• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was de onpersoonlijke benadering en prijzen bij de Volkswagen dealer meer dan zat. Evenals een storing die niet opgelost werd maar wel steeds berekend, heeft mij doen besluiten eens bij van Dorp te gaan kijken. Wat een verademing. Sympathieke jongens, persoonlijke benadering en storing direct opgelost. Bram en de jongens bedankt voor de super service! Ik ben Fan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben sinds kort klant bij Autobedrijf A. van Dorp. Onlangs is mijn auto (19 jaar oud) niet door de keuring gekomen en heb besloten mijn auto naar de sloop te brengen. Ik werd keurig geïnformeerd over de situatie en ze hebben mij zelfs thuis gebracht. Al eerder hebben ze mij met een passende kostendrukkende oplossing uit de brand geholpen met het repareren van mijn uitlaatsysteem. Al om al kun je wel zeggen dat deze mannen weten wat service is. Complimenten!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bijzonder positief! Wat mij buitengewoon opviel was de wijze waarop je te woord werd gestaan. Gewoon duidelijk en helder. Zonder poespas of slap sales verhaal. Je weet wat je aan de heren hebt en dat straalt vertrouwen uit. Vooral het stukje service is mij dus bijzonder goed bevallen. Wat betreft deskundigheid en prijs / kwaliteit kan ik er nog weinig over vertellen maar ze zijn transparant in wat ze doen. Dat is voor mij het belangrijkst

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top,vakkundig, vriendelijk oplissingsgericht... sinds 1996 rij ik in een \"Van Dorp\" auto..... Nooit tevergeefs gebeld om hulp, zelfs niet vanuit het buitenland..... ik ben erg blij met deze garage

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooraf duidelijkheid over de kosten, heldere uitleg. Auto schoon teruggekregen. Goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De uitstraling van een dealerbedrijf en de sfeer van een gezellige dorpsgarage.\r\nDit in combinatie met de nodige vakkennis is dit een prima plek gebleken voor de aanschaf van onze auto!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemotiveerd personeel. Persoonlijke benadering. Nemen klanten serieus. Service gericht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijn!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen mooie auto mooie prijs erg vriendelijk en behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ook al was het net na sluitingstijd we werden vriendelijk geholpen. goede service bij t uitzoeken van de juiste auto wat gelukt is is zeker aanrader voor andere ook al moeten we van ver komen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op vijdagmiddag om 16.00 uur binnen gevallen met mijn auto in storing. Ondanks de drukte van showroomklanten en vrijdag schoonmaak werd mijn auto direct beetgepakt en de storing verholpen. Mijn complimenten aan Team van Dorp. Het is voor mij een eindje rijden maar jullie zijn weer een gelukkige klant rijker

Wim, Bedankt voor je positieve reactie en natuurlijk graag gedaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen door vakkundige/meedenkende verkoper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, deskundig, hulpvaardig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klein bedrijf daardoor veel persoonlijke aandacht. Duidelijke uitleg bij problemen Zeer goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top Bedrijf heel klantvriendelijk..je word er goed ontvangen en heel goed naar je geluisterd wat je wensen zijn daarnaast leggen ze je ook alles keurig uit met plezier me auto gekocht.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels ruim twee jaar klant bij Bram van Dorp en dat naar volle tevredenheid. Ik kom hier met mijn Seat Ibiza (2010) en van Dorp voert hier keurig netjes het onderhoud aan uit. Bram neemt ook altijd even tijd voor een praatje mocht je vragen hebben. Nooit rare rekeningen gehad of mijn twijfels gehad of \'dat nou wel nodig was\'. Zolang ik deze auto heb (en wellicht de volgende) blijf ik klant bij van Dorp.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar ik wil jullie enorm bedanken voor de geweldige Ladies Night van afgelopen vrijdag in jullie prachtige zaak. De organisatie en aankleding was fantastisch! Genoten van de modeshows en Mariska van Kolck en op de foto met het Gooische Vrouwen busje. Hopelijk volgend jaar weer. TOP bedrijf! Groet, Sabrina

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst bij Van Dorp geweest. De airco van mijn Golf was defect en kreeg bij een andere garage te horen dat de complete aircopomp vervangen moest worden. Bram (de eigenaar) kwam binnen 5 minuten met de diagnose dat alleen de magneetkoppeling defect was, wat voorradig was en maar een fractie van de prijs van een nieuwe pomp koste. Super bedrijf en een eigenaar met heel veel auto kennis. Ik heb mijn plek gevonden!

Bedankt voor uw positieve reactie. Fijn dat we u snel hebben kunnen helpen.

Over Autobedrijf A. van Dorp