Ze denken goed mee, vlotte service.

Als er iets anders is bellen ze direct.

Goede service en kwaliteit.

Ik kom al 12 jaar terug bij deze garage. Goede service, zakelijk wanneer nodig en altijd vriendelijk (met een kop koffie). Ook voor spoedgevallen altijd bereid om mee te denken. Prijs-kwaliteit is goed!

Uitstekende en betrouwbare garage

Ter zake kundig en goed persoonlijk contact.

Wij zijn heel tevreden over autobedrijf Mos

Jaarlijks laten we de APK en kleine/grote beurt uitvoeren door Mos. Als er grote problemen zijn, worden we gebeld en volgt er overleg. Plezierige, kundige monteurs met een een prima baas.

prima en heel ongedwongen

contacten verlopen prettig en gemakkelijk

Klant staat op 1

Klantgericht, korte lijnen naar de werkplaats,vriendelijk personeel, iedereen denkt met je mee. Zeker en aanrader als je een garage zoekt waar je niet 1 van de vele bent.

Uitstekende, vriendelijk, kundig en snel.

Al jaren klant bij deze garage, dat zegt genoeg

Goede service, klantvriendelijk.

Vriendelijke mensen in het bedrijf dat kwaliteit leveren

Er wordt altijd goed overlegd en naar je geluisterd, daarnaast worden reparaties vakkundig gedaan. Zeer vriendelijke mensen. Toppers.

Vertrouwen is een groot woord als het om garage’s gaat, dat heb ik in Mos.

Prima service en alles gaat in overleg. Niets is een verrassing. Ja de rekening soms, maar dan in mijn voordeel.

Zeer correcte afhandeling van het geplande onderhoud. Zeer menselijke benadering van de klant!

Op elk denkbaar gebied geweldig en betrouwbaar !

Met mijn vele Classic automobielen reeds vele jaren klant en geweldig bedrijf met Service tot het oneindige plus 100% betrouwbaar !

goed en correct geholpen

Vakkundig personeel en als er bijzonderheden zijn krijgen we een belletje, top.

Verlenen behulpzame, accurate service

Garage Mos denkt altijd met je mee, waarvoor je ook komt. Is het bij een beurt (groot/klein) die de auto moet krijgen vanwege het aantal kilometers, of vanwege de apk. Je wordt altijd vooraf geïnformeerd over de kosten en of je dit op dat moment wilt laten uitvoeren. Ze geven altijd een eerlijk advies. Ook bij onverwachte problemen aan de auto, denken ze met je mee en wordt er naar een oplossing gezocht.

Fijne garage

Er wordt met je meegedacht. Prettige omgang. Deskundig personeel

Meerdere malen verschillen auto's voor service gebracht. Goed, professioneel en redelijk.

was goed

wel tevreden toe nu toe

prettig en persoonlijk

duidelijke uitleg en meedenken

Vriendelijk en behulpzaam

Bij Mos zijn ze altijd klantvriendelijk. Ze dachten goed mee met mij om de beste oplossing te vinden voor een nieuwe auto. Daarna een mooie, nette en schone auto in ontvangst mogen nemen.

Manschappen staan altijd paraat!

Betrouwbaar, snel, kennis van zaken, goede prijs kwaliteit verhouding

Klantgericht en duidelijk

Sinds ruim een jaar ben ik klacht bij Autobedrijf Mos. Voordien was ik altijd klant bij merkgarages met veelal meerdere vestigingen. Autobedrijf Mos is een typisch voorbeeld van een relatief kleine all round garage. Men kent de klant, geeft heldere adviezen en is bereid een stap extra te doen voor de klant zonder dat daar direct een prijskaartje aan hangt. Men hanteert een scherpe prijsstemming bij reparaties en bij aankoop van een auto, die perfect wordt afgeleverd. Zeker aanbevolen!

Een zeer nette en accurate dienstverlening

Zeer behulpzaam en geven een goed advies.

ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen

Ik kan geen betere garage bedenken. Vriendelijk: vakkundig en een hele goede service

Dijkhuizen 12

7961 Ak Ruinerwold