Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering: prima!!! Eerlijk en betrouwbaar, geen mooie verhalen maar gewoon waar het om gaat. Bij aflevering zowel nog de distributieriem vervangen en nieuwe voorbanden, terwijl de prijs al afgesproken was... Dat is toch geweldig?! Ik kan deze garage iedereen aanraden. Het uur rijden had ik er graag voor over.

Kwam binnen voor een gebruikte Toyota yaris werd zeer prettig ontvangen door mevrouw Mouris ? na een proefrit auto gekocht. Na een week auto opgehaald bij Hr Mouris .Auto stond klaar. Werd goed en met koffie ontvangen en deskundig werd alles uitgelegd. Zeer prettig bedrijf kan verschillende auto bedrijven een voorbeeld aan nemen

Enkele weken geleden geimporteerde Toyota Auris Hybride gekocht met complete historie. Deskundig, vertrouwd en prettig geadviseerd door Martin Dijkstra. Auto perfekt afgeleverd. Kortom een autobedrijf dat zich zeer positief onderscheid ten opzichte van de meeste autobedrijven.

Al weer Mn tweede Toyota bij mouris. Als er al iets is dan word je altijd snel geholpen Laatst onderweg lekke band gehad monteur kwam meteen aangereden met nieuwe band geen probleem, super service Ik ga hier nooit meer weg

Zeer klantvriendelijk ,komt zijn afspraken na , stel je op je gemak. Betrouwbaar goede auto,s We hebben onze 3de auto gekocht.

Op zoek naar een andere camper kwamen wij bij toeval terecht bij Autobedrijf Mouris in Ammerstol, welke een mooie gebruikte Dethleffs camper te koop had staan. De ontvangst was heel erg vriendelijk door Martin en Ruben. De aankoop van de camper was snel voor elkaar. Tijdens de eerst rit naar huis ging er een storingslampje op de display branden wat duidde op een probleem met de gloeibougies. Het kostte wel wat tijd om de storing op te lossen, maar uiteindelijk is alles tot grote tevredenheid in orde gekomen, dankzij de grote inzet van Martin en Ruben. Alle lof voor de uitstekende service van Autobedrijf Mouris. Met vriendelijke groet Henk en Cobie.

• Reden bezoek Andere reden

Na slechte ervaring bij een Toyota dealer ben ik via via bij autobedrijf Mouris terecht gekomen. Nu aantal jaren klant bij Mouris tot volle tevredenheid. In de werkplaats word je altijd netjes te woord gestaan door Emiel en hele goede service verleend. Je kunt altijd terecht bij hen en er wordt meegedacht voor passende oplossingen bij problemen. Ik zag bij een werkplaatsbezoek een andere Toyota Yaris staan en na een gesprek met Madelon een afspraak gemaakt voor een proefrit. Bij de afspraak stond de auto al keurig klaar maar uiteindelijk 3 proefritten kunnen maken zonder problemen, niets was teveel; echt super. Een eerlijke prijs voor zowel mijn oude auto als mijn nieuwe auto. De deal was dus snel gesloten en ik hoop nog lang klant te zijn bij dit bedrijf met zijn betrokken werknemers waar de klant nog centraal staat en de super goede service. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto. Ik beveel dit autobedrijf van harte aan!

Beste, De gastgerichtheid begon al aan de telefoon. Ik werk zeer onregelmatig en heb lange na niet altijd tijd om naar een auto te gaan kijken. Toen ik een mooie Ford zag staan bij Autobedrijf Mouris besloot ik te bellen om te vragen of het mogelijk was dat ik deze kon komen bekijken, echter kon ik pas aan het eind van de week. Dit was geen probleem, daar waar ieder ander bedrijf me al eerder een kortaf NEE gaf, deed Martin dit niet. Eenmaal op de dag van de afspraak werd ik hartelijk ontvangen met een kop koffie en de sleutel lag al klaar voor een proefrit. Aangezien ik niet uit de buurt kwam gaf martin me wat tips waar ik zoal heen kon gaan om de auto even lekker te testen voor mezelf. De auto reed perfect, en Martin had niets teveel verteld. zag er zoals gezegd heel schoon en fris uit, geen rokersauto etc. Het enige wat er op dat moment aan was, was het motorlampje dat branden. Ik kreeg van Martin de belofte, mocht ik de auto kopen, dan kreeg ik hem mee met de storing verholpen. De prijs werd hierdoor niet gewijzigd. ik heb een aanbetaling gedaan waarna Martin zei dat ik de rest pas hoefde te betalen als alles in orde was dan zou de factuur vanzelf komen. Nu moest ik natuurlijk wel naar me werk en ik had echt de auto nodig. Martin heeft er voor gezorgd dat ik een leenauto mee kreeg zodat ik gewoon naar werk kon etc. Eenmaal opgelost werd ik gebeld door Martin om een afspraak te maken om de auto\'s weer om te ruilen. De auto werd bij mij voor de deur afgezet door iemand van het team van Martin en de leenauto weer meegenomen. Ik heb hiervoor NIETS hoeven doen. Service met een HOOFDLETTER. Martin ik heb nog nooit meegemaakt dat een auto bedrijf zo meedenkt zonder iets extra\'s in de eigen buidel te doen. Ik vond het zeer prettig zaken te doen bij jullie en ik durf te zeggen dat ik bij JOU een auto blind durft te kopen. Mensen! let op! Deze man verkoopt geen gladde praatjes maar kwaliteit in zowel zijn auto\'s als zijn service! Dankjulliewel Autobedrijf Mouris tot in de toekomst!

Wij raden autobedrijf mouris zeker aan voor wij hier een auto gingen kopen hadden wij eerst telefonisch contact alles ging zo als wij hadden afgesproken wij gingen kijken bij de Toyota yaris en werden vriendelijke ontvangen en er werd je rustig de tijd gegeven om te kijken en te test te rijden daarnaar gingen wij in gesprek en hebben de auto gekocht ook mede door de eerlijkheid van dit bedrijf als wij voor een volgende auto gaan kijken gaan wij zeker contact op nemen met dit bedrijf.....!!!! Groetjes Fam van oeveren

Na 20 jaar tevreden Toyota rijden weer zaken gedaan met Martin. Zoekopdracht voor een Auris Hybride gegeven. Goed mail contact. Mooie goed onderhouden auto gevonden. Na proefrit nog enkele dingen afgesproken en koop beklonken. Bij aflevering alles conform afspraak en ruim de tijd voor uitleg.

Tja bij het lezen van de revieuws dacht ik dit kan nooit wat ik allemaal lees zoveel positiefs. Maar wat schetst mij verbazing het klopt als een bus. SERVICE met hoofdletters, vriendelijk ontvangst en en geen poeh ha maar gewoon kort en duidelijk en wat er gezegd wordt komen ze ook na. We hebben een Honda Jazz gekocht en mijn ouders zijn er zeer blij mee. Het vertouwen in dit bedrijf is het meer dan waard. U kunt hier met een gerust hart een auto kopen. Is er een probleem dan maken ze daar zelf geen probleem van en lossen het gelijk op. Ik kom voor mijn werk bij veel garages maar dit is wel echt TOP. Bedankt voor de goede service en vriendelijke behandeling ga zo door.

Mocht er nog een slogan nodig zijn: \"Koop je Auris bij Mouris!\" :-) Wat een topbedrijf! Martin en zijn medewerkers zijn uitermate vriendelijk en kundig. Na een zeer slechte ervaring met een Toyota Dealer in Den Haag was het zaken doen met Martin een verademing. Direct een eerlijke prijs voor de inruil.. geen gehossel of gedoe! De aflevering verliep goed en: Inderdaad geen gezeur garantie is geen gezeur garantie.. want een aantal kleine puntjes waar we later achter kwamen zijn super opgelost. De werkplaats medewerkers Emiel en Michael zijn uitermate kundig en vriendelijk. Kortom: ook wij wonen niet in de buurt maar gaan ook zeker het onderhoud bij Mouris laten uitvoeren. Nogmaals dank voor de super service (en de mooie auto natuurlijk)

Wat een verschil t.o.v. andere autobedrijven / autodealers!! Na flink wat autobedrijven te zijn langsgeweest voor aanschaf van een occasion, kwamen we terecht bij Autobedrijf Mouris in Ammerstol via een tip van onze zwager. Het eerste contact voelde al gelijk vertrouwd aan en je merkt echt dat je hier met goudeerlijke mensen te maken hebt met hart voor de zaak. We wonen niet heel erg in de buurt maar het onderhoud van de auto gaan we zeker hier laten doen!

Recent een mooie occasion aangeschaft. Ik ken geen kritiek leveren, zelfs als ik ga zoeken. Gewoon top. Geen gedoe, een eerlijke prijs, open en zeer klantvriendelijk. Het eerste contact gaf al een goed gevoel en dat is zo gebleven. Ook bij het afleveren - door een monteur deze keer - was het een bijzondere ervaring. Alle tijd, netjes en alles compleet uitgelegd. Alle afspraken zijn nagekomen.

Hallo, onlangs een hele mooie toyota verso gekocht. (Gebruikt) Wat een bijzondere ervaring. Hele vriendelijke eigenaar. Vertelde vol trots over de historie van zijn bedrijf. Erg goede uitleg over de auto. Goede prijskwaliteit en kennis van zaken. Echt iemand die hart voor zijn bedrijf heeft. Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren. Wij komen zeker nog eens terug!!! Martin en de rest......BEDANKT!!

Vorig jaar onze Yaris occasion hier gekocht. Vriendelijke medewerkers en een scherpe prijs. Inmiddels een jaar verder was onze airco kapot deze is gratis vervangen. Kortom erg te spreken over de service van deze garage, daar kunnen andere nog wat van leren.

Prima service. Goede uitleg. Aflevering conform gemaakte afspraken. Vriendelijk (familiair zelfs!) bedrijf. Voor proefrit naar huis zelfs cash geld meegekregen voor de pont (die ik vergeten ben terug te geven!) Voor mij niet in de buurt maar toch een reden om mijn onderhoud hier te plannen!

Wij wonen in Zeeland en zagen op de website een mooie tweedehands Toyota Yaris. Het telefonische contact met Ruben gaf dusdanig veel vertrouwen dat we besloten de auto ongezien te kopen. Wel onder voorbehoud dat we niet op vreemde dingen zouden stuiten. Daarna verliep het contact via Martin. Eveneens heel plezierig en deskundig. Aangezien hij er van overtuigd was dat we daadwerkelijk zouden aankopen, heeft hij de auto al voor betaling op onze naam laten zetten. Een paar dagen geleden zijn we naar Ammerstol gereden en de auto was echt puntgaaf. Martin nam alle tijd om uitleg te geven en bood zelfs de keus om de auto mee te nemen en later te betalen. Hebben we niet gedaan, maar dit zegt wel iets. Uiteindelijk zijn we superblij met de aankoop. Geweldig bedrijf!

Wat een geweldig bedrijf. Heel vriendelijk, komen alle afspraken netjes na en leveren een fantastische service! Bedankt en zeker tot ziens.....bij aanschaf volgende auto. Maar eerst gaan we volop van onze huidige genieten. Groeten patrick zwienink

uit de kunst 9

gebruikte Honda aangeschaft, conversatie en communicatie erg gemoedelijk en duidelijk. Auto kon eerder opgehaald worden dan eerste afspraak. Geen gladde praatjes, gewoon boter bij de vis. Door omstandigheden kon er niet direct geld overmaakt worden: \"geen probleem, factuur komt iets later, betaal morgen maar via internet\". Zo iets nog nooit meegemaakt, maar zegt wel iets over het bedrijf ten aanzien van wederzijds vertrouwen. Kortom erg fijn zaken doen met dit bedrijf.

Martin is erg vriendelijk en behulpzaam, hij nam echt de tijd voor ons en we kunnen met alle vragen bij hem terecht. Hij en zijn team staan altijd klaar om te helpen. We hebben onze nieuwe auto nu twee weken en hebben tot nu toe alleen maar prettige ervaringen gehad met dit bedrijf. Een echte aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Transparante communicatie, komt afspraken na, goede prijs/kwaliteit, duidelijke historie van occasion. Martin is een aardige kerel, prettig zaken doen.

Zeer betrouwbaar bedrijf met een goede service en eerlijke manier van zaken doen. Graag verkopen maar niet opdringerig en eerlijke benadering met het belang van de klant in het oog houdend. Het motto is: wanneer de klant tevreden is, dan komt men terug.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer prettige ervaring, fijn geholpen en geslaagd. Rijden nu drie weken in onze Yaris en genieten iedere dag. Bij vragen telefonisch of ter plekken, altijd even vriendelijk en behulpzaam. Koffie staat klaar!!!

• Deskundigheid N.v.t.

Capellelaan 67 B