geweldige service

net een outlander gekocht uit 2006 na 50 km ging motor management lampje branden. Terug gegaan en bleek dat er een sensor storing was ook bleek er een gaatje in de radiateur te zitten. Zonder woorden gelijk gemaakt een nieuw sensor en radiateur. Ook al had ik geen garantie ze hebben dit kosteloos gemaakt en vernieuwd. sr zij hij moet goed zijn als we iets verkopen. Dus mijn auto gaat daar naartoe voor onderhoud en raad iedereen dit adres aan geweldige mensen. gr Berry uit Veghel

Bedankt voor uw review en fijn dat we de storing hebben kunnen oplossen. Veel rijplezier met de Outlander en we zien u weer graag terug.

Perfect! Goede service!

Pas een andere auto gekocht bij autobedrijf Neelen, super goed geholpen en een super goede service! Ik raad iedereen dit autobedrijf aan!

Wat eigenlijk in deze recensies al te lezen valt over autobedrijf Neelen, kunnen wij nu uit ervaring meepraten over de enorme klant vriendelijkheid. Geen man met stropdas, maar een fanatieke man die ruim de tijd voor je maakt en met je meedenkt. Vandaag hebben we onze nieuwe aanwinst met trots opgehaald, een Hyundai Ix35, meteen wordt duidelijk dat er veel zorg aan de auto besteed is, alles is zuiver en fris, ook de punten die we besproken hadden zijn perfect aangepakt, meer dan dat zelfs. Wij spreken dan ook vol lof over autobedrijf Neelen en zijn team, je merkt gewoon dat ze vol trots dit bedrijf runnen en dat voelt fijn. Tonnie, hartstikke bedankt voor alles, helemaal top ! Bart en Miranda

Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Fijn om te horen. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe auto. Gr. Autobedrijf. Neelen

erg goede service en prijs. Vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier met de winterbanden.

Na een aankoop bij Autobedrijf Neelen heel wat technische problemen gehad met de auto. De coulance was heel goed en er zijn nagegenoeg kosteloos heel wat onderdelen vervangen. Nu is duidelijk dat er nog meer dingen mis zijn op technisch gebied. De auto is daarom voor hele goede prijs terug gekocht. Dit is echt uniek. Veel autobedrijven kunnen een voorbeeld aan nemen!

1,5 week geleden onze ‘nieuwe’ auto bij Autobedrijf Neelen gekocht. Zeer klantvriendelijke mensen, goede service, eerlijke handelswijze mbt inruil en aflevering volgens afspraak, inclusief 6 maanden Bovag garantie. Zeker een aanrader!

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Dit horen wij graag. Veel plezier met de Audi.

Klantvriendelijk, auto afgeleverd volgens afspraak , keurig bedrijf.

2 auto\'s gekocht. Een uit een wat goedkopere klasse en een jonge grote duurdere maar dat maakte geen verschil met benadering. Keurig op tijd afgeleverd en alles volgens afspraak geleverd. Kundig en zeer vriendelijk familiebedrijf. Zeker het aanbevelen waard.

Gezellig deskundig familie bedrijf

Heel goed geholpen bij de aanschaf van mijn eerste auto. Mooi bedrijf, klasse uitstraling en top service.

Prima Collegabedrijf

Uitmuntende service. Klantvriendelijk. Goede prijzen. Vakkundig personeel.

Mijn auto VERkocht bij autobedrijf Neelen. Faire prijs en erg aardige mensen!

Ik woon in Den Haag, maar laat ondanks de afstand mijn auto voor onderhoud en reparatie bij dit familie bedrijf doen. Hiermee heb ik eigenlijk wel genoeg verteld dat ik deze familie bedrijf bij een ieder aanbeveel. Twee keren hier een auto gekocht en altiijd een perfecte service en aftersale gehad. Betrouwbaar en eerlijke familie bedrijf.

Ik heb bijna 2 jaar geleden een occasion Renault Clio gekocht bij autobedrijf Neelen. De service was goed: na 2 maanden haperde de auto, ben ik 2 keer terug geweest en zijn er snel en kostenloos 2 onderdelen vervangen. Verder helemaal geen problemen meer gehad en ben nog steeds blij en tevreden met mijn aankoop! Het enige nadeel dat ik kan bedenken, is dat de garage voor mij ver weg is. :)

Zeer vriendelijk en fijne werknemers goede afhandeling van de auto en goede service staan altijd voor je klaar

Ik heb een super mooie Fiat 500 cabrio bij autobedrijf Neelen gekocht. De service was super, snelle levering en alleraardigste mensen binnen het bedrijf die het ons en onze zoon van 1,5 jaar oud het naar de zin maakten. Wij kwamen van ver en werden heel hartelijk ontvangen. Een fijn familiebedrijf dat goede garantievoorwaarden levert. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Ook een hoge, realistisch geprijsde inruil mogelijk. Niets dan lof dus voor dit bedrijf!

Autobedrijf T Neelen hadden een Renault Clio Estate te koop staan heb direct ge mailt de prijs was goed kreeg veel meer voor mijn oude Renault Clio van 2006 zonder een proef te hebben gemaakt hebben we de Clio gekocht . Tony Neelen heeft geen woord verkeerd ge zegt wat we hebben afgesproken is hebben we ge kregen we werden zeer goed geholpen zeer goede garage eerlijke hartelijk hard werkende mensen . wij mijn vrouw en ik hopen dat we nog eens goede zaken kunnen doen

Per mail aangegeven dat ik interesse had voor een aangeboden auto; daarbij ook gelijk gevraagd naar de inruilwaarde van mijn huidige auto, op basis van kenteken en beschrijving. Deze was relatief hoog vergeleken bij andere garages! Afspraak gemaakt, gesproken, proefrit gemaakt, uiteindelijk auto gekocht. De genoemde inruilwaarde bleef gehandhaafd. Hele aardige mensen met hart voor de zaak en de klant, gastvrije ontvangst, absoluut geen opdringerige verkoop, erg prettig. Ik wens jullie veel succes met de verbouwing.

Pas een nette auto gekocht bij fa Neelen, niet eens uit de duurdere klasse, afkomstig van van eerste eigenaar. Keurig gewassen afgeleverd, alle service puntjes volgens afspraak verholpen. Bij de wasbeurt is er vocht in de koplamp gekomen, \'s avonds gebracht, leenauto mee en \' s ochtends weer opgehaald. Kortom dik tevreden en een aanrader voor iedereen

Na bij Neelen Garagebedrijf een BMW 325I gekocht te hebben, ben ik zeer tevreden. De aanschafprijs van de BMW was ten eerste zeer scherp en nota bene altijd BMW Dealer(Ekris)onderhouden. Ik heb lang moeten zoeken en heb vele garages moeten bezoeken, met vele teleurstellingen (vage historie etc) en bij Neelen verkopen ze deze kwaliteit. Ook heb ik uitstekende garantie service. Een stadslicht moest vervangen worden, en ik kon direct terecht waarbij het kostenloos vervangen werd terwijl ik wachtte, topservice ook nog dus! E.J. Burki, Amsterdam

Gisteren onze nieuwe aanwinst, een Hyundai Getz opgehaald bij Autobedrijf Neelen. Echt fantastisch geholpen door Dhr Neelen Sr en Jr. Had eerst de Bovag site geraadpleegd en de goede recenties gaven mij de doorslag. Ik kan niks anders doen dan ook een goed bericht achter te laten. Openheid, vriendelijkheid en eerlijkheid straalt er vanaf. Ik ga ze dan ook nogmaals bedanken en beoordelen met een dikke 10!!!!!!

We hebben in December 2012 een hele mooie saab gekocht. Super vriendelijk ontvangen door senior en junior. voor de volgende auto gaan we zeker weer naar hun toe.

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk

We hebben hier pas een 2e hands Renault gekocht en zijn goed geholpen en hebben vertrouwen in de service en betrouwbaarheid van dit familiebedrijf. Hopelijk kunnen we nu een tijdje zorgeloos rijden