Snelle service!

Snelle service!

Geweldig en aan te bevelen.

Een geweldig bedrijf met prima meedenkende monteurs plus directie !

Kundig en behulpzaam bij onverwachte storing.

Persoonlijk contact, behulpzaam

Heel gied

Prettig en correct

Fijne garage om naar toe te gaan

Zijn heel klant vriendelijk ,ze hebben tijd voor jou

Bij problemen met de auto snelle en goede hulp!

Als er iets is, kan ik gelijk terecht en wordt er goed naar gekeken. Er wordt gebeld voor overleg, wat er aan de hand is en als er extra kosten zijn. Ook bij APK en jaarlijkse controle zeer goede service.

Ze denken goed mee, vlotte service.

Als er iets anders is bellen ze direct.

Goede service en kwaliteit.

Ik kom al 12 jaar terug bij deze garage. Goede service, zakelijk wanneer nodig en altijd vriendelijk (met een kop koffie). Ook voor spoedgevallen altijd bereid om mee te denken. Prijs-kwaliteit is goed!

Uitstekende en betrouwbare garage

Ter zake kundig en goed persoonlijk contact.

Wij zijn heel tevreden over autobedrijf Mos

Jaarlijks laten we de APK en kleine/grote beurt uitvoeren door Mos. Als er grote problemen zijn, worden we gebeld en volgt er overleg. Plezierige, kundige monteurs met een een prima baas.

prima en heel ongedwongen

contacten verlopen prettig en gemakkelijk

Klant staat op 1

Klantgericht, korte lijnen naar de werkplaats,vriendelijk personeel, iedereen denkt met je mee. Zeker en aanrader als je een garage zoekt waar je niet 1 van de vele bent.

Uitstekende, vriendelijk, kundig en snel.

Al jaren klant bij deze garage, dat zegt genoeg

Goede service, klantvriendelijk.

Vriendelijke mensen in het bedrijf dat kwaliteit leveren

Er wordt altijd goed overlegd en naar je geluisterd, daarnaast worden reparaties vakkundig gedaan. Zeer vriendelijke mensen. Toppers.

Vertrouwen is een groot woord als het om garage’s gaat, dat heb ik in Mos.

Prima service en alles gaat in overleg. Niets is een verrassing. Ja de rekening soms, maar dan in mijn voordeel.

Uitstekende service

Zeer correcte afhandeling van het geplande onderhoud. Zeer menselijke benadering van de klant!

Op elk denkbaar gebied geweldig en betrouwbaar !

Met mijn vele Classic automobielen reeds vele jaren klant en geweldig bedrijf met Service tot het oneindige plus 100% betrouwbaar !

goed en correct geholpen

Vakkundig personeel en als er bijzonderheden zijn krijgen we een belletje, top.

Verlenen behulpzame, accurate service

Garage Mos denkt altijd met je mee, waarvoor je ook komt. Is het bij een beurt (groot/klein) die de auto moet krijgen vanwege het aantal kilometers, of vanwege de apk. Je wordt altijd vooraf geïnformeerd over de kosten en of je dit op dat moment wilt laten uitvoeren. Ze geven altijd een eerlijk advies. Ook bij onverwachte problemen aan de auto, denken ze met je mee en wordt er naar een oplossing gezocht.

Fijne garage

Er wordt met je meegedacht. Prettige omgang. Deskundig personeel

Meerdere malen verschillen auto's voor service gebracht. Goed, professioneel en redelijk.