Top service!

Onwijs vriendelijk ontvangen en geholpen. Ik kwam hier nav een occasion die ik had gezien op hun site. Een mooie prijs gekregen voor mijn auto en binnen een week kon ik mijn nieuwe auto al bij ze ophalen! Helemaal rijklaar, gepoetst, onderhoudsbeurt, bovag garantie etc. Mede door de vriendelijkheid en het meedenken heb ik niet lang na hoeven denken over het inruilen van mijn auto. Je kan hier met een gerust hart een auto kopen. Zo, en nu stap ik snel mijn nieuwe auto weer in, echt genieten !

Super goede service!

Net onze seat Leon opgehaald. Zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Zeer nette aflevering van de auto. Bij een nieuwe aanschaf komen we zeker weer terug bij jullie.! Bedankt. Joyce Soetens

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Super bedrijf!

Meerdere auto's aangeschaft en in onderhoud. Vooraf worden eventuele reparaties altijd overlegd zodat ik nooit voor verrassingen kom te staan. Dit maakt het voor mij extra betrouwbaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Eindelijk iemand die het snapt

Bij 2 garages geweest met een "storing" Ze begrepen er niks van. Enige wat men tegenwoordig nog kan is een computer uitlezen, onderdelen bestellen voor niks en vervangen waarna het niet opgelost is. Bij Van Dorp hadden ze het probleem in een uurtje verholpen. Bleek gewoon een draadje wat af en toe contact maakte.

• Faciliteiten wachtruimte

Je wordt bedonderd waar je bij staat!,zo jammer dit!

Ben erachter gekomen dat de banden vol gesmeerd zijn met zwart,zo lijken ze nieuw maar niets is minder waar! Zijn gewoon oude banden van tig jaren oud. Motorkap is overgespoten,wordt niets van gezegd! Snap echt niet dat je als autogarage zo je klanten voor de gek houd. Wees eerlijk&oprecht,zo komen klanten bij je terug! Ga dus deze garage bij niemand aanbevelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ilse, Je hebt bij ons in augustus vorig jaar een prachtige Polo gekocht inclusief het afleverpakket waarbij de auto de onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties heeft gehad, 6 maanden BOVAG garantie en de mogelijkheid om voor het aflopen van de garantie je auto gratis door ons te laten inspecteren waarbij wij eventuele mankementen die we tegenkomen nog onder garantie kunnen repareren. Aangezien wij niets van je vernomen hebben het afgelopen jaar mogen wij er vanuit gaan dat je probleemloos hebt gereden met deze auto. Je negatieve review zonder ons even te contacten met wat er speelt en of we het op kunnen lossen verbaast me dan ook. Ik heb je meerdere malen geprobeerd te bellen en je een mail gestuurd met het verzoek contact met mij op te nemen om uitleg te geven op deze review. Helaas stel je mij niet in de gelegenheid om tot een oplossing te komen. Wij hebben dit jaar op 1 juni ons 55 jarig jubileum gevierd. Je zult begrijpen dat wanneer wij praktijken zouden hanteren zoals je in je review schrijft, dit onmogelijk zou zijn. Uiteraard ben je altijd welkom om mij alsnog te contacten. Bram van Dorp

Top Bedrijf!

Super service! Nette auto voor een eerlijke prijs. Vriendelijk geholpen met een goeie bak koffie! Zeker aan te raden aan mensen die een betrouwbaar autobedrijf zoeken

SUPER!!

Auto gekocht en super netjes afgeleverd! Auto stond er prachtig bij met de bandjes netjes ingevet!! Zeker aan te raden!

• Faciliteiten wachtruimte

Eindelijk een eerlijk autobedrijf gevonden

Mijn Polo bij de Volkswagen dealer gebracht. De prijsopgave die ik kreeg van dergelijke jonge auto deed me besluiten tot een second opinion. Bij Van Dorp is de auto volledig nagelopen en het bleek dat met minder dan de helft van de delaerkosten de auto weer volledig in orde was. Top mannen. En bedankt voor de mooie nummerplaat houder met jullie naam. Ik rij graag reclame voor jullie bedrijf!

niet normaal super service

hadt voor me dochter een VW polo gekocht en de airco deed het na twee dagen niet meer maar ja zo gekocht zonder garantie alleen met nieuwe apk keuring erop en mailde bram en netjes uit gelegd kon hem brengen een week later en de airco is gewoon kosteloos gemaakt nee echt netjes van hun hoop dat ze als ik een andere auto zoek zal ik zeker daar ook eens gaan kijken super service een tevreden klant uit Oud Gastel Noord Brabant

Fijn bedrijf!

Altijd tijd voor persoonlijk contact.

Bagger

Prut! Breng mijn auto voor Apk. Wordt ik tijdens apk voorbereiding gebeld: €880 gaat alles kosten, banden, remleidingen, remblokken. Etc; dat is te veel (oude wagen) Ga ik hem ophalen; hebben ze hem gauw afgekeurd! Staat erop de bon; 1 achterband niet goed! Had eerst ff overlegt!! Gatver: de auto mag de weg direct niet meer op! En nu? Nou Walter leg het nu maar eens uit als je kan. Bah! Misselijk

Beste Jorg, Ik heb je omdat je telefonisch niet bereikbaar was zojuist een mail gestuurd met tekst en uitleg. Een auto met APK de weg opsturen met 3 banden met minder dan 2mm profiel en achterremmen waarvan de schijven bijna 50% roestschade hebben is voor ons de rede om dit met de klant te bespreken. Dit zijn dan misschien voor de APK geen afkeurpunten, maar is nu zeker met de winter voor de deur een onveilige situatie en brengt je op zeer korte termijn op hoge kosten. Wij zijn zuinig op onze klanten en willen hun veiligheid waarborgen. Het lijkt me dan ook niet meer dan eerlijk en gepast wanneer wij zien dat deze kosten eraan komen dit met de klant te bespreken. Bij een afkeur zijn wij door de RDW verplicht de auto toch af te melden. Je kan overigens gewoon met de auto rijden tot verloopdatum APK. Ik ga er van uit dat ik e.e.a. in mijn persoonlijke mail naar behoren heb uitgelegd. Uiteraard mag je altijd even bij me langs rijden, zet ik de auto op de brug en laat ik je graag zien wat de mankementen zijn. Bram van Dorp

Vriendelijke mensen, snelle levering

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was de onpersoonlijke benadering en prijzen bij de Volkswagen dealer meer dan zat. Evenals een storing die niet opgelost werd maar wel steeds berekend, heeft mij doen besluiten eens bij van Dorp te gaan kijken. Wat een verademing. Sympathieke jongens, persoonlijke benadering en storing direct opgelost. Bram en de jongens bedankt voor de super service! Ik ben Fan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben sinds kort klant bij Autobedrijf A. van Dorp. Onlangs is mijn auto (19 jaar oud) niet door de keuring gekomen en heb besloten mijn auto naar de sloop te brengen. Ik werd keurig geïnformeerd over de situatie en ze hebben mij zelfs thuis gebracht. Al eerder hebben ze mij met een passende kostendrukkende oplossing uit de brand geholpen met het repareren van mijn uitlaatsysteem. Al om al kun je wel zeggen dat deze mannen weten wat service is. Complimenten!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder positief! Wat mij buitengewoon opviel was de wijze waarop je te woord werd gestaan. Gewoon duidelijk en helder. Zonder poespas of slap sales verhaal. Je weet wat je aan de heren hebt en dat straalt vertrouwen uit. Vooral het stukje service is mij dus bijzonder goed bevallen. Wat betreft deskundigheid en prijs / kwaliteit kan ik er nog weinig over vertellen maar ze zijn transparant in wat ze doen. Dat is voor mij het belangrijkst
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top,vakkundig, vriendelijk oplissingsgericht... sinds 1996 rij ik in een \"Van Dorp\" auto..... Nooit tevergeefs gebeld om hulp, zelfs niet vanuit het buitenland..... ik ben erg blij met deze garage

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooraf duidelijkheid over de kosten, heldere uitleg. Auto schoon teruggekregen. Goede service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De uitstraling van een dealerbedrijf en de sfeer van een gezellige dorpsgarage.\r\nDit in combinatie met de nodige vakkennis is dit een prima plek gebleken voor de aanschaf van onze auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemotiveerd personeel. Persoonlijke benadering. Nemen klanten serieus. Service gericht.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen mooie auto mooie prijs erg vriendelijk en behulpzaam

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ook al was het net na sluitingstijd we werden vriendelijk geholpen. goede service bij t uitzoeken van de juiste auto wat gelukt is is zeker aanrader voor andere ook al moeten we van ver komen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op vijdagmiddag om 16.00 uur binnen gevallen met mijn auto in storing. Ondanks de drukte van showroomklanten en vrijdag schoonmaak werd mijn auto direct beetgepakt en de storing verholpen. Mijn complimenten aan Team van Dorp. Het is voor mij een eindje rijden maar jullie zijn weer een gelukkige klant rijker
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wim, Bedankt voor je positieve reactie en natuurlijk graag gedaan.