben ca. 15 jaar klant bij dit bedrijf. Communicatie is duidelijk en helder.Afspraken worden nagekomen. prima service.

Je 15 jarige klandizie wordt door ons enorm gewaardeerd. Bedankt voor je positieve beoordeling!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Jaren klant \"geweest\" bij dit bedrijf en een 4-tal nieuwe auto\'s hier gekocht. Service en een klantgerichte instelling is bij alle medewerkers volop aanwezig. Toen ik een een ander merk wilde kopen dat wel tot hetzelfde concern behoort heeft men zich hiervoor nog sterk gemaakt. Maar helaas de importeur dicteert de regels en kon ik deze 5e auto alleen maar bij een merkdealer kopen.\r\nVoor de garantieperiode is het dan wel zo handig om daar dan maar te blijven maar je gaat weer op in de grote massa. Inmiddels is dit bedrijf geen merkdealer meer, maar ik ben er van overtuigt dat dit alleen maar in het voordeel is van de klanten van Van Dorp ;-)\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto