Uitstekende service met alles

Klant is hier koning

Uitstekende service!

De haal en breng service van Mouris is heel fijn (ik woon in Nijmegen) en met de huidige situatie is dit voor mij een uitkomst. Onderhoud goed en degelijk uitgevoerd. Tip: bij extra werkzaamheden de klant vooraf informeren.

Toevallig kwam ik bij Mouris terecht omdat ik een Rav4 zocht. Eerst via de mail contact en daarna telefonisch en Whats App. Het contact via de telefoon met Martin voelde gelijk goed, daarna hebben nog wat heen en weer berichten gestuurd en daarna een afspraak gemaakt. Bij aankomst een goed ontvangen met een lekker bakkie koffie en gelijk een proefrit gemaakt, de auto stond klaar. Bij terugkomst nog een koffie en bij Martin aangeschoven. Een heel prettig gesprek met Martin en een redelijke inruilprijs heb ik mijn nieuwe Toyota Rav4 gekocht. De aflevering was echt top te noemen Martin neemt de tijd en legt alles goed uit, de auto zag er top uit en ik ben dan ook zeer tevreden over autobedrijf Mouris, dit bedrijf is een aanrader en met service zoals service moet zijn . Twijfels heb ik niet gehad over dit bedrijf, gewoon en in een ontspannen sfeer waar je nog klant bent zoals het hoort Zonder witteboorden gewoon normaal. Echt een top bedrijf en een aanrader.

nog nooit zo geweldig en vriendelijk geholpen als hier.

ik heb veel autos gekocht,maar dit is de beste service ooit !!! de verkoper nam ruim de tijd en ik heb een perfecte auto voor een hele nette prijs gekocht. ben zelf automonteur geweest,dus ik weet wat ik koop. voor een volgende auto ga ik eerst hier kijken. ik ben zeer blij met de auto. geweldig !!!

Top garage

Hier mijn nieuwe toyota c-hr gekocht. Prima inruilprijs voor mijn vorige auto . Je voelt je hier thuis , geen verkoperspraatje de tijd om na te denken ,geen druk. Denken met je mee. Prima service echt een garage om bij terug te komen.

In augustus heb ik hier mijn eerste auto gekocht, een chevrolet. Ik ben erg goed geholpen; ze nemen de tijd voor hun klanten en staan altijd, ook na de aankoop, voor je klaar!

Toch wel héél erg goed...

Wij hebben onze 'nieuwe' CH-R hier gevonden. Dat het een uitermate vriendelijk en prettig bedrijf is, is een dikke plus. Prima geholpen, vakkundig en no-nonsense. Er wordt tijd voor je gemaakt. De deal was dus snel beklonken. De slogan 'waar service nog echt bestaat' is 100% waar. Op de dag van aflevering stond onze CH-R tiptop klaar met alle afgesproken punten keurig afgehandeld.

Een bijzondere ervaring wat een hart voor de klant en wat een service !!!

Mijn eerste auto via deze garage gekocht op aanraden van iemand. Vanuit Zoetermeer naar de garage gegaan op zoek naar een jongere Toyota. Wat ben ik hier fijn en deskundig geholpen, Martin nam alle tijd voor me. Geen auto “ aansmeren” en totaal geen druk. Vanmorgen mocht ik mijn droomauto ophalen een Toyota 1.8 C-HR. En weer de ongekende service van een auto afleveren, Martin nam alle tijd om de auto uit te leggen. Ik ben zo blij met deze prachtige auto. En natuurlijk blijft hij nu ook in onderhoud ook al is het een stukje rijden dat heb ik er graag voor over. Een aanrader deze garage hier werken nog mensen met ❤️Voor hun werk en de klant !

Onlangs onze nummer 5 gekocht bij deze garage

Betrouwbaar tot en met! Vijf sterren dubbel en dwars waard. En wij hebben recht van spreken, met inmiddels 15 jaar klantervaring bij deze garage.

Zeer prettig en persoonlijk, zo kan het dus ook

Op zoek naar onze nieuwe auto uiteindelijk bij Mouris uitgekomen terwijl ik in eerste instantie de afspraak wilde annuleren omdat de auto die we wilde bekijken te klein zou zijn voor al onze kampeerspullen. Kevin haalde ons over om toch te komen kijken en dat bezoek heeft ons aangenaam verrast. Kevin is een zeer kundige en vriendelijke 'verkoper' die uitgebreid de tijd nam, veel kennis had en de auto zo meegaf voor een proefrit. Kopie rijbewijs was niet nodig want bij Mouris draait alles om het krijgen en geven van vertrouwen. We konden zo een tweede proefrit maken om rustig te bekijken of alle kampeerspullen zouden passen. Uiteindelijk de Auris gekocht nadat Kevin ons had verzekerd dat de auto helemaal puntgaaf zou zijn bij oplevering nadat wij wat zelf nog wat kleine schades hadden gezien. Kevin het vertrouwen gegeven en de auto was inderdaad puntgaaf toen wij hem kwamen halen. Kortom, het was zeer prettig zaken doen met Kevin / Autobedrijf Mouris. Ze hebben terecht een zeer goede naam en doen er alles aan om je als klant tevreden te houden. Alles gaat heel gemoedelijk en draait om het vertrouwen. Absoluut een aanrader dus.

je gaat er met plezier heen

23 julie 2020 na onze eerste aankoop 8 jaar geleden van een toyota bij garage mouris tot volle tevredenheid hebben wij nu ook de tweede toyota daar gekocht onze ervaring is dat alles bespreekbaar is met martin tot over 8 jaar martin zaandijk wil en paul

Betrouwbaar en zeer service gericht

Ik heb in januari een 2e hands Toyota Avensis uit 2009 gekocht. Deze is in prima staat afgeleverd en bevalt naar volle tevredenheid. Ook ben ik zeer goed geholpen toen als gevolg van een terugroepactie van Toyota (deze moest door een officiële dealer worden uitgevoerd, in dit geval Louwman Amersfoort) het deksel van de benzinetank niet goed was teruggeplaatst. Foutje van Louwman, maar toch door Mouris verholpen. Scheelde een hoop gedoe voor mij. Voor mij het bewijs dat een bedrijf als deze, betrouwbaarder is dan een officiële dealer.

Vertrouwd, eerlijk en oprecht!

6 weken geleden onze inmiddels 5de auto bij auto Mouris gekocht. Een Toyota RAV4. Een maand geleden deze prachtige auto in ontvangst mogen nemen. En dat wij onze auto’s bij Martin, Madelon en hun team kopen heeft een reden. Het voelt inmiddels vertrouwd, wij voelen ons daar thuis en “zaken” met ze doen gaat altijd op basis van eerlijkheid en oprechtheid! Vanuit die basis is dan ook alles bespreekbaar en dat maakt dat wij graag terugkomen en ons inmiddels tot de grote schare van vaste klanten behoren die auto Mouris rijk is. Ondanks dat dit “familie“ autobedrijf niet bij ons in de buurt zit. Onze kinderen kopen er inmiddels ook hun auto. Met andere woorden......een TOP BEDRIJF......waar hun slogan “persoonlijke aandacht, daar gaat het om!”, voor 200% wordt waargemaakt! John & Josien Utrechtse Heuvelrug

Zo’n 18 jaar geleden kocht ik een Toyota Avensis bij garage Mouris in Ammerstol en heb de auto daar jaren lang ik in onderhoud gehad, ondanks dat het zo’n 20 kilometer rijden is vanaf mijn woonplaats. Waarom zo’n eind rijden voor een beurt? Gewoon omdat ik het toen al een TOP bedrijf vond. De mensen die daar werkten (sommigen nu nog) dachten constructief mee als er iets aan de auto mankeerde, de menselijke maat stond daar hoog in het vaandel, eerlijke voorlichting en dat alles voor een redelijke prijs. Vanmiddag kocht ik weer een Toyota Avensis (occasion)bij dit bedrijf. De eigenaar (Martin), nam rustig de tijd, mijn vrouw en ik werden keurig en vriendelijk geholpen. Geen opdringerige, gladde verkooppraatjes, maar gewoon eerlijk en vakkundig. Heerlijk om op die manier een auto te kopen! Volgende week vrijdag wordt de auto afgeleverd. Ik weet zeker dat hij dat tiptop in orde is. Wat een klasse bedrijf. Waardering wordt altijd uitgedrukt in een getal van 1 een tot 10. Wat ons betreft gaat de waardering ruimschoots over de 10 heen. Als elk bedrijf op die manier met z’n klanten omgaat zag Nederland er een stuk anders uit. Klasse!!

Bedrijf van mijn hart

Zoekend op internet naar de door ons gewenste auto bracht ons naar Ammerstol. Mouris heette het autobedrijf. Vanaf de eerste seconde kregen we het gevoel dat we onverwachts in een warm nest kwamen. Wat we overal kwijt zijn was hier nog ouderwets aanwezig: echtheid, menselijkheid, rust, aangename werksfeer, aandacht, vakmanschap en geen mooie praatjes maar oprecht op ons toegesneden informatie. Helaas zijn de afstand van onze woonplaats en onze leeftijd voor ons aanleiding geweest om voor verder onderhoud afscheid te nemen van Mouris, een bedrijf waarvan we dachten dat zoiets niet meer bestond. Dank voor alle goede zorgen en fijne contacten!

Garage op afstand, maar met uitstekende service en klantvriendelijkheid

Niet direct een garage uit mijn directe omgeving (woon in Roermond), uitgekozen voor de aankoop van mijn nieuwe auto. Maar de te overbruggen afstand dubbel en dwars waard. Een familiebedrijf dat van meet af aan vertrouwen uitstraalt en dat zeer zeker waar maakt. Auto geleverd op afgesproken dag, compleet, met als extraatje 4 nieuwe banden inclusief velgen. SUPER !! Dit bedrijf beveel ik, ook in mijn directe omgeving, vol vertrouwen aan !!

Wij hebben onze Verso S nu een jaar.Mijn man heeft lange benen en kon er eerst niet in rijden. Martin heeft de bestuurders stoel laten veranderen en mijn man zit super Mijn man heeft hele zere benen en kan zelf zijn auto niet wassen, Martin zijn zoon wast zijn auto In een woord,wat een fijn bedrijf met lieve mensen. Zijn super blij met onze aankoop

Top bedrijf en Martin en Kevin top gozers

Ik kom sinds juli 2017 bij Mouris. Eerste keer een Verso van 2012 gekocht Half jaar daarna heeft mijn zoon een eerste auto gekocht een Yaris van 2000 en loopt perfect en super goed uit. En gisteren 7-03-2020 heb ik een auris hybride gekocht van 2014. Ik wilde graag wat zuiniger rijden en Martien heeft weer super geholpen. Ik kom zelf uit Asten 120 km er vandaan. Ik kom niets voor niets terug 3 keer in bijna 3 jaar omdat ik nog nooit zo goed en fijn behandeld ben, en die service is TOP. Hoop dat Martin nog jaren door gaat want de volgende koop ik daar weer. Martin en Kevin jullie weten echt hoe je met mensen om moeten gaan Bedankt en tot de volgende keer

Betrouwbaar, eerlijk en klantvriendelijk!

Op zoek naar een IQ en daarbij lees ik zelf ook de reviews. Het was een eindje rijden 2x van Middelbeers naar Ammerstol maar met zo’n aardig en gezellig onthaal en mooie rit langs het water, de moeite waard. Een autobedrijf waar service, kennis en vriendelijkheid nog hoog in het vaandel staan. Ik ben zeer goed geholpen en met veel plezier rijd ik in mijn TOYOTA IQ rond.

geweldige, snelle en vriendelijke service

Wij hadden een probleem met de electrische bediening van de achterklep van onze RAV4. Vervangen zou meer dan € 2.000 gaan kosten, maar Autobedrijf Mouris komt met een alternatieve oplossing (handbediening, dat wel), die veel goedkoper uitvalt. Maar nu werkt de achterklep weer perfect. Bedankt.

Perfecte service

Na proefrit hier onze Toyota Yaris gekocht. Hebben ook gelijk een leenauto meegekregen daar wij geen vervoermiddel meer hadden. Autobedrijf Mouris gaat uit van vertrouwen, hebben daarom ook geen legitimatie o.d. hoeven laten zien. Na ruim een week was onze Yaris klaar om op te halen. Alles was perfekt geregeld. De verkoper was uitermate vriendelijk, behulpzaam en zakenkundig. Kan Autobedrijf Mouris zeker aanbevelen voor de, nogmaals, perfecte service.

Een erg fijne garage met prima medewerkers

De ervaringen van veel beoordelaars die vijf sterren geven hadden wij ook toen wij onze Toyota kochten. Niets dan goeds te melden. Maar om meteen na de proefrit al een beoordeling te schrijven vonden we toch wat snel. Eerst maar eens een tijdje uitproberen, dachten we. Inmiddels is dat een jaar geleden. En de ervaring is onveranderd: we hebben een prima aankoop gedaan en van het volle jaar garantie geen gebruik hoeven maken. Topgarage!

Wat zijn wij blij met onze Toyota chr hybride en jullie fijne service. Geweldig dat de auto vandaag klaar stond. Zeker de moeite waard om een stuk voor te rijden. Kevin bedankt voor alles!

Fijn autobedrijf

Van jongs af aan al bekend doordat mijn ouders hier klant zijn, nu ik ook 2 Toyota's heb ben ik ook klant hier en word altijd persoonlijk en goed geholpen.

Het is werkelijk een grandioos goed bedrijf.

Het was even rijden om vanuit Apeldoorn in Ammerstol te komen , maar ik kan niet anders stellen dan dat dat zeer de moeite waard is geweest. De ervaring die ik met deze garage heb opgedaan, heb ik in mijn hele leven, inmiddels 73, nog nooit eerder meegemaakt, m.n. de rust in uitleg, de openheid en de uitgestraalde eerlijkheid hebben mijn verwachtingen ver overtroffen. Ook was het aanbod met inruil zodanig geprijsd dat verdere onderhandeling gênant zou zijn geworden. Bij de zonder meer keurige aflevering van de gekochte auto is de ervaring ook weer identiek aan het eerder omschrevene, waarbij ook de nazorg uitmuntend genoemd mag worden en het enthousiasme van iedereen die daar werkt is opvallend te noemen. Ik kom bij een volgende aanschaf zeer zeker terug.

Capellelaan 67 2865 AB Ammerstol

0182 35 34 54