• Reden bezoek Onderhoud

Ruim 20 jaar doet Mohocar voor ons het onderhoud aan: Alpen Kreuzer; Kip Compakt en nu aan de Kip Isa White. Waar Kip (fabriek) een aantal veertjes heeft laten vallen heeft Mohocar alle mogelijke service verleend en meer. Wij hopen nog vele jaren van de prettige service gebruik te kunnen maken. Hulde aan het hele team.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

prima service, prettige mensen die je op een fijne persoonlijke manier helpen. Warm aanbevolen!

• Reden bezoek Onderhoud

Afgelopen dagen, rond hemelvaartdag 2014 een caravan gehuurd. Op ons verzoek is deze voor ons neergezet op de camping. Een keurige Kip caravan uit 2007, keurig schoon, en alles er op en de aan, zelfs alle gebruiksaanwijzing waren aanwezig. Gasfles, voortent, grondzeil, grond haringen enz, enz, enz. Wij zouden zeggen Caravan huren Mohocars bellen. Mohocars bedankt

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Al vele jaren komen wij bij dit bedrijf voor groot onderhoud etc. Wij zijn er een en lof over. Echt een aanrader. P.S. Verkopen jullie ook een middel om de plastic watertank schoon te krijgen?

• Reden bezoek Onderhoud

Uitermate vriendelijk. Zeer deskundig. Ik zocht een gebruikte caravan met een hefdak en ben zeer goed geholpen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wacht nog steeds op een nieuwe hordeur. Zou volgens afspraak geplaatst worden in april.paste niet, zou vervolgens worden geregeld voor onze vakantie in juni.Zou worden gebeld, dus niet.Zelf maar gebeld, toen zou het augustus worden,maar we bellen u, wordt afgesproken. Weer horen we niets. Ben er nu klaar mee, zoek wel een ander bedrijf waar ze wel afspraken nakomen en klanten niet in de kou laten staan. Service? laat me niet lachen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Ervaringen zijn uitstekend. Vakmanschap deskundigheid en klantvriendelijkheid staan zeer hoog in het vaandel. Wij worden al meer dan 25 jaar op uitstekende wijze geholpen. Onze caravan staat bij Mohocar in stalling en krijgt ook ieder jaar zijn onderhoud. Daar is nog nooit wat op aan te merken geweest.

• Reden bezoek Andere reden

Een Marvella voortent gekocht voor de MiniKip. Deze voldeed niet. Was niet mogelijk om tot reparatie over te gaan. Mohocar nam de tent terug, zonder probleem, tegen retourbetaling van het aankoopbedrag

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijke ontvangst, alle tijd voor uitleg. Duidelijke afspraken en keurig werk.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

De kwaliteit van deze Knaus (bjr 2001) was al goed:bv geen deukjes,schoon van binnen/buiten, prima banden) en in de onderhandeling postief: bijv.lm-velgen stond genoemd op verkoopkaartje vd caravan, maar bleek vergissing:geen enkel probleem:wat op het kaartje staat staat... dus gewoon lm-velgen erop en de zgan Isabella tent bleef bij deze caravan.Voor de aflevering de puntjes op de i:werden allemaal verholpen bv nieuwe lamp;caravan-stekker tbv trekhaak vernieuwd omdat type anders was en prima meegedacht.Zeer goede klantvriendelijke uitstraling en handelen op alle gebieden en door verschillende personen: verkoop, manager-eigenaar,jongeman bij aflevering en technisch-eigenaar en winkel. Helemaal goed!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

na alles wat we met onze ekv37-M meegemaakt hebben, geven we MOHOCAR een extra WARME Douche voor klantencontact en service.

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

G.V. Dronten Al vele jaren bij dit bedrijf ook voor onderhoud. Een gebruikte en een nieuwe caravan daar gekocht. Afspraak is afspraak. Altijd verse koffie. Deskundige en gemoedelijke mensen. Dit geeft een veilig gevoel als je een lange reis maat met je caravan. Ga op deze voet door.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

In 2010 een nieuwe Kip gekocht emt luifel. Aanvankelijk veel problemen met de Kip, allemaal opgelost en de laatste twee jaar probleemloos. Ook de luifel had problemen en bleek na nameten foutief geproduceerd. Helaas was de fabrikant daarvan failliet. Dit jaar geheel kosteloos een nieuwe luifel door Mohocar geleverd. men neemt problemen serieus en komt met een oplossing en neemt de tijd voor de klant. Dit laatste resulteert dus ook wel eens in even wachten, maar de koffie staat altijd klaar. Zeer aan te bevelen dealer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Fijne klantvriendelijke ontvangst, prima service, afspraak = afspraak

• Reden bezoek Onderhoud

Wij zijn al meer dan 25 jaar klant bij dit bedrijf. Wij hebben in de loop der jaren diverse nieuwe caravans bij dit bedrijf gekocht. Ook is onze caravan al meer dan 25 jaar bij dit bedrijf in stalling, en onderhoud. Wij zijn bijzonder tevreden over de uitstekende service die wij in al die jaren hebben mogen ervaren, welke zich uit in klantvriendelijkheid alsmede de technische kennis en deskundigheid waarop Mohocar geen compromissen sluit.

• Reden bezoek Onderhoud

Elke keer weer een vriendelijk en goed advies. Niets is te veel.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Reden bezoek Onderhoud

Zeer goed. De klant en zijn caravan staan centraal. Prettige omgang met personeel.

• Reden bezoek Onderhoud

Uitermate prettig. Alle tijd wordt genomen voor het verstrekken van de nodige informatie. Er wordt goed geluisterd naar de klant. Afspraken worden stipt nagekomen. Er heersst een vriendelijke sfeer.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Zijn vol lof over dit bedrijf.Bezocht voor een onderhoudsbeurt met een reparatie en later voor een schade afhandeling.De koffie smaakt er prima.Ga zoo door ook in 2012.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

een caravan gekocht die ons niet zo goed beviel , Mohocar verleende goede betrouwbare service.Met de dealer een goed gesprek gehad , hij ruilde de caravan in , Geen gezeur , \"wij willen er zijn voor onze klanten \"Dit heeft dit bedrijf volkomen waargemaakt! We hopen nog jaren van dit bedrijf te mogen genieten .

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Betrouwbaar , deskundig , per toeval vanuit Leusden bij Mohocar gekomen. Veel ervaring met caravan dealers ,wil ik verder niet veel over zeggen , echter, deze is gewoon betrouwbaar!!1een witte raaf in dit caravan land.

Eskampweg 33 7731 TA Ommen