Buitengewoon eerlijke mensen!

Ik heb donderdag 22-04-2021 een Pontiac Firebird bij hen gekocht en ben van te voren buitengewoon goed ingelicht over de auto. niets was minder waar, ben erg blij met de aanschaf omdat de auto eigenlijk nóg beter was als dat ik kon vermoeden. Nogmaals dank voor het prettig zaken doen! Met vriendelijke groet, Ron Hak - MnR Services.

Snelle en goede service

Leuke ontvangst, lekkere koffie, goed advies en snelle service.

Zeer vriendelijke mensen

Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen uitgelegd hoe lang het ging duren. Zeer aardig en netjes gewerkt. Goed werk geleverd.

top service

Top service voor een redelijke prijs. Voor zowel gebruikte auto's als reparaties zeker aan te bevelen.

Meedenkend en oplossing gericht, wordt er altijd netjes geholpen. Ik kom er graag.

Je word bedondert

Auto verkocht voor 7500 staat te koop voor12000 dit is afpersing

Goede service en vriendelijk geholpen.

Ik kom hier al jaren voor aanschaf van auto's en onderhoud. Wordt keurig te woord gestaan en netjes geholpen, nemen van te voren contact op bij onverwachte kosten zodat je weet waar je aan toe bent. Ze nemen hier nog de tijd voor je en zo hoort het ook, zeker een aanrader.

goed geholpen, vriendelijk en behulpzaam

Prima!

Prima service!

1A !

Ik ben heel tevreden en dankjewel.

Goede service, vriendelijke behandeling

In de jaren dat ik klant ben is alles steeds vlot en volgens afspraken uitgevoerd. En als iets nog wel een jaartje meekan, wordt dat ook gezegd. Ik heb alleen goede ervaringen !

Goede service geleverd

Ik heb het als erg fijn ervaren dat Johan en zijn broer Corne zich konden indenken in de problemen die je ervaart als je even niet in staat bent auto te rijden. Dank voor de geleverde service.

Direct en naar alle tevredenheid geholpen

Olie lekkage, maar direct een oplossing, zodat ik weer normaal kan rijden.

Een 10 is eigenlijk niet te geven.

Altijd een goede service.

geweldig

Goede ervaring met het bedrijf. Had eerst een andere garage, maar die haalde trucs uit. Dus een ander bedrijf gezocht, toen kwam ik hier. Alles zeer netjes geregeld, ben van plan hier te blijven. Een aanrader voor iedereen.

Beste ervaring

Ze hebben een goed begrip van autoreparatie en service. Bedankt voor de snelle hulp. Geweldig!

Snelle en goede service.

Idem.

blij

rustig, betrouwbaar, meedenkend , beleeft en zorgvuldig, vlotte reparatie...

Uitstekend bedrijf

Prima bedrijf. Kennis van zaken. Goed geholpen

Prima service, je wordt niet op kosten gejaagd

Hier doet men wat is afgesproken, belt op als men iets tegenkomt wat extra gedaan moet worden. Maar als iets tijdens de reparatie alsnog meevalt laat men het achterwege, zodat je niet op onnodige kosten wordt gejaagd. Kortom, een fijne garage!

Tevreden met de snellle en goede behandeling

Zie boven

Zeer vriendelijke service

Graag had ik een tussentijdse controle van de auto en dat hebben ze mooi gedaan en ook netjes een klein rapportje opgesteld. Daar blijkt uit dat de auto APK gekeurd kan gaan worden eind februari zonder al te grote problemen! Wij werden netjes en vriendelijk te woord gestaan! Dank jullie wel

Gewoon goed

Altijd vriendelijk, goed vakmanschap , prijstechnisch ten op zichte van andere garages normaal. Kijk uitzonderingen zijn er altijd maar deze zit bij mij op de hoek oploop afstand beter kan ik het niet hebben.

Snel en goed

Prima geholpen bij een kapotte buitenspiegel

Buitenspiegel kapot en ben prima geholpen door garage Niemantsverdriet tot volle tevredenheid.