Klantvriendelijk, prima service

Top betrouwbaarheid en fijne sfeer

Onlangs mijn tweede Rav4 gekocht bij dit bedrijf; steeds voor redelijke prijs en met volste vetrouwen. Ik stuur mijn vrienden ook naar dit bedrijf.

Deskundigheid en service voorop

Mijn oude Honda Insight ingeruild voor een nieuwere Auris. Een schitterende wagen waar ik goed mee uit de voeten kan. Martin heeft ons zeer vakbekwaam en deskundig geholpen met goede raad en service.

Heel tevreden over alles, inruil, afhandeling bij aflevering ! Top geholpen.

Eerst telefonisch contact gehad met Kevin, over de Yaris waar we interesse in hadden en natuurlijk over onze inruil Yaris. Keurig netjes te woord gestaan en een afspraak gemaakt voor een proefrit etc. Want we komen uit Zeeland en moeten wel een goed gevoel hebben om naar Ammerstol te rijden. We zijn super goed geholpen en hebben onze "nieuwe " Yaris, 2 weken later opgehaald! Nogmaals dank voor de goede service ( ook met het bandenlampje ) en wie weet tot ziens!

In aanraking gekomen met dit bedrijf door \'familie ervaring\', zeker een aanrader daar de service perfect is en het bedrijf met jou meedenkt. Mouris kijkt niet naar de kosten maar of een klant tevreden het bedrijf verlaat en met plezier terugkomt of terug kijkt naar zijn of haar ervaring bij Mouris. Ga zo door !

Super! Heel prettig persoonlijk contact. Terwijl onze Toyota die we vorig jaar bij Martin hadden gekocht, zijn eerste beurt kreeg, hebben wij door het prachtige dorp Ammerstol gewandeld. Het aantal Toyota\'s viel ons op .... logisch met zo\'n geweldige garage vlakbij!

Aanschaf gebruikte auto Dit is wat wij nodig hadden,dat er geluisterd werd naar onze wensen. Na jaren klant te zijn geweest bij een garage in de buurt En waar gemeld werd dat ik met mijn hele lange benen niet in een Verso S kon zitten weg gegaan Ik heb Martin mijn wensen gezegd Martin is gelijk aan de slag gegaan en heeft gevonden wat ik graag wilde,slede onder bestuurdersstoel geplaatst Probleem opgelost ,ik zit goed Er wordt heel veel tijd uitgetrokken voor je,wat een schone zaak en lieve mensen en een lekker bakkie koffie Echt een aanrader als je op zoek bent naar een auto

Zeer schone showroom,nette werkplaats.

Ik heb al een aantal jaar mijn auto in onderhoud bij Mouris en dit altijd tot grote tevredenheid. Onlangs een auto gekocht en hierbij ben ik erg goed geholpen. Martin en zijn team nemen ruim de tijd voor je en luisteren goed naar wat je wensen zijn. Je merkt aan alles dat het team zich richt op een duurzame relatie en hierbij staat de service hoog in het vaandel. Dit maakt het erg prettig om klant te zijn bij Mouris.

Al meer dan 10 jaar ben ik een heel tevreden klant. Betrouwbare en vriendelijke service. Het is voor mij 3 kwartier rijden naar Ammerstol, maar dat is het zeker waard. Onlangs heb ik mijn auto ingeruild voor een nieuwe tweedehands auto. Autobedrijf Mouris is speciaal voor mij op zoek gegaan naar een auto die aan mijn wensen voldeed en binnen mijn budget paste. Inmiddels rij ik er een paar dagen mee en ben ben er erg blij mee!

Ontzettend goed geholpen met diverse auto’s. Service is fantastisch!

Wat een geweldige service, zorgzaamheid en aandacht krijg je hier als klant. Dat heb ik nog nooit zo meegemaakt in 23 jaar autorijden.

Wij waren op zoek naar een specifiek type Toyota Avensis. Binnen korte tijd heeft Martin dit model gevonden en we zijn er erg blij mee. Het serviceniveau is erg goed en ze nemen ruim de tijd voor je. Ook voor vragen kun je altijd bij hun terecht. Kortom, een eerlijk en goed bedrijf!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Topbedrijf! Deskundig, gastvrij en heel service gericht! Had een occassion gekocht bij Mouris. Bleek bij de Apk (auto dus bijna jaar in bezit) dat de auto toch teveel olie bleef verbruiken. Vanuit Mouris zelf werd me aangeboden een andere occassion te mogen leveren, zodat ik met een auto wegging waarvan ze zeker waren dat hij goed is. Zo\'n service had ik niet verwacht! Even later dus een Corolla Verso aangeschaft. Op zondag bleek deze niet meer te willen starten. Was onderweg, dus de Anwb gebeld. Tegelijkertijd een appje gestuurd naar Mouris. Legde uit dat ik vermoedde dat het de startmotor was. Gelijk antwoord terug gekregen: Als dat zo is mag je de auto straks gelijk brengen hoor. Topservice, op zondag! Ruilauto stond al klaar, maandag nieuwe startmotor eronder gezet (in de garantie). Dinsdagochtend opgehaald. Heel attent en aardig personeel. Welverdiende 10, team Mouris!

Al vele jaren klant bij dit bedrijf .Nu een gebruikte Avensis hier gekocht .Goede service .Een no nonsens bedrijf ! Goede prijs kwaliteit verhouding .

Mijn eerst auto gekocht bij dit bedrijf, ik Ben super blij mee auto, omdat automaat was werd alles duidelijk door Martin vertelt hoe dat werkt, het is mijn eerst auto bij dit bedrijf maar zeker niet de laatste. Tot volgende keer groeten.

Al 2de auto bij die bedrijf gekocht eerst corolla dan corolla verso van allebei super tevreden. Zeer vriendelijke mensen. Als je daar binnen loopt krijg je gelijk vertrowd gevoel. Zeker tot ziens met kopen van volgende auto!

Fijne manier van zaken doen. Men neemt alle tijd voor je. Prettige wijze van behandelen en de auto die we gekocht hebben bevalt prima. Goede prijs/ kwaliteit verhouding .

ontzettend gemoedelijk en klantvriendelijke bedrijf. ze nemen alle tijd voor je en alles wordt prima uitgelegd. niks geen haastwerk. we hebben onlangs een prachtige Auris station gekocht. Kevin heeft de verkoop en afhandeling gedaan. Nog zeer jong maar nu al zeer bekwaam en goed in zijn vak. we houden het bedrijf aan voor onderhoud van de auto

Ik ben al meer dan 30 jaar klant. Eerst bij Nico Mouris en daarna bij Martin Dijkstra. In de werkplaats zwaait Emile Verhagen de scepter. Hij en zijn team zorgen er voor dat de auto altijd tip top in conditie is. Net weer zo goed als nieuwe Auris gekocht. Kevin assistent Martin heeft de verkoop op uitstekende wijze begeleid.

Afspraak gemaakt voor een proefrit in een nieuwe Renault ZOE. Ontvangst in de showroom was erg klantvriendelijk en uiterst correct door Kevin. Samen met de verkoper een proefrit gemaakt en duidelijke uitleg gehad over de auto. Na de proefrit uiteindelijk een mooie nieuwe Renault ZOE gekocht. Dank je wel voor de tot nu toe goede service

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Bedrijf geeft direct een vertrouwd gevoel. Fijne klant behandeling. Service hoog in top.

Vriendelijk en deskundig personeel ! Goede en snelle service.