Heel goed en Betrouwbaar.

Autobedrijf Mos, denkt met je mee!

Top, als er iets is met je auto bellen ze eerst hoe of wat en wat het gaat kosten

top service

Al heel veel jaren een zeer tevreden klant. Top service, deskundig en vriendelijk. Denken met je mee, hulpvaardig en goede communicatie naar de klant.

Alles super geregeld

De afspraken, het onderhoud en de service zijn super geregeld

Vertrouw adres en goede service.

"Nuchtere" garage

Nog een garage zonder poespas waar de monteur, ook nog met zwarte handen, zo het natuurlijk hoort, de rekening overhandigt en uitlegt wat de reden is van het eindbedrag. Dus géén hypermodern pand, geen receptionist(e) in kostuum, geen poespas/blabla verhaal én een gezellige garage hond. Ik zou zeggen: ga eens kijken en ondervinden!!

Zie boven

Zeer positief

Gemaakte afspraken worden goed en snel uiygevoerd

Een fantastisch bedrijf met een uitstekende service

Autobedrijf Mos is een betrouwbare garage voor onderhoud en/of de aanschaf van een auto. Je wordt vriendelijk geholpen en als je dat wil krijg je uitgebreide uitleg over de reparaties die uitgevoerd worden. Sinds ik dit bedrijf ken maak ik me geen zorgen meer over mijn auto.

TOP bedrijf

Gewoon een goed bedrijf met vriendelijk personeel

Persoonlijk gericht topbedrijf

Duidelijke afspraken waar ze zich aan houden. Vlotte en persoonlijke service tegen een redelijke prijs

Prima autobedrijf met deskundige monteurs.

Zie hierboven, niet meer aan toe te voegen

Uistekend

Betrouwbaar adres, toegankelijk en open

Onderhoudsbeurt of pech je kunt er snel terecht. Eigenaar Frank is vriendelijke eerlijke zakenman. Monteurs zijn professioneel en betrouwbaar.ze bellen je met hun diagnose en overleggen of en wat er gerepareerd moet worden. Bieden tevens meerdere alternatieve opties. Soms is de rekening aan de hoge kant, maar alles staat beschreven en eerlijk overlegd. Je krijgt er natuurlijk ook wat voor én auto’s zijn nou eenmaal duur in onderhoud.

geweldig

Fijn bedrijf , snelle service, fijn personeel

Kundig en klantvriendelijk

Al bijna 30 jaar klant en ook na verhuizing gebleven. Dat zegt genoeg.

Fijn bedrijf,goede service.

Kwam onverwachts met pech,ze hebben ondanks een drukke werkweek mijn probleem perfect opgelost.

Snelle service!

Snelle service!

Geweldig en aan te bevelen.

Een geweldig bedrijf met prima meedenkende monteurs plus directie !

Kundig en behulpzaam bij onverwachte storing.

Persoonlijk contact, behulpzaam

Heel gied

Prettig en correct

Fijne garage om naar toe te gaan

Zijn heel klant vriendelijk ,ze hebben tijd voor jou

Bij problemen met de auto snelle en goede hulp!

Als er iets is, kan ik gelijk terecht en wordt er goed naar gekeken. Er wordt gebeld voor overleg, wat er aan de hand is en als er extra kosten zijn. Ook bij APK en jaarlijkse controle zeer goede service.

Ze denken goed mee, vlotte service.

Als er iets anders is bellen ze direct.

Dijkhuizen 12 7961 Ak Ruinerwold