Vertrouwd, eerlijk en oprecht!

6 weken geleden onze inmiddels 5de auto bij auto Mouris gekocht. Een Toyota RAV4. Een maand geleden deze prachtige auto in ontvangst mogen nemen. En dat wij onze auto’s bij Martin, Madelon en hun team kopen heeft een reden. Het voelt inmiddels vertrouwd, wij voelen ons daar thuis en “zaken” met ze doen gaat altijd op basis van eerlijkheid en oprechtheid! Vanuit die basis is dan ook alles bespreekbaar en dat maakt dat wij graag terugkomen en ons inmiddels tot de grote schare van vaste klanten behoren die auto Mouris rijk is. Ondanks dat dit “familie“ autobedrijf niet bij ons in de buurt zit. Onze kinderen kopen er inmiddels ook hun auto. Met andere woorden......een TOP BEDRIJF......waar hun slogan “persoonlijke aandacht, daar gaat het om!”, voor 200% wordt waargemaakt! John & Josien Utrechtse Heuvelrug

Zo’n 18 jaar geleden kocht ik een Toyota Avensis bij garage Mouris in Ammerstol en heb de auto daar jaren lang ik in onderhoud gehad, ondanks dat het zo’n 20 kilometer rijden is vanaf mijn woonplaats. Waarom zo’n eind rijden voor een beurt? Gewoon omdat ik het toen al een TOP bedrijf vond. De mensen die daar werkten (sommigen nu nog) dachten constructief mee als er iets aan de auto mankeerde, de menselijke maat stond daar hoog in het vaandel, eerlijke voorlichting en dat alles voor een redelijke prijs. Vanmiddag kocht ik weer een Toyota Avensis (occasion)bij dit bedrijf. De eigenaar (Martin), nam rustig de tijd, mijn vrouw en ik werden keurig en vriendelijk geholpen. Geen opdringerige, gladde verkooppraatjes, maar gewoon eerlijk en vakkundig. Heerlijk om op die manier een auto te kopen! Volgende week vrijdag wordt de auto afgeleverd. Ik weet zeker dat hij dat tiptop in orde is. Wat een klasse bedrijf. Waardering wordt altijd uitgedrukt in een getal van 1 een tot 10. Wat ons betreft gaat de waardering ruimschoots over de 10 heen. Als elk bedrijf op die manier met z’n klanten omgaat zag Nederland er een stuk anders uit. Klasse!!

Bedrijf van mijn hart

Zoekend op internet naar de door ons gewenste auto bracht ons naar Ammerstol. Mouris heette het autobedrijf. Vanaf de eerste seconde kregen we het gevoel dat we onverwachts in een warm nest kwamen. Wat we overal kwijt zijn was hier nog ouderwets aanwezig: echtheid, menselijkheid, rust, aangename werksfeer, aandacht, vakmanschap en geen mooie praatjes maar oprecht op ons toegesneden informatie. Helaas zijn de afstand van onze woonplaats en onze leeftijd voor ons aanleiding geweest om voor verder onderhoud afscheid te nemen van Mouris, een bedrijf waarvan we dachten dat zoiets niet meer bestond. Dank voor alle goede zorgen en fijne contacten!

Garage op afstand, maar met uitstekende service en klantvriendelijkheid

Niet direct een garage uit mijn directe omgeving (woon in Roermond), uitgekozen voor de aankoop van mijn nieuwe auto. Maar de te overbruggen afstand dubbel en dwars waard. Een familiebedrijf dat van meet af aan vertrouwen uitstraalt en dat zeer zeker waar maakt. Auto geleverd op afgesproken dag, compleet, met als extraatje 4 nieuwe banden inclusief velgen. SUPER !! Dit bedrijf beveel ik, ook in mijn directe omgeving, vol vertrouwen aan !!

Wij hebben onze Verso S nu een jaar.Mijn man heeft lange benen en kon er eerst niet in rijden. Martin heeft de bestuurders stoel laten veranderen en mijn man zit super Mijn man heeft hele zere benen en kan zelf zijn auto niet wassen, Martin zijn zoon wast zijn auto In een woord,wat een fijn bedrijf met lieve mensen. Zijn super blij met onze aankoop

Top bedrijf en Martin en Kevin top gozers

Ik kom sinds juli 2017 bij Mouris. Eerste keer een Verso van 2012 gekocht Half jaar daarna heeft mijn zoon een eerste auto gekocht een Yaris van 2000 en loopt perfect en super goed uit. En gisteren 7-03-2020 heb ik een auris hybride gekocht van 2014. Ik wilde graag wat zuiniger rijden en Martien heeft weer super geholpen. Ik kom zelf uit Asten 120 km er vandaan. Ik kom niets voor niets terug 3 keer in bijna 3 jaar omdat ik nog nooit zo goed en fijn behandeld ben, en die service is TOP. Hoop dat Martin nog jaren door gaat want de volgende koop ik daar weer. Martin en Kevin jullie weten echt hoe je met mensen om moeten gaan Bedankt en tot de volgende keer

Betrouwbaar, eerlijk en klantvriendelijk!

Op zoek naar een IQ en daarbij lees ik zelf ook de reviews. Het was een eindje rijden 2x van Middelbeers naar Ammerstol maar met zo’n aardig en gezellig onthaal en mooie rit langs het water, de moeite waard. Een autobedrijf waar service, kennis en vriendelijkheid nog hoog in het vaandel staan. Ik ben zeer goed geholpen en met veel plezier rijd ik in mijn TOYOTA IQ rond.

geweldige, snelle en vriendelijke service

Wij hadden een probleem met de electrische bediening van de achterklep van onze RAV4. Vervangen zou meer dan € 2.000 gaan kosten, maar Autobedrijf Mouris komt met een alternatieve oplossing (handbediening, dat wel), die veel goedkoper uitvalt. Maar nu werkt de achterklep weer perfect. Bedankt.

Perfecte service

Na proefrit hier onze Toyota Yaris gekocht. Hebben ook gelijk een leenauto meegekregen daar wij geen vervoermiddel meer hadden. Autobedrijf Mouris gaat uit van vertrouwen, hebben daarom ook geen legitimatie o.d. hoeven laten zien. Na ruim een week was onze Yaris klaar om op te halen. Alles was perfekt geregeld. De verkoper was uitermate vriendelijk, behulpzaam en zakenkundig. Kan Autobedrijf Mouris zeker aanbevelen voor de, nogmaals, perfecte service.

Een erg fijne garage met prima medewerkers

De ervaringen van veel beoordelaars die vijf sterren geven hadden wij ook toen wij onze Toyota kochten. Niets dan goeds te melden. Maar om meteen na de proefrit al een beoordeling te schrijven vonden we toch wat snel. Eerst maar eens een tijdje uitproberen, dachten we. Inmiddels is dat een jaar geleden. En de ervaring is onveranderd: we hebben een prima aankoop gedaan en van het volle jaar garantie geen gebruik hoeven maken. Topgarage!

Wat zijn wij blij met onze Toyota chr hybride en jullie fijne service. Geweldig dat de auto vandaag klaar stond. Zeker de moeite waard om een stuk voor te rijden. Kevin bedankt voor alles!

Fijn autobedrijf

Van jongs af aan al bekend doordat mijn ouders hier klant zijn, nu ik ook 2 Toyota's heb ben ik ook klant hier en word altijd persoonlijk en goed geholpen.

Het is werkelijk een grandioos goed bedrijf.

Het was even rijden om vanuit Apeldoorn in Ammerstol te komen , maar ik kan niet anders stellen dan dat dat zeer de moeite waard is geweest. De ervaring die ik met deze garage heb opgedaan, heb ik in mijn hele leven, inmiddels 73, nog nooit eerder meegemaakt, m.n. de rust in uitleg, de openheid en de uitgestraalde eerlijkheid hebben mijn verwachtingen ver overtroffen. Ook was het aanbod met inruil zodanig geprijsd dat verdere onderhandeling gênant zou zijn geworden. Bij de zonder meer keurige aflevering van de gekochte auto is de ervaring ook weer identiek aan het eerder omschrevene, waarbij ook de nazorg uitmuntend genoemd mag worden en het enthousiasme van iedereen die daar werkt is opvallend te noemen. Ik kom bij een volgende aanschaf zeer zeker terug.

Klantvriendelijk, prima service

Top betrouwbaarheid en fijne sfeer

Onlangs mijn tweede Rav4 gekocht bij dit bedrijf; steeds voor redelijke prijs en met volste vetrouwen. Ik stuur mijn vrienden ook naar dit bedrijf.

Deskundigheid en service voorop

Mijn oude Honda Insight ingeruild voor een nieuwere Auris. Een schitterende wagen waar ik goed mee uit de voeten kan. Martin heeft ons zeer vakbekwaam en deskundig geholpen met goede raad en service.

Heel tevreden over alles, inruil, afhandeling bij aflevering ! Top geholpen.

Eerst telefonisch contact gehad met Kevin, over de Yaris waar we interesse in hadden en natuurlijk over onze inruil Yaris. Keurig netjes te woord gestaan en een afspraak gemaakt voor een proefrit etc. Want we komen uit Zeeland en moeten wel een goed gevoel hebben om naar Ammerstol te rijden. We zijn super goed geholpen en hebben onze "nieuwe " Yaris, 2 weken later opgehaald! Nogmaals dank voor de goede service ( ook met het bandenlampje ) en wie weet tot ziens!

In aanraking gekomen met dit bedrijf door \'familie ervaring\', zeker een aanrader daar de service perfect is en het bedrijf met jou meedenkt. Mouris kijkt niet naar de kosten maar of een klant tevreden het bedrijf verlaat en met plezier terugkomt of terug kijkt naar zijn of haar ervaring bij Mouris. Ga zo door !

Super! Heel prettig persoonlijk contact. Terwijl onze Toyota die we vorig jaar bij Martin hadden gekocht, zijn eerste beurt kreeg, hebben wij door het prachtige dorp Ammerstol gewandeld. Het aantal Toyota\'s viel ons op .... logisch met zo\'n geweldige garage vlakbij!

Aanschaf gebruikte auto Dit is wat wij nodig hadden,dat er geluisterd werd naar onze wensen. Na jaren klant te zijn geweest bij een garage in de buurt En waar gemeld werd dat ik met mijn hele lange benen niet in een Verso S kon zitten weg gegaan Ik heb Martin mijn wensen gezegd Martin is gelijk aan de slag gegaan en heeft gevonden wat ik graag wilde,slede onder bestuurdersstoel geplaatst Probleem opgelost ,ik zit goed Er wordt heel veel tijd uitgetrokken voor je,wat een schone zaak en lieve mensen en een lekker bakkie koffie Echt een aanrader als je op zoek bent naar een auto

Zeer schone showroom,nette werkplaats.

Ik heb al een aantal jaar mijn auto in onderhoud bij Mouris en dit altijd tot grote tevredenheid. Onlangs een auto gekocht en hierbij ben ik erg goed geholpen. Martin en zijn team nemen ruim de tijd voor je en luisteren goed naar wat je wensen zijn. Je merkt aan alles dat het team zich richt op een duurzame relatie en hierbij staat de service hoog in het vaandel. Dit maakt het erg prettig om klant te zijn bij Mouris.

Al meer dan 10 jaar ben ik een heel tevreden klant. Betrouwbare en vriendelijke service. Het is voor mij 3 kwartier rijden naar Ammerstol, maar dat is het zeker waard. Onlangs heb ik mijn auto ingeruild voor een nieuwe tweedehands auto. Autobedrijf Mouris is speciaal voor mij op zoek gegaan naar een auto die aan mijn wensen voldeed en binnen mijn budget paste. Inmiddels rij ik er een paar dagen mee en ben ben er erg blij mee!

Ontzettend goed geholpen met diverse auto’s. Service is fantastisch!