Vertrouwd,behulpzaam, klant staat voorop

Uitstekende garage waar je aan alles merkt dat jij als klant voorop staat. Ze zijn zeer behulpzaam en ook als je met pech ergens staat helpen ze je uit de brand. Prettig is ook dat je in contact kunt staan met de monteur die aan jouw auto werkt. Kortom ,..een betrouwbare garage waar je zeker heen kunt gaan.

Gewoon GOED

Altijd welkom, aardige/goede vakmensen, altijd overleg, mijn idee van een fijne garage!

Gewoon GOED

Altijd uitstekende service

Komen er al jaren naar volle tevredenheid. Goed personeel die mee denkt.

vakkundig en korrekt

vakkundig en korrekt.

Prima voor elkaar

Correcte en snelle afwikkeling

Een prima, betrouwbaar en persoonlijk bedrijf.

Ik kwam onverwachts met autoproblemen te zitten en zij hebben direct tijd voor mij kunnen maken en hebben de problemen snel en vakkundig opgelost en dan ook nog eens op een betaalbare manier. Niets dan lof voor de medewerkers.

Prima, betrouwbare garage

Goede service en vakmanschap, betrouwbare garage. Vriendelijke medewerkers, die goed uitleggen en ook laten zien waarom bepaalde vervangingen noodzakelijk zijn.

Goede service!

Autobedrijf Mos zorgt ervoor dat mijn auto's altijd rijden.

Professionele garage en personeel

Alles gaat in overleg. Professioneel. Zeer vriendelijk personeel. En als je tussendoor een vraag hebt nemen ze daar alle tijd voor

Goede service en snel geholpen

Monteur vriendelijk en doortastend, systematisch en overleg te werk gegaan naar de oplossing.

Top garage

Al jaren vaste klant. Topservice, vriendelijk en deskundig. Een topgarage die de klant niet op kosten jaagt door meedenken en goed overleg. Een garage waar de klant centraal staat en duidelijk laat zien waarom iets gerepareerd is. Bedankt voor alle service.

Goed mee denkend bedrijf

Koppelt bevindingen terug

Zeer prettige en zorgvuldige klant behandeling

Altijd duidelijk verteld wat de mogelijkheden voor een reparatie zijn

Prima bedrijf, prima service

Goede zorg voor oldtimer en onze camper. Ook goed overleg en goede service.

Een ze Er goede ervaring.

Vlotte service

Snel geholpen. Probleem goed opgelost

Heel goed en Betrouwbaar.

Autobedrijf Mos, denkt met je mee!

Top, als er iets is met je auto bellen ze eerst hoe of wat en wat het gaat kosten

top service

Al heel veel jaren een zeer tevreden klant. Top service, deskundig en vriendelijk. Denken met je mee, hulpvaardig en goede communicatie naar de klant.