Fijn bedrijf!

Altijd tijd voor persoonlijk contact.

Bagger

Prut! Breng mijn auto voor Apk. Wordt ik tijdens apk voorbereiding gebeld: €880 gaat alles kosten, banden, remleidingen, remblokken. Etc; dat is te veel (oude wagen) Ga ik hem ophalen; hebben ze hem gauw afgekeurd! Staat erop de bon; 1 achterband niet goed! Had eerst ff overlegt!! Gatver: de auto mag de weg direct niet meer op! En nu? Nou Walter leg het nu maar eens uit als je kan. Bah! Misselijk

Beste Jorg, Ik heb je omdat je telefonisch niet bereikbaar was zojuist een mail gestuurd met tekst en uitleg. Een auto met APK de weg opsturen met 3 banden met minder dan 2mm profiel en achterremmen waarvan de schijven bijna 50% roestschade hebben is voor ons de rede om dit met de klant te bespreken. Dit zijn dan misschien voor de APK geen afkeurpunten, maar is nu zeker met de winter voor de deur een onveilige situatie en brengt je op zeer korte termijn op hoge kosten. Wij zijn zuinig op onze klanten en willen hun veiligheid waarborgen. Het lijkt me dan ook niet meer dan eerlijk en gepast wanneer wij zien dat deze kosten eraan komen dit met de klant te bespreken. Bij een afkeur zijn wij door de RDW verplicht de auto toch af te melden. Je kan overigens gewoon met de auto rijden tot verloopdatum APK. Ik ga er van uit dat ik e.e.a. in mijn persoonlijke mail naar behoren heb uitgelegd. Uiteraard mag je altijd even bij me langs rijden, zet ik de auto op de brug en laat ik je graag zien wat de mankementen zijn. Bram van Dorp

Vriendelijke mensen, snelle levering

Ik was de onpersoonlijke benadering en prijzen bij de Volkswagen dealer meer dan zat. Evenals een storing die niet opgelost werd maar wel steeds berekend, heeft mij doen besluiten eens bij van Dorp te gaan kijken. Wat een verademing. Sympathieke jongens, persoonlijke benadering en storing direct opgelost. Bram en de jongens bedankt voor de super service! Ik ben Fan!

Ben sinds kort klant bij Autobedrijf A. van Dorp. Onlangs is mijn auto (19 jaar oud) niet door de keuring gekomen en heb besloten mijn auto naar de sloop te brengen. Ik werd keurig geïnformeerd over de situatie en ze hebben mij zelfs thuis gebracht. Al eerder hebben ze mij met een passende kostendrukkende oplossing uit de brand geholpen met het repareren van mijn uitlaatsysteem. Al om al kun je wel zeggen dat deze mannen weten wat service is. Complimenten!

Bijzonder positief! Wat mij buitengewoon opviel was de wijze waarop je te woord werd gestaan. Gewoon duidelijk en helder. Zonder poespas of slap sales verhaal. Je weet wat je aan de heren hebt en dat straalt vertrouwen uit. Vooral het stukje service is mij dus bijzonder goed bevallen. Wat betreft deskundigheid en prijs / kwaliteit kan ik er nog weinig over vertellen maar ze zijn transparant in wat ze doen. Dat is voor mij het belangrijkst

Top,vakkundig, vriendelijk oplissingsgericht... sinds 1996 rij ik in een \"Van Dorp\" auto..... Nooit tevergeefs gebeld om hulp, zelfs niet vanuit het buitenland..... ik ben erg blij met deze garage

Vooraf duidelijkheid over de kosten, heldere uitleg. Auto schoon teruggekregen. Goede service!

De uitstraling van een dealerbedrijf en de sfeer van een gezellige dorpsgarage. Dit in combinatie met de nodige vakkennis is dit een prima plek gebleken voor de aanschaf van onze auto!

Gemotiveerd personeel. Persoonlijke benadering. Nemen klanten serieus. Service gericht.

Erg fijn!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed geholpen mooie auto mooie prijs erg vriendelijk en behulpzaam

ook al was het net na sluitingstijd we werden vriendelijk geholpen. goede service bij t uitzoeken van de juiste auto wat gelukt is is zeker aanrader voor andere ook al moeten we van ver komen!

Op vijdagmiddag om 16.00 uur binnen gevallen met mijn auto in storing. Ondanks de drukte van showroomklanten en vrijdag schoonmaak werd mijn auto direct beetgepakt en de storing verholpen. Mijn complimenten aan Team van Dorp. Het is voor mij een eindje rijden maar jullie zijn weer een gelukkige klant rijker

Wim, Bedankt voor je positieve reactie en natuurlijk graag gedaan.

Netjes geholpen door vakkundige/meedenkende verkoper

Klantvriendelijk, deskundig, hulpvaardig

Klein bedrijf daardoor veel persoonlijke aandacht. Duidelijke uitleg bij problemen Zeer goede service

Top Bedrijf heel klantvriendelijk..je word er goed ontvangen en heel goed naar je geluisterd wat je wensen zijn daarnaast leggen ze je ook alles keurig uit met plezier me auto gekocht.