Als je hier binnenkomt lijkt het alsof je geteletransporteerd wordt naar een andere tijd. Die tijd dat je dat touwtje nog wel uit je brievenbus kon laten hangen. Redelijk gestresst kwamen we hier binnen. De verloopdatum voor de APK was de volgende dag. Door wat tegenvallers waren we eigenlijk te laat. De eigenaar had 2 oudere auto\'s waar we interesse in hadden. Rustig en met kennis van zaken vertelde hij ons er alles over. In dit bedrijf is eer uit je werk halen belangrijker dan de snelle winst.Alle auto\'s worden tiptop afgeleverd. Alle eventuele problemen worden prettig en rustig opgelost.Het is zo fijn om zo\'n bedrijf te vinden als je al de nodige negatieve ervaringen hebt gehad. Het is een eindje rijden voor ons maar we hebben ons perfecte garagebedrijf gevonden. Hier gaan we blijven.De sfeer met alle collega\'s is ook zeer prettig en allemaal staan ze klaar met goede adviezen. Is alles perfect? Natuurlijk niet, niemand is perfect. Maar als er iets misgaat dan wordt het gelijk prima opgelost. Dichter bij perfectie kan je niet komen. Hoger dan 10 kan hier niet maar eigenlijk een dikke 10,5. Dit bedrijf durf ik aan te raden aan alle familie en vrienden in de zekerheid dat ze niet teleurgesteld zullen worden.

Eerst een mooie proefrit gemaakt in de Toyota Auris hybride, eerst onder begeleiding en toen zelf. Alles werd ons goed uitgelegd. Onderhandeling was fair. Auto mankeerde een paar dingen bij aflevering. Alles echter prima en snel opgelost.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onlangs weer een auto bij Mouris gekocht. Gedurende 18 jaar diverse auto\'s bij Martin Dijkstra/Mouris gekocht. Nu door Kevin geholpen, ook niets dan lof. We hebben groot vertrouwen in Mouris, mooie en goed service en komen afspraken altijd na. Daarnaast een prettige, familiaire sfeer. Toppers!

Wij waren op zoek naar een opvolger voor onze inmiddels iets op leeftijd geworden VW Passat diesel. Bij onze zoektocht kwamen we terecht op de site van auto Mouris. Daar stond hij, de auto van onze dromen. Een Auris met lage kilometerstand en luxe uitvoering. Echter er was 1 probleem: wij wonen in Groningen, en dan is Ammerstol niet even om de hoek. Nadat ik een paar keer prettig mail contact had gehad met Martin had ik toch het idee, dat ik de reis richting het westen toch maar eens moest gaan uitvoeren en autobedrijf Mouris moest gaan bezoeken. En van de rit naar het westen heb ik geen moment spijt gehad, want Martin is een man die niet met gelikte praatjes komt, maar gewoon een helder verhaal brengt. Wat ik als Grunneger erg prettig heb gevonden is zijn motto: afspraak is afspraak. Dit maakt hij ook waar in de praktijk!!! We hadden nog een klein dingetje met de trekhaak, maar dat werd prima opgelost door Martin. Als Grunneger zeg ik: het is de moeite waard om eem bie Mouris te kiek’n. Fam Groen te Groningen.

We hadden aanvankelijk een koop o.v.b. gesloten bij één van de grotere Toyota dealers. Maar aangezien we daar helemaal tot het gaatje moesten onderhandelen om een deal te sluiten waaraan we uiteindelijk toch een onderbuikgevoel overhielden (we hadden proefgereden in een wagen die later tóch een andere motor bleek te hebben dan de wagen die we op het oog hadden) ben ik gelukkig toch even verder gaan kijken. Toevallig kwam ik bij Mouris het gewenste type tegen, en een iets completere uitvoering. Ben snel gaan kijken, situatie uitgelegd en een offerte gevraagd. Bij Martin geen sluwe onderhandelingstechniekjes. Ik kreeg direct een goede prijs. Wat ik vertrouwenwekkend vond is dat er ook niet werd gevraagd naar wat we voor de andere wagen zouden betalen. Uiteindelijk zouden we iets duurder uit zijn, maar daarvoor kregen we wel een veel completere uitvoering (Auris 1.2 turbo Dynamic). We hebben er dus niet lang over hoeven nadenken. Op het moment dat wij de auto konden zien was deze nog maar net binnen en had nog wat duidelijke beschadigingen. We kregen woord dat dit voor levering allemaal onzichtbaar zou zijn weggewerkt, met de toezegging dat als wij daar op dat moment anders over zouden denken, er geen koop hoefde plaats te vinden. We hebben dan ook niets hoeven tekenen tot het moment van inspectie bij de overdracht. Dat is klasse naar de klant toe. Bij overdracht was alles prima in orde en we rijden inmiddels al 2 maanden naar volledige tevredenheid (en met veel plezier!) in deze wagen. Mouris is een flinke dealer met gevoel van kleinschaligheid. Je krijgt hier nog het gevoel dat iedereen hier met plezier met de klant bezig is, i.p.v. met de winstmarges. We komen hier graag nog eens terug, ook al is het niet om de hoek. Ik waardeer eigenlijk nooit met tienen, maar aangezien ik heb gezien hoe Martin en collega\'s gedreven worden door de klantwaardering zal ik daar voor één keer een uitzondering op maken. De gunfactor zeg maar. :-)

Er staan mooie auto’s op het terrein, alleen jammer dat er bij de auto’s geen gegevens van uitvoering, bouwjaar, prijs, kenteken en kilometerstand staan. Kwam wel vanuit Zeeland kijken voor een auto.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Bijzonder deskundig, laagdrempelig en kleinschalige dealer waar het inderdaad nog gewoon gaat om wat jij als klant wil. Heb uiteindelijk een Toyata Yaris uit 2015 gekocht, kreeg de wagen bijna als nieuw uit de fabriek geleverd! Echt helemaal top. Duidelijke uitleg bij afleveren waar men ook echt de tijd voor je neemt. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Mijn zoon heft vandaag zijn eerste auto gekocht bij Mouris. ik zelf had er in juli 2017 een verso gekocht,we waren zo tevreden dat ik tegen mijn zoon heb gezegd dat hij hem daar moest kopen. Want de service is daar perfect. en je word daar geweldig geholpen.. ik hoop dat Martin nog heel lang door gaat want mijn volgende auto over 5 jaar ga ik daar zeker weer halen. (niet van die stropdas verkopers hahaha) maar een heel gewoon persoon waar je je meteen thuis voelt.

Altijd een eerlijk advies! Geen onnodige reparaties, redelijke onderhouds prijzen. Vriendelijk personeel

I bought a 12 year old Lexus from Martin. The car was nicely prepared on the day of purchase. Interior and exterior was very very clean. It made the car look much younger! Martin and his crew has been great at after sale support. I would definitely recommend Autobedrijf Mouris!

Zeer prettig en eerlijk bedrijf. Zeer gemoedelijke sfeer.l

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Onlangs een Toyota RAV4 gekocht. In een gemoedelijke sfeer wordt je daar als klant behandelt. Enige punt van aandacht is dat medewerkers in het kantoor moeten zijn, ook als je daar in gesprek bent.

Vorig jaar mijn Toyota yaris ingeruild voor een nieuwere occasion, zeer prettig geholpen door eigenaars en team. Geen loze verkooppraatjes maar eerlijk advies. Voor ons reden om terug te komen. Inmiddels ook een gloednieuwe CHR aangekocht in nov 2017 en wederom een prettige ervaring. Deze garage ook aanbevolen bij familie en vrienden. Familielid heeft auris aangeschaft met zelfde positieve ervaring. Kortom no nonsens garage met prima eerlijke service. Daar rijden wij graag een stukje verder voor.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Erg prettig en vriendelijk team. Met persoonlijke aandacht echt top! Zou iedereen autobedrijf Mouris aanraden.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit bedrijf een heel fijn bedrijf is en gerund wordt door top mensen. Martin en zijn mannen nemen de tijd voor je en doen niet anders dan echt de beste service bieden. Meedenken met de klant voor financiën, leenauto’s of zelfs service tot aan je voordeur niets is te gek voor hun! Ik heb heel veel plezier in mijn aangeschafte Aygo en ben deze mensen heel dankbaar voor alles wat zij gedaan hebben voor mij, incl een subwoofer+versterker inbouwen. Toppers zijn het en Bo ook!

Vorige week mij Toyota C-HR opgehaald. Helemaal blij mee, fantastische auto en perfect afgeleverd. Bedankt Martin, Kevin en de rest van de crew. Volgende auto zeker weer bij jullie.

Klantvriendelijkheid, service, inruilwaarde zijn top! Er wordt alle tijd voor je gemaakt door Martin en zijn team. Wij zijn met een goed gevoel over dit autobedrijf/team en een nieuwe auto huiswaarts gekeerd.

Bij Mouris terechtgekomen nadat ik twee eerdere dealers had bezocht en bij Martin en zijn club mensen het fijnste gevoel overhield. Naast de tot in de puntjes verzorgde service heb ik ook een goed gevoel overgehouden aan de inruilwaarde en daar gaat het natuurlijk ook om. Ik rijd nu ruim twee maanden in mijn nieuwe Yaris en ben heel blij, wat een heerlijke auto. De volgende keer ga ik zeker weer bij Mouris mijn auto halen!! Iedereen bij Mouris BEDANKT!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Nu reeds de 4e auto hier gekocht, de laatste is een Toyota CHR. Ook vrienden van mij kochten hier hun auto en wij zijn allen tevreden over de service, ontvangst en vriendelijkheid van het gehele team.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Mijn vrouw wilde graag een toyota kopen van ongeveer een jaar oud. Via internet vonden we een avensis bij de firma Mouris. Het eerste telefonisch contact was direct erg prettig en we reden naar Ammerstol om de auto te zien. Wat een hartelijk ontvangst en aandacht voor onze wensen. Inruilen van onze oude kapotte auto was geen probleem. We hebben proef gereden en de nieuwe auto gekocht. De oude kapotte opel is de dag erna door een medewerker van de firma Mouris bij ons thuis met een trailer opgehaald. En een tijdelijke (zeer nette) leen auto werd direct neer gezet ! Vijf degen later hebben we de nieuwe auto opgehaald. We zijn onder de indruk van de sfeer en service en klantvriendelijkheid

Aanschaf van een gebruikte auto. Ik heb een Toyota Verso gekocht 1.8 VVT-I , mooie auto ben zeer goed geholpen door Martin en de Team, en tevreden wat de service betreft. Klasse/Topper.

Vrijdag 12 januari jl. hebben wij onze z.g.a.n. Toyota C-HR in ontvangst mogen nemen. De 3de auto binnen onze familie welke wij hebben aangeschaft bij Autobedrijf Mouris. En dat is niet voor niets. Eerlijk en no nonsens zaken doen waarbij service en klantgerichtheid de uitgangspunten zijn. En als er onverhoopt zich een probleem voor doet dan wordt er ALTIJD naar een oplossing gezocht waarbij de klant centraal staat. Klanten binnen halen is op zich niet zo moeilijk, klanten (tevreden) binnen houden is dat juist wel. En laten ze juist daar nu ook heel hard aan werken!

al jaren klant en nooit problemen, service als het nodig tot aan de deur, deskundige hulp en/of uitleg. je kan er ook altijd binnenlopen. Super !!

Onlangs kochten mijn vriend en ik een tweedehands Toyota Yaris. Wij zijn ontzettend fijn geholpen en deskundig geadviseerd. De service en betrouwbaarheid van dit bedrijf is uitmuntend! Wij zijn heel blij met onze aanschaf, de auto werd in tiptop staat afgeleverd. Daarbij hebben we eindelijk een goed en betrouwbaar bedrijf gevonden voor het onderhoud van onze auto. Dat het voor ons ruim een uur rijden is hebben we daar graag voor over!

De service en assistentie die gegeven wordt bij dit bedrijf is meer dan goed. Ongelukkige rijder als ik ben hebben wij de afgelopen jaren een aantal auto\'s aan moeten schaffen. Via via zijn wij bij Autobedrijf Mouris terecht gekomen. Van begin tot eind hebben wij van hun deskundigheid mogen profiteren en hebben er altijd een fijne auto aan over gehouden. Wij rijden er inmiddels graag een stukje voor om. De zekerheid dat alles goed is, is veel waard voor ons.

Capellelaan 67 2865 AB Ammerstol

0182 35 34 54